Suora kysymys nainen

Anonyymi-ap

Kärsitkö siitä itse

21

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis toi, niinku se.. Toi ”Leipuri Hiiva 🎶”?

      (Hei mä oon oikeesti niin pahoillani mut mä en vaan keksiny mitään muuta. Jep siis toi oli oikeesti niin hirvee jotenkin. Siis anteeks niin paljon)

      • Anonyymi

        Kasper ja Jesper ja Joonatan


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasper ja Jesper ja Joonatan

        Entä rosvo-roope? Tai Karhukopla mm.671-671?


    • Anonyymi

      minä kärsin vain teidän toiminnasta, mutta onneksi tiedän että kaikki paha ja paska mitä ootte tehnyt tulee teille itselle. Kaikessa.

      • Anonyymi

        Niin se mies kyllä on, että sitä saa mitä tilaa, kuten eräs sosiopaatti hokee, mikä in varsin ironista mm hänen kohdallaan


    • Anonyymi

      enkä minä niihin edes voi vaikuttaa, ootte niin vaan ällötys porukkaa. Hyvin sairasta ja pahaa, missään törmännyt noin hirveisiin ihmisiin.

      • Anonyymi

        Eikö sun viesti koko Suomen valtiolle menisi mies paremmin perille omana itsenäsi kirjoitellen? Tiedä vaik joku tunnistais


    • Anonyymi

      Muutaman vajaamielisen tyhmästä katkerasta päästä? No en enää niinkään, se parhaiten nauraa kuka viimeksi nauraa

      • Anonyymi

        Sekö on itsellesi kirjoitteleva gubbe sun primääri fantasia, että pyörität akkalaumaa? Minulla saattaisi olla tähän tuoreempi näkemys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö on itsellesi kirjoitteleva gubbe sun primääri fantasia, että pyörität akkalaumaa? Minulla saattaisi olla tähän tuoreempi näkemys

        samoin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samoin!

        Kerro- tarkoitatko sinäkin akkalaumaa vertauskuvallisessa mielessä?


    • Anonyymi

      Ja käsinkö mistä? Kyllähan elämässä tulee nousuja ja laskuja. Aina vaan pitää mennä etiäpäin..

    • Anonyymi

      Up up up

    • Anonyymi

      Neuroosista nimeltä kommentointimania ? Kyllä, enkä ole ainoa niinkuin voi huomata.
      Myöskin täältä löytyy kotikutoisia palstapsykologeja joiden pakonomainen tarve neuvoa ihan jokaista joka jotain kommentoi, vaikka sitä ei ole pyydetty.
      Neuvot pohjautuvat usein joko omaan kokemukseen tai kuviteltuihin tilanteisiin.
      Lähinnä tämä aiheuttaa palstan lukijoissa ärtymystä jos ollaan jo vanhempia ihmisiä, jotka eivät kaipaa niitä sööttejä neuvoja lapsiensa ikäisiltä.
      Nuoremmat taas haluavat kokea asiat mieluummin itse.
      Kaikki tietysti kulminoituu yhdelle palstalle, niin sanottu sopuliefekti missä ryhmässä / samalla palstalla oleminen luo turvallisuuden tunteen.
      Jos itse tunnet kuuluvasi em. ryhmään, voit mainiosti heittäytyä sekaan omine päivän piristys kommentteinesi.
      Täällä tärkeintä ei ole mitä puhutaan, kunhan jokainen itsensä ja asiansa tärkeäksi tunteva vaan saa itsensä ja kommenttinsa näkyviin. 🚨📢🎭

    • Anonyymi
      UUSI

      Kärsinkö minä mistä, mikä on kysymys?

    • Anonyymi
      UUSI

      Kahdesta suunnasta. Kyllä.

    • Anonyymi
      UUSI

      En ymmärrä mitä kysymyksellä tarkoitetaan. Osaisiko joku kertoa? Kahdesta suunnasta vai?

    • Anonyymi
      UUSI

      Siis mistä siitä? Kehtaisitko kysyä suoraan kaivatultasi, että kärsitkö jostain siitä, mistä oletat, että toinen kärsii? Kaikki kärsivät jostain enemmän ja vähemmän. Jos kerrot kärsiväsi jostain, pitää olla oikea foorumi ja oikea ihminen, jolle voi kertoa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kehtaisin


    • Anonyymi
      UUSI

      ollaan vaan hiljaa, kaikki paha kimpoaa heihin takaisin mitä ovat tehneet. ei tarvitse tehdä mitään, niin sanottu karma hoitaa. ne poistuu omia aikojaan, tai kärsivät itse. jos kostavat vielä lisää omia tekojaan saavat aina lisää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Tavallaan

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe