Tuossa todisteet Asun Vietnamissa eläkkeellä

Anonyymi-ap

Tuossa on todisteet asun Vietnamissa Vung Taulla yksiössä missä on kaikki mukavuudet.
[url=https://aijaa.com/DwTsnm][img]https://img.aijaa.com/m/00731/15260276.jpg[/img][/url]
[url=https://aijaa.com/sOz3Sl][img]https://img.aijaa.com/m/00358/15260277.jpg[/img][/url]
[url=https://aijaa.com/QJG9jy][img]https://img.aijaa.com/m/00082/15260278.jpg[/img][/url]

Eläkettä saan noin 1500 euroa käteen kuukaudessa. Kambodzassa olen asunut noin 5 vuotta ja siellä oli hieno bungalow kanssa vuokralla 150 dollaria kuussa. Tuossa kuitti 12 miljoonaa 3 kuukauden vuokra ja se on noin 140 euroa kuukaudessa. Siihen kuuluu yksiö noin 25 neliötä ja pieni parveke melkein merinäköala. Yksiö on siisti ja ei haise. Siivous ja uudet lakanat ja pyyhkeet kuuluu hintaan kerran viikossa. Sähköstä pitää vähän maksaa ja vesi on ilmaista. Kalusteet kaikki. Ilmastointi, tuulettimia ihan katossa myös ja keittiössä kalusteet ja jääkaappi/pakastin., mikro, pesukone liesi sun muuta. TV ja ilmainen Netti kuuluu hintaan. Puhelimessa paketti, jossa rajaton netti ja vähän puhetta ja viestejä noin 8. Parturi hius'stylistillä noin 3 euroa. Ruokakaupan ja tavaroiden hintoja voi katsella Bach hoa ja AEON valikoimista. Myös Lotte Mart.

Tähän alle tulee valtiolta ja sen koirilta kehitysmaata ja hänen suurta omaisuutta iha. Lentävästä metsästystä koirasta synnytykseen ja päivähoitoon. Toki kuinka komea ja hieno on hänen talonsa ja suuret rahansa ... Mutta ei tätä oltu tarkoitettu hänelle.

Mutta Tubelta voi katsoa millaista täällä on asua palmujen ja auringon katveessa. Lämmintä ja mukavaa. . . Se suomen kahvi ei muuten ole hyvää. Tiesitkö. Että Vietnam on maailma toiseksi suurin kahvintuottaja. Kyllä täällä on eri kahveja jo ihan maistelemisiin saakka ja toki kaikki tropiikin hedelmät. Miltä tuntuisi kävellä meren rannalla ja unohtaa suomen hinnat ja nauttia elämästä eläkkeellä. Näin, minä nostan keskiluokkaa hyvinvointia ja taidan nostaa aika lujasti.

Ai, niin niistä veroista, että S-Pankin virkailija yritti estää minulle eläkkeensaannin, koska en maksa veroja Vietnamiin ja Kambodzaan. Olisi hänen tahtonsa mukaista ollut maksaa eläkkeestä tupla vero, kun asun näin hyvin ja edullisesti.. mutta sille raukalle tuli itku, kun ilmoitin ja linkitin, että Kambodza eikä Vietnam ei peri ulkomailta saaduista eläkkeistä ulkomaalaisille. . . Ilmoitin, että lähetystö voi vahvistaa. . . Toinen asiakaspalvelija ilmoitti, että asianne on nyt selvä. . . Kateus on kauheeta, kun tulette. Ei teidän itse tarvitse ilmoittaa Kelaan, että asutte ulkomailla . . Voin taata ja mitä olen kuullut. On täällä muitakin suomalaisia ja kaksi suomi baaria ja suomi-sauna ym.

Parempaa elämää minä olen tässä kertomassa rahallisesti. En kyllä tiedä mistä olem jäänyt paitsi tässä kehitysmaassa. Kyllä noita Shopping keskuksia on paljon ja aika isoja ja kyllä niissä näyttää olevan kaikki maailman merkit.. Boss, Armani. Sarat ja muut. Tubelta voi katsoa Shopping Ho chi minh city ja asuntoja sun muuta. Ei tarvitse laittaa hymiöitä, että minulla on koko saari ja 50 metrinen vene ja kultaisen siivekäs noutaja ja 10 tuhannen eläke .. kaikilla ei ole. Valton vatipäillä ei ole raukoilla millä vastata, kuin kehitysmaa kehitysmaan.. vaikka he itse asuvat risumajoissa ja kerjäävät ylläpidon sosiaalitoimistosta. Nämä on ne tosi asiat mitä sinä sinun omalla eläkkeellä voit elää. Lääkkeet on myös halvempia ilman kelamaksua ja samoin lääkärissäkäynnit... Toki myös saatavuus on paljon parempi.

9

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Hohhoijaa taas…

      Etkö millään usko, että kyllä me täällä Suomessa olemme hyvin tietoisia, että kehitysmaiden hintataso on huomattavasti alhaisempi kuin Suomen. Olemmehan käyneet vaikka kuinka monta kertaa lomamatkoilla niissäkin.

      Vai mikä on motiivisi toistella viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen ja vuodesta toiseen tuota samaa jankuttavaa ilosanomaansa kehitysmaan alhaisista hinnoista? Ei se tule kenellekään yllätyksenä eikä uutena asiana eikä sitä kukaan edes ole vastaan väittämässäkäön.

      • Anonyymi
        UUSI

        Miten, sinä valtionhuoxxx voit päivystää tällä palstalla.. Siitä meni alle puoli tuntia, kun sinä tälle tulit. Se ei ole normaalia. Minähän sanoin jo, että mene pois tältä palstalla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten, sinä valtionhuoxxx voit päivystää tällä palstalla.. Siitä meni alle puoli tuntia, kun sinä tälle tulit. Se ei ole normaalia. Minähän sanoin jo, että mene pois tältä palstalla.

        Mistä sinä tiedät milloin tällä on kukakin päivystämässä sinun kanssasi? Ja kuvitteletko vain sinulla olevan oikeus suoltaa noita iänikuisia juttujasi täällä ja ettei niihin saisi kommentoida?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten, sinä valtionhuoxxx voit päivystää tällä palstalla.. Siitä meni alle puoli tuntia, kun sinä tälle tulit. Se ei ole normaalia. Minähän sanoin jo, että mene pois tältä palstalla.

        Ja sinunko tarinointisi sitten on normaalia?
        Sinä, jos kuka täällä roikut noine iänikuisine höpötyksinesi…


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinunko tarinointisi sitten on normaalia?
        Sinä, jos kuka täällä roikut noine iänikuisine höpötyksinesi…

        Mitä vittxx se sinulle kuuluu.. nussxx ja pysy pysy siellä valtiossa. . . Mistäköhän sen tietää, että olet yksi ja sama. . . Hei minä Teen aloituksen. . Sinä et.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vittxx se sinulle kuuluu.. nussxx ja pysy pysy siellä valtiossa. . . Mistäköhän sen tietää, että olet yksi ja sama. . . Hei minä Teen aloituksen. . Sinä et.

        Koitapa käyttäytyä vähän sivistyneemmin, vaikka toki ymmärrän sen olevan sinulle todella vaikeaa.
        Kyllä sinä aloitat aina nuo juttusi ja haukkumisesi. Totta. Ethän sinä muuhun kykenekään. Kun henkiset resurssit loppuu, niin siirryt haukkumis/vit•••luun. Tyypillistä sinunlaisillesi…
        Jospa vaan jatkaisit sitä halvan viinan kittaamistasi ja jättäisit fiksummat jutut niille, jotka siihen kykenee.


    • Anonyymi
      UUSI

      Blaaaaaaa, Blaaaaaaaaaaaaa💀💀💀

    • Anonyymi
      UUSI

      Jokin aika sitten ylistit kabozaa maasta taivaisiin ja nyt olet Vietnamissa.
      Eikö sitä paratiisia tunnu löytyvän?
      Itse en asu paratiisissa mutta ihan riittävän lähellä.
      Asun etelälapissa omakotitalossa jossa lapset ja lapsenlapset ovat lähellä ja tällä hetkellä eläkkeet ja sijoitukset 1600 netto mutta jo ensi talvena nousee päälle 2000€ ja siitä muutama vuosi niin nousee lähemmäksi 3000€.
      Robotti leikkaa nurmikon ja lämmitetyssä hytissä teen lumityöt kun ensin heräilen aamulla rauhassa.
      Ympärillä ei ole älämölöä aamusta iltaan vaan hiljaisuutta ja rauhaa.

      Mutta jos sinun paratiisi on se älämölö aamusta iltaan ja ulkopuolisena oleminen toisten maassa niin se on sinun valintasi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Köyhä kielitaidoton potee yksinoloa, kun päiväkaudet joutuu elämään vieraassa ympäristössä, eikä ymmärrä muiden puheesta sanaakaan. Ikävystyyhän siinä, kun aika käy pitkäksi eikä ole mitään muuta tekemistä kuin lukea suomenkielisiä keskustelupalstoja ja toivoa, että joku vaivautuisi vastaamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe