kun kerta ei..

proffa

..missään saa kunnon vastausta niin ehkäpä te itse kommarit vastaatte....miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi?
ei ainakaan massamurhien takia!!!!!

17

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lueskele Marx´ia, niin pääset eroon harhaluuloistasi!
      vom

      • Kalle

        Opiskele historiaa ja avaa silmäsi todellisuudelle.

        /Kalle, joka tuntee kommunismin seuraukset kansan syvissä riveissä


      • proffa

        ..taas tämäkin vastaus lukee


      • että me
        proffa kirjoitti:

        ..taas tämäkin vastaus lukee

        opetamme sinulle Marxin kommunistisen manifestin tässä ja nyt? Eikö ole järkevämpää ajatella, että sinä lukisit sen ihan itse?


      • Kalle
        että me kirjoitti:

        opetamme sinulle Marxin kommunistisen manifestin tässä ja nyt? Eikö ole järkevämpää ajatella, että sinä lukisit sen ihan itse?

        Kysymys kuului :"miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi? "

        Lyötyykö siihen vastaus Marxin kommunistisesta manifestista??

        Eipä taida lyötyä, joten opetelkaahan se manifesti nyt ensin itse siellä kommarileirissä ja vaatikaa vasta sitten, että muutkin haaskaisivat aikaansa siihen sen sijaan että lukisivat jotakin kehittävää.

        /Kalle, joka tietää ettei manifesti anna vastausta kysymykseen "miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi?"


      • Qwerty
        Kalle kirjoitti:

        Kysymys kuului :"miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi? "

        Lyötyykö siihen vastaus Marxin kommunistisesta manifestista??

        Eipä taida lyötyä, joten opetelkaahan se manifesti nyt ensin itse siellä kommarileirissä ja vaatikaa vasta sitten, että muutkin haaskaisivat aikaansa siihen sen sijaan että lukisivat jotakin kehittävää.

        /Kalle, joka tietää ettei manifesti anna vastausta kysymykseen "miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi?"

        Kommarit taitavat kuulua samaan sakkiin kuin ääriuskovaiset... Kaikkiin kysymyksiin löytyy täydellinen vastaus pyhästä kirjasta, mitään kyseenalaistamatta. ;)


      • Kalle
        Qwerty kirjoitti:

        Kommarit taitavat kuulua samaan sakkiin kuin ääriuskovaiset... Kaikkiin kysymyksiin löytyy täydellinen vastaus pyhästä kirjasta, mitään kyseenalaistamatta. ;)

        Näin on. Kommunismi perustaa järkyttämättömälle uskolle Marxin tekstien paikkansapitävyydestä. Keskustelua kommunistien kanssa voidaan hyvin verrata keskusteluun Jehovan todistajien kanssa. Kumpaankaan sakkiin ei uppoa minkäänlainen väite, miten hyvin perusteltu se onkin, heidän oppiensa kyseenalaisuudesta.

        /Kalle, joka joskus huvittelee "keskustelemalla" Jehovan todistajien kanssa.


      • sinun.
        Qwerty kirjoitti:

        Kommarit taitavat kuulua samaan sakkiin kuin ääriuskovaiset... Kaikkiin kysymyksiin löytyy täydellinen vastaus pyhästä kirjasta, mitään kyseenalaistamatta. ;)

        lempikirjasi? Hehheh. Koska tieteellinen julkaisu käsittelee asioita kaikkien näkökulmasta, se luonnostaan sotii harvainvaltaisia systeemejä vastaan. Tällä perusteella Kommunistisesta manifestista löytyy vastaus kysykseen, että miksi kommunismi on kommunistien mielestä parempi systeemi kuin fasismi.


      • Kalle
        sinun. kirjoitti:

        lempikirjasi? Hehheh. Koska tieteellinen julkaisu käsittelee asioita kaikkien näkökulmasta, se luonnostaan sotii harvainvaltaisia systeemejä vastaan. Tällä perusteella Kommunistisesta manifestista löytyy vastaus kysykseen, että miksi kommunismi on kommunistien mielestä parempi systeemi kuin fasismi.

        Kysymys oli :
        " miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi? "

        Kysymys ei ollut :
        "miksi kommunismi on kommunistien mielestä parempi systeemi kuin fasismi."

        /Kalle, joka myös haluaisi vastauksen alkuperäiseen kysymykseen


      • sithän
        Kalle kirjoitti:

        Kysymys oli :
        " miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi? "

        Kysymys ei ollut :
        "miksi kommunismi on kommunistien mielestä parempi systeemi kuin fasismi."

        /Kalle, joka myös haluaisi vastauksen alkuperäiseen kysymykseen

        Marxin Kommunistisesta manifestistä löytyy vastaus siihen kysymykseen, että miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi. Lisäksi se on tieteellinen julkaisu, ei Seiska-lehti ;)


      • Kalle
        sithän kirjoitti:

        Marxin Kommunistisesta manifestistä löytyy vastaus siihen kysymykseen, että miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi. Lisäksi se on tieteellinen julkaisu, ei Seiska-lehti ;)

        "Marxin Kommunistisesta manifestistä löytyy vastaus siihen kysymykseen, että miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi."

        Jaha, vai niin ja jassååå. Hehhee.

        Nyt Kalle on saanut tarpeekseen tästä viestiketjusta.

        /Kalle, joka ilokseen toteaa kommunistin myöntävän kommunismin olevan diktatuuri!!


      • proffa
        Kalle kirjoitti:

        "Marxin Kommunistisesta manifestistä löytyy vastaus siihen kysymykseen, että miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi."

        Jaha, vai niin ja jassååå. Hehhee.

        Nyt Kalle on saanut tarpeekseen tästä viestiketjusta.

        /Kalle, joka ilokseen toteaa kommunistin myöntävän kommunismin olevan diktatuuri!!

        ...kallelle! 8D


      • Kalle kirjoitti:

        Opiskele historiaa ja avaa silmäsi todellisuudelle.

        /Kalle, joka tuntee kommunismin seuraukset kansan syvissä riveissä

        Historian lukeminen on ihan jees, mutta ei pidä historiaan ängetä sellaisia aisoita, jotka
        eivät mahdu sinne "etuajassa"! Marx´iin tutustuminen edellyttää kiinnostusta tulevaisuuden
        talousjärjestelmästä sosialismin jälkeen!!
        vom


      • Kalle kirjoitti:

        "Marxin Kommunistisesta manifestistä löytyy vastaus siihen kysymykseen, että miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi."

        Jaha, vai niin ja jassååå. Hehhee.

        Nyt Kalle on saanut tarpeekseen tästä viestiketjusta.

        /Kalle, joka ilokseen toteaa kommunistin myöntävän kommunismin olevan diktatuuri!!

        Ihan vaan rauhoittaakseni mieltäsi, Marx´in teoksissa ei ole minkäänlaista mainintaa dikta-
        tuurista! Tuota sanaa ovat käyttäneet n.s. vulgäärimarxilaiset!!
        vom


      • minä taas
        sithän kirjoitti:

        Marxin Kommunistisesta manifestistä löytyy vastaus siihen kysymykseen, että miksi kommunismi on hyväksyttävämpi diktatuuri kuin natsismi. Lisäksi se on tieteellinen julkaisu, ei Seiska-lehti ;)

        Eikö Marxin kommunistinen manifesti kirjoitettu ennen Hitlerin syntyä (tai edes natsismin syntyä), eli miten siellä voi olla vastaus kyseiseen kysymykseen.


    • proo

      Vastaan:

      Kyllä kommunismi on rikoksista suurin ja pahin kansanmurhaaja.
      Kommunismi on kiellettävä kaikkialla.

      • Etsi "kommunismi"-sanan alkuperä, ja tutki sen sisältöä!!
        vom


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe