Tämä ei ole mikään politiikka palsta

Anonyymi-ap

Tämä on laadukas keskustelufoorumi Nojatuolin, mkr:n ja Kuoleman kaltaisille _oikeasti_ tasokkaille ammattiosaajille!!

48

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nämä oikeasti tasokkaat kuten sella ja mkr puhuvat kyllä usein politiikkaa. Määrä ei kyllä takaa laatua.

• Anonyymi

Koska viimeksi?
        Kysyy mkr

• Anonyymi

Kuka on kuolemassa?

• Anonyymi

Myöskään syömisistä ja juomisista eikä sairauksista kiinnosta lukea.

• Anonyymi

Eikä kaupassa käynnistä.

• Anonyymi

On kuitenkin yksi puheenaihe, joka ei kuivu koskaan.
        Kiinnostavaa sekä lukea että kirjoittaa.

• Anonyymi

Eikös Sella ole sanonut olevansa punainen.
      Sehän on poliittinen suuntaus, joka vaikuttaa yhteisten asioiden hoitoon.

• Anonyymi

Punainen sulla on housuissasi.

• Anonyymi

Jaa, siellä punaisessa blokissa on nyt kaksi suuntausta.
        Ymmärtääkseni Lindtmannin ja Marinin.
        Käännytyslain käsittely sen eron selvensi.
        Lindtmannilaiset ovat oikeistolaisempia kuin blokki: vasemmistoliitto, vihreät ja kuusi sdp:läistä.

• Anonyymi

Palstamme tuskin yrittää vaikuttaa yhteisten asioiden hoitoon, vaikka 70+ porukan persut ovat tänne rynnistäneetkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, siellä punaisessa blokissa on nyt kaksi suuntausta.
        Ymmärtääkseni Lindtmannin ja Marinin.
        Käännytyslain käsittely sen eron selvensi.
        Lindtmannilaiset ovat oikeistolaisempia kuin blokki: vasemmistoliitto, vihreät ja kuusi sdp:läistä.

Onko sinulla dementia ? Mikä Marinin blokki ? Ei Marin ole enää Arkadianmäellä
        eikä Suomen politiikassa.

• Anonyymi

Aloittaja vertaa minua kuoleman lähettilääseen. En tunne luonnehdinnan perusteluja, mutta vanhastaan on opittu, että maalitettaviin liitetyt nimitykset muistetaan vuosia.
      Kun minun palstakirjoitteluani verrataan nyt kuoleman viesteihin, niin kuten täällä tapana on, nimitykset painetaan mieleen.
      Voin vakuuttaa, että en tule unohtamaan sitä että palstalla olemistani verrataan kuoleman uhaksi.
      Minunkin muistini pelaa.
      Tähän asti on sentään sallittu maalittaville elämä jatkossa.
      Mkr.

• Anonyymi

Olihan taas hyvin ymmärretty. Turhaan uhriudut.

• Anonyymi

Onko tuo mitään uutta, että sinä tulet muistamaan tuonkin, kuten niin monet muutkin kirjoitukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan taas hyvin ymmärretty. Turhaan uhriudut.

Täällä on juuri käsitelty lukijoiden ymmärrys ja tekstin lukutaito. Jokaisella on oma oikeutensa ymmärtää teksti ja kirjoittamaton tieto rivien välistä. Turha opettaa muita luetun ymmärryksessä.
        Älä minun uhriutumisestsni huolta kanna. Kenenkään uhriksi on turha heittäytyä.
        Mkr.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo mitään uutta, että sinä tulet muistamaan tuonkin, kuten niin monet muutkin kirjoitukset.

Koska olen viitannut kirjoituksiisi ja missä yhteydessä?
        Mkr.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olen viitannut kirjoituksiisi ja missä yhteydessä?
        Mkr.

Missä mainitsin minun kirjoitukseni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä mainitsin minun kirjoitukseni?

Missä ovat mainitsemasi kirjoitukset?
        Mkr.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä ovat mainitsemasi kirjoitukset?
        Mkr.

Kirjoitit ylempänä, että sinun muistisi pelaa.

Kuinka monta kertaa olet kirjoittanut, että sinut on häädetty 70 plus palstalta?

Tämä nyt vain esimerkkinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitit ylempänä, että sinun muistisi pelaa.

Kuinka monta kertaa olet kirjoittanut, että sinut on häädetty 70 plus palstalta?

Tämä nyt vain esimerkkinä.

Muistan sen kyllä. Mikä siinä sinua kiusaa. Tottahan se on.
        Mkr.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan sen kyllä. Mikä siinä sinua kiusaa. Tottahan se on.
        Mkr.

"Mikä siinä sinua kiusaa"

Mistä sinä tuon repäisit. Sinulla on ihme tapa väännellä toisten kirjoituksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on juuri käsitelty lukijoiden ymmärrys ja tekstin lukutaito. Jokaisella on oma oikeutensa ymmärtää teksti ja kirjoittamaton tieto rivien välistä. Turha opettaa muita luetun ymmärryksessä.
        Älä minun uhriutumisestsni huolta kanna. Kenenkään uhriksi on turha heittäytyä.
        Mkr.

Anteeksi nyt vain, mutta tuskin tuo "Kuolema" liittyy mitenkään sinuun,
        ei täällä aina sinua ajatella ja tarkoiteta.

• Anonyymi

Jaha. Onko asia noinikään?
      ykskanta.

• Anonyymi

Jokaisella on oikeus tulkita kirjoituksia. Jopa raamattua tulkitaan, miksei sitten näitten elämänkokemuksistaan viisastuneitten anojen kirjoituksia, joissa niin laajamittaisesti ymmärretään elämää ja kuolemaa.
        Rekattujen ruokareseptejä ja puutarhanhoitoja ei tarvitse tulkita, niissä on arkielämän kuvausta, joka anojen maailmankuvaan ei sovi. Osoittaa kuitenkin anojen inhimillisyyttä, että he seuraavat rekattujen arkisten askareitten kuvauksia, koska ne ovat antoisia repostelemisen kohteita, kuten rekatut itsekin.
        Mkr.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisella on oikeus tulkita kirjoituksia. Jopa raamattua tulkitaan, miksei sitten näitten elämänkokemuksistaan viisastuneitten anojen kirjoituksia, joissa niin laajamittaisesti ymmärretään elämää ja kuolemaa.
        Rekattujen ruokareseptejä ja puutarhanhoitoja ei tarvitse tulkita, niissä on arkielämän kuvausta, joka anojen maailmankuvaan ei sovi. Osoittaa kuitenkin anojen inhimillisyyttä, että he seuraavat rekattujen arkisten askareitten kuvauksia, koska ne ovat antoisia repostelemisen kohteita, kuten rekatut itsekin.
        Mkr.

Valitettavasti rekatut, kuten mustan nikinkin omaavat pystyvät kirjoittamaan ANONA, joten et voi tietää, ketä nytkin nälvit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti rekatut, kuten mustan nikinkin omaavat pystyvät kirjoittamaan ANONA, joten et voi tietää, ketä nytkin nälvit.

Kai se tietää, joka tekstin kirjoitti?
        Anot pystyvät kollektiivisesti olemaan samaa mielyä kaikkien kumppaniensa takana.
        Jos nimettömänä kirjoittaa, ei vastaa sanoistaan. Turha ottaa nokkiinsa mielipiteestäni.
        Kritiikkiä se vaan on.
        Mkr.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anot pystyvät kollektiivisesti olemaan samaa mielyä kaikkien kumppaniensa takana.
        Jos nimettömänä kirjoittaa, ei vastaa sanoistaan. Turha ottaa nokkiinsa mielipiteestäni.
        Kritiikkiä se vaan on.
        Mkr.

Etpä itekkään vastaa sanoistasi, kun et muista edes lähiaikoina sanomaasi makriina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kritiikkiä se vaan on.
        Mkr.

Mene nyt katsomaan tuota Nojatuolin loppua. Korppis tuli sinne kirjoittamaan ja sai heti anon peräänsä ja tämän anon teksti on peukutettu, mutta anot ei pysty peukuttamaan eli REKATTU asialla.

Mitä tulee nokkiin ottamisesta. Onhan täällä ollut niitä, jotka dellaa nikkinsä ja ns. poistuu, kun herne meni nenään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etpä itekkään vastaa sanoistasi, kun et muista edes lähiaikoina sanomaasi makriina.

Minä en muista mitään, minkä olisin unohtanut.
        Mkr-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene nyt katsomaan tuota Nojatuolin loppua. Korppis tuli sinne kirjoittamaan ja sai heti anon peräänsä ja tämän anon teksti on peukutettu, mutta anot ei pysty peukuttamaan eli REKATTU asialla.

Mitä tulee nokkiin ottamisesta. Onhan täällä ollut niitä, jotka dellaa nikkinsä ja ns. poistuu, kun herne meni nenään.

Minä olen poistanut nimmarini, koska en halua jäädä ikiaikaiseksi muistoksi palstalle, kun minusta itsestäni aika jättää.
        Ei sitä kukaan minun puolestani poista, ja toivomushan lähdöstäni on jo esitetty.
        Mkr-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei makriina tuota myönnä, että monen anon takana on tunnettu nikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso kun sait sinäkin peukun. Oletko siis rekattu itse? Kysympähän vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei makriina tuota myönnä, että monen anon takana on tunnettu nikki.

En minä voi "myöntää" sellaista, mitä en tiedä.
        Minä en niitä kysymysmerkin paikkoja tarkkaile.
        Mkr.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso kun sait sinäkin peukun. Oletko siis rekattu itse? Kysympähän vain.

En ole rekattu, mutta näyttää siltä, että joku rekattu on samaa mieltä kanssani, kun tuossa korppiksen saamassa viestissäkin.

mutta hyi hyi meitä kamalia anoja, sinuakin. :)

nyt mitää mennä tuonne maanalle eli metroon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä voi "myöntää" sellaista, mitä en tiedä.
        Minä en niitä kysymysmerkin paikkoja tarkkaile.
        Mkr.

Ai, sustako kysymysmerkki ja tuo rekattujen antama "peukku" on sama.

Tuo peukkuhan näkyy vihreänä ykkösenä Äänestä sanan edessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, sustako kysymysmerkki ja tuo rekattujen antama "peukku" on sama.

Tuo peukkuhan näkyy vihreänä ykkösenä Äänestä sanan edessä.

Vastasin huomautukseen, joka koski anona esiintyviä nikkejä.
        Peukusta ei ollut puhetta. Ja niistähän en tiedä mitään, koska en voi peukuttaa itse.
        Mkr.
        Kuinkahan monen anon kanssa muuten keskustelen, olisi kiva tietää. Jospa itsekin jättäisin nimmarin pois, ehkä kalmanhaju väistyisi helpommin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasin huomautukseen, joka koski anona esiintyviä nikkejä.
        Peukusta ei ollut puhetta. Ja niistähän en tiedä mitään, koska en voi peukuttaa itse.
        Mkr.
        Kuinkahan monen anon kanssa muuten keskustelen, olisi kiva tietää. Jospa itsekin jättäisin nimmarin pois, ehkä kalmanhaju väistyisi helpommin.

Tuo kuolemahan on ihan eri aloittaja, kukaan ei tarkoita sillä makriina, Onko nuo tahallisua marttyyriksi ryhtyneen luuloja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kuolemahan on ihan eri aloittaja, kukaan ei tarkoita sillä makriina, Onko nuo tahallisua marttyyriksi ryhtyneen luuloja?

Selitä sitten mitä tarkoitat Nojatuolin, mkr: n ja Kuoleman kaltaisilla?
        Nojatuoli ei ole minun projektini.
        Mkr.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mkr.

Ei voi olla totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mkr.

Ei kukaan ole väittänytkään, että nojatuoli olisi sinun.

• Anonyymi

eli siis kolmelle eri ryhmälle........

• Anonyymi

Juuri näin, politiikka ei kuulu meille kasikymppisten palstalle. Tärkeintä on se, että olette laatineet ajoissa testamenttinne asianmukaisesti, ennenkuin se on myöhäistä lojuessanne jonkun pörssissä olevan vaivaistalon vaipoissa.
      T. Bertil Perversson.

• Anonyymi

Sana on vapaa. Ei kukaan voi kieltää mitään aihetta.

• Anonyymi

Ilmottaudun nojatuolin omistajaksi mutta henkilöllisyyteni paljastavan kirjeen saa avata vasta 100 vuoden päästä

• Anonyymi

Ketä se kiinnostaisi ?

• Anonyymi

heh, heh,
      on se kumma,
      kuolemastaki saadaan kinastelun aihe,

nävitään tai muuten mollataan ja moitittaan kirjoittajia,

voikaa hyvin
      jatkakaa !

• Anonyymi

Täällä oli pitkään aloitus nimeltä "Kuolema".
        Siitä kai nyt on kysymys ja sen aloittajasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä oli pitkään aloitus nimeltä "Kuolema".
        Siitä kai nyt on kysymys ja sen aloittajasta.

Aijaa,
        KUOLEMA ketjun
        alottaja olen minä
        harvoin jos koskaan komentoin miuten ketjuihin,
        olen alusta asti ollu nikitön,
        omiin alottamiini ketjuihin
        kirjoitan joskus eri nimmareilla vaihdellen,
        usein ei ollenkaan nimmaria
        terv. tuntematon

voikaa hyvin
        jatkakaa, älkää päätänne vaivatko kuka kukin on,
        mielestäni kaikki juttu-ketjut ja mielipiteet ovat arvokkaita ja tärkeitä ,

ahkerat kirjoittajat on merkki elämänhaluisista vanhuksista
        elämästä yleensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe