Seuraa vanhemmasta naisesta

Anonyymi-ap

Moi olen 187/87 38v kiltti ujohkomies joka kaipaisi kaikenlaisia uusia kokemuksia seksin saralta.. hakusessa olisi kokeilu haluinen tai kokenut nainen ketä tapailla satunnaisesti. Ikää sinulla saisi olla 49-65v ja saisit asua pirkanmaa, Häme, varsinais-suomen alueella mieluiten. Minulla ei paikkaa mutta kyllä me keksitään. Ota yhteyttä sähköpostitse [email protected]

4

918

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

47VRAUNOTYKKÄÄSEKSISTÄ
      2024-07-22
      Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
      Olen mukava, hellä, huumorintajuinen, ystävällinen.
      Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
      Minä olen aika puhelias ja tykkään mukavista asioista.
      Minä otan huomioon sinun seksi toiveet.
      Minä en tee mitään sellaista mitä et halua.

Minä etsin tosissaan seuraa aidoista neitosista.

Minä olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kg ja ikää on 47 vuotta

• Anonyymi

Hei! Tässä kiva xl tanakka rva ,isorintanen pyöreä pylly. 47v .Olen erittäi elämän myönteinen rva sexi suhtee.Työni puolesta on erittäi paljo mahdollisuuksia tavata , sexi merkeissä halukasta miestä, itse olen kiihkeä halukas rva,todellise miehen,miesten kanssa,tehdä kunnon sexuaalisia töitä,vaikkapa syntise irstaitaki,nussimis panosessioita,sitä vittuni kiimanen kaipaa, olen tosi osaava kiimanen naaras,kestävä rva nussittavaxi.
      Jos haluat tosi naista, tässäpä olen.
      Mutta mitää sähköposti osoitteita en tänne anna.
      Muulla tavalla jarjestetää yhteys, siis kirjoittele kui haluat naista,olisinko haluttu sinulle.
      Vastaa.

• Anonyymi

nivannimen hönö herännyt kyttäämään suomi24

• Anonyymi

Hei uusia kokemuksia saa vain kun niitä tehdää, ja tehdää mitä hurjimpi juttuja mitä mieleen tulee.Sillei niitä varmankin sitte saadaa, Olen 46v ihan tyyli himo rva jolla aikaa ja mahdollisuuksia milloin vai , ei hukata aikaa sitä varten on rvalla vitua ja miehillä kyrpää. Eikö näin. Sovitellaa aikoja

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      105
      1790
    2. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1460
    3. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      45
      1260
    4. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      23
      1010
    5. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      176
      868
    6. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      810
    7. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      48
      752
    8. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      201
      723
    9. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      16
      723
    10. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      40
      656
    Aihe