Onneksi tulin järkiini.
Mukavaa kesää
Melkein lähetin viestin.
171
3820
Vastaukset
- Anonyymi
Ookoo. Laita sitten, kun se ei tunnu järjettömältä.
- Anonyymi
Rauhallista kesää, turvallista.fi
https://m.youtube.com/watch?v=7oYQxWEyQyE- Anonyymi
Kukoistettais kumpikii
Samassa ruukussa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukoistettais kumpikii
Samassa ruukussaKukoistetaan vain. Odotan et Sä laitat mulle ensin sen viestin. Ja en ole suuttunut sulle mistään. 🩷
- Anonyymi
Hyvä. On kiireitä ja sopivaa aikaa ei löydy.
- Anonyymi
Mikä sä olet -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sä olet -sivusta
Saan naisilta usein kehuja kun oon komea
Mieheltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MieheltäJotenkin ärsyttävä sä ainakin olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin ärsyttävä sä ainakin olet
Pakko olla kun muut ei kiinnosta.
- Anonyymi
Ei ollut multa J**l
Terveisin kynsisieni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut multa J**l
Terveisin kynsisieniTerveisin A
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MieheltäSun aitous on häkellyttävää 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin ärsyttävä sä ainakin olet
Itserakas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin A
Kolmiodraama?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmiodraama?
Sä taidat oikeasti elää tosi inessä tässä trollipalstan ätmin draamassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sä olet -sivusta
Homo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun aitous on häkellyttävää 😊
ootko kysynyt Aasilta komeuttas?
- Anonyymi
💋💋💋
- Anonyymi
Horo
- Anonyymi
Heippa sitten vaan
- Anonyymi
Heippa sitten vaan
ftp – koodi sai Chromesta kokonaan kenkää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heippa sitten vaan
ftp – koodi sai Chromesta kokonaan kenkää.Mene oikeisiin töihin ruuturunkkari?
- Anonyymi
vedä vaan hanskaan tästä edestäkin
- Anonyymi
Kiitos viestistä!
Hyvää kesää myös😄 - Anonyymi
No mikset lähetä? Et sä ainakaan menetä mitään, päinvastoin saatat saada jotain tärkeää. Täällä mää oottelen puhelin kourassa sun viestiä.
- Anonyymi
ja piirrän lampaita ja etsin prinsessaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja piirrän lampaita ja etsin prinsessaa.
vedä muijaas vaan
- Anonyymi
Olisitpa rakas lähettänyt sen. Se olisi merkinnyt minulle niin paljon. Kivaa ja ☀️ kesää sinulle.
- Anonyymi
Lampaat on tosi sulosia ja lampaan villasukat lämpimiä.
- Anonyymi
Jutella haluaisin kahdestaan oikeastikin tosi paljon. Sitten mun ei tarvisi enää tulla tänne katsomaan tätä touhua. Noh, ehkä vielä joskus:D
- Anonyymi
Liukumäessä on mukavaa ja keinulla keinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liukumäessä on mukavaa ja keinulla keinua.
Leikit sikseen poika
- Anonyymi
Tulit järkiisi vai rajoititko elämääsi pelolla?
Pelkurit jäävät paitsi. Vahvat kestävät vastoinkäymisiä.
Olisiko aika toimia ja katsoa? Moni asia on neuvoteltavissa ja keskusteltavissa. Jos et edes laita viestiä, menetät varmasti.- Anonyymi
Mitä sä lässyttät? Olet ihan samanlainen. Et tee mitään asioiden etenemiseksi. Muuta kuin luot lisää epävarmuutta sun kommenteilla.
- Anonyymi
Elämääni ei pelko rajoita.
Mitä pitäisi pelätä. - Anonyymi
Neuvoteltavissa ja keskusteltavissa.
Monesti yritetty ja no tiedättehän. - Anonyymi
Vahvat kestävät vastoinkäymisiä.
Laitetaan sulle 7 kierrosta pa..aa niskaa ja jutellaan sitten uudestaan. - Anonyymi
Pelkurit on täällä eli Suomen suurin Mt sivut.
- Anonyymi
Tulit järkiisi. Ollut koko ajan ja todennyt että täällä on timanttisia tapauksia. Et kyllä kuulu joukkoon valitettavasti.
Miks olet sinkku koneen ääressä. - Anonyymi
Olisiko aika toimia ja katsoa?
Toimisitko itse ? - Anonyymi
Jos et edes laita viestiä, menetät varmasti.
Ei kuulu sulle pätkääkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä lässyttät? Olet ihan samanlainen. Et tee mitään asioiden etenemiseksi. Muuta kuin luot lisää epävarmuutta sun kommenteilla.
Tule hyvä kakku älä paha kakku..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule hyvä kakku älä paha kakku..
Kerrohan lisää tästä potista, onko ilmennyt taas lukuisia uusia asioita ja ping vuodella kertautuu just? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan lisää tästä potista, onko ilmennyt taas lukuisia uusia asioita ja ping vuodella kertautuu just? Sivusta
Viilattavilla linssiin eli linssiin Viilattaville tällainen Karismaattinen dharmapuhe voi mennä jopa täydestä ku ei o älyä
- Anonyymi
Minullakin ollut monta kertaa lähellä. Vielä ei ehkä ole sen aika, vaikka haluaisin viettää hänen naisen kanssaan kuuman nörttikesän.
- Anonyymi
Niin ja hyvällä tuurilla kuuma nörttimäinen loppuelämä. Kesä nyt näin alkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja hyvällä tuurilla kuuma nörttimäinen loppuelämä. Kesä nyt näin alkuun.
Kuuma nörttikesä ja vaikka -loppuelämä kuulostaisi juuri meiltä! Hänellä on numeroni.
Naiselta sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuma nörttikesä ja vaikka -loppuelämä kuulostaisi juuri meiltä! Hänellä on numeroni.
Naiselta sivustaHän ei harmi kyllä taida pitää minusta yhtään. Toivottavasti sinä kuitenkin saat sellaiset kaivattusi kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei harmi kyllä taida pitää minusta yhtään. Toivottavasti sinä kuitenkin saat sellaiset kaivattusi kanssa.
Oletko kysynyt, että pitääkö sinusta? Minä luulen, että tämä minun kyllä pitää minusta, mutta kipuillaan nyt tahoillamme tiettyjen kynnyskysymysten kanssa, että voiko esteet ylittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kysynyt, että pitääkö sinusta? Minä luulen, että tämä minun kyllä pitää minusta, mutta kipuillaan nyt tahoillamme tiettyjen kynnyskysymysten kanssa, että voiko esteet ylittää.
Mitä olet mieltä tästä, onko ajankohta nyt oikea? Onko mahdollista ylittää ne kynnykset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kipupisteet on molemmilla varmasti ihan samat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä olet mieltä tästä, onko ajankohta nyt oikea? Onko mahdollista ylittää ne kynnykset?
No, hän on tehnyt minuun lähtemättömän vaikutuksen, oli niin käsittämättömällä tavalla samanlainen kuin minä, vaikka eihän siinä tunteen vahvuudessa järkeä ollut, joten olen kallistunut siihen, että elämä on liian lyhyt hukattavaksi. Jos me olemme muille ongelma, niin se on muiden ongelma. Eli joo, olisin valmis raivaamaan esteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, hän on tehnyt minuun lähtemättömän vaikutuksen, oli niin käsittämättömällä tavalla samanlainen kuin minä, vaikka eihän siinä tunteen vahvuudessa järkeä ollut, joten olen kallistunut siihen, että elämä on liian lyhyt hukattavaksi. Jos me olemme muille ongelma, niin se on muiden ongelma. Eli joo, olisin valmis raivaamaan esteet.
Miksi sitten katosit? Odotatko niin kovasti, että ottaisin yhteyttä? Vai tulitko "järkiisi" etkä enää haluakaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten katosit? Odotatko niin kovasti, että ottaisin yhteyttä? Vai tulitko "järkiisi" etkä enää haluakaan?
En kyllä tiedä, mitä voisin tehdä oman aloitteeni jälkeen muuta kuin odottaa, miten reagoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä tiedä, mitä voisin tehdä oman aloitteeni jälkeen muuta kuin odottaa, miten reagoit.
Mikähän se sun aloite oli? Vilkaisitko joskus minua silmiin? Hymyilitkö minulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän se sun aloite oli? Vilkaisitko joskus minua silmiin? Hymyilitkö minulle?
Eh, no kyllä kerran ”vilkaisin” sinua silmiin ja hymyilin, hymyilit takaisin, mutta tämä hetki oli kyllä kaikkinensa hyvin spontaani, en miellä sitä aloitteeksi. Aloitteeksi mieltämäni juttu joitain päiviä tämän jälkeen, mutta sen jälkeen en ole sinusta kuullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kipupisteet on molemmilla varmasti ihan samat.
Kipupisteet
Onko kaivattusi suosittu?
Molemmat yhtä suosittuja ja muut säätää välissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järki hoi älä jätä.
- Anonyymi
Siis minkä? Nörttikesän? Minä kyllä tahtoisin uloz ja aurinkoon🌞🤸♀️🎶👙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain häneltä aikoinaan pakit. Olin kyllä aivan sekaisin hänestä, joten ihan ymmärrettävää. - nörttikesämies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis minkä? Nörttikesän? Minä kyllä tahtoisin uloz ja aurinkoon🌞🤸♀️🎶👙
Ulkona ja auringossakin voi olla. Nörtit vaan myös kökkii sisällä ja nörtteilee. - nörttikesämies (eli tuo 21:40:28)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkona ja auringossakin voi olla. Nörtit vaan myös kökkii sisällä ja nörtteilee. - nörttikesämies (eli tuo 21:40:28)
Ja jos saisi mahdollisuuden nörtteillä juuri sen yhden tietyn kanssa, puhua kaikista asioista maan ja taivaan välillä, joskus olla ihan vain hiljaa mutta läsnä.
Me ollaan kaiketi sitten sillä lailla samassa veneessä, että molemmat on torjuttu. En silti osaa kuvitella ketään muuta, kenen kanssa haluaisin jakaa elämäni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos saisi mahdollisuuden nörtteillä juuri sen yhden tietyn kanssa, puhua kaikista asioista maan ja taivaan välillä, joskus olla ihan vain hiljaa mutta läsnä.
Me ollaan kaiketi sitten sillä lailla samassa veneessä, että molemmat on torjuttu. En silti osaa kuvitella ketään muuta, kenen kanssa haluaisin jakaa elämäni.Tsemppiä sinne. Minäkin huokailen vielä heikkoina hetkinä ikuisen ihastukseni perään, vaikka pitäisi jo siirtyä lopullisesti eteenpäin. Tosissaan hankalaa vaan ihastua muihin, vaikka aikaa on jo kulunut. - nörttikesämies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä juuri, odotan viestiä tai että soitat. Osittain tulin jo järkiini mutta silti haluaisin jutella,, nähdä ja katsoa voisko joku muu tapa olla yhdessä.. Niin että kumpikin tuntisisi olevansa vapaa kuitenkin. Näitä miettinyt. - sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta sivustaNo nyt. Kunpa oisit mun ihanaiseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt. Kunpa oisit mun ihanaiseni.
Niin, voi kunpa. Kesä vain alkaa käydä vähiin. Lomailen vielä pari viikkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, voi kunpa. Kesä vain alkaa käydä vähiin. Lomailen vielä pari viikkoa.
Sama💙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama💙
Täsmää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täsmää.
Toivottavasti on ollut kiva loma tähän saakka ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti on ollut kiva loma tähän saakka ihana.
Kelvollinen, ihan hyväkin, tykkään kyllä elämästäni. Joka päivä kuitenkin yhäkin ikävöin häntä, sinua? Täysin eheä en ole ilman sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelvollinen, ihan hyväkin, tykkään kyllä elämästäni. Joka päivä kuitenkin yhäkin ikävöin häntä, sinua? Täysin eheä en ole ilman sinua.
Oisitpa hän. Mun puuttuva palanen. Ikävöin myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisitpa hän. Mun puuttuva palanen. Ikävöin myös.
Ihan samaa ilmaisua käyttäisin, puuttuva palanen. Anna jotain tunnistetta? Vaikka olemattoman pieni todennäköisyyshän se taitaa olla, että täällä oikeat kohtaisivat. Tosin meissähän kaikki taitaa olla vastoin todennäköisyyksiä, ehkä negaation negaatio tai jotain voisikin osua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samaa ilmaisua käyttäisin, puuttuva palanen. Anna jotain tunnistetta? Vaikka olemattoman pieni todennäköisyyshän se taitaa olla, että täällä oikeat kohtaisivat. Tosin meissähän kaikki taitaa olla vastoin todennäköisyyksiä, ehkä negaation negaatio tai jotain voisikin osua.
Oon 43
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 43
Ikä ei kyllä täsmää häneen, jota en saa pois mielestäni. Harmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaan kaiketi sitten sillä lailla samassa veneessä, että molemmat on torjuttu. En silti osaa kuvitella ketään muuta, kenen kanssa haluaisin jakaa elämäni.Ku kenen kaa?
- Anonyymi
Ei kannata töissä
- Anonyymi
Siellä vasta kannattais.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä vasta kannattais.
E?
- Anonyymi
Ei sinun kannata...
- Anonyymi
Jonkun saattaa kannattaakin vaikka, mutta on eri asia liittyykö se tämän palstaäijän monologiin millään tavalla. Toivottavasti joku vastakkaisen sukupuolen edustaja sietää sinua sen verran että rauhoitut imemään peukkua sikiöasennossa
- Anonyymi
Sitten se vasta ongelma jos olisikin vain yksi+1 ihminen joka ei lähettäisi viestiä.
- Anonyymi
Se vois ollakin uusi novellin aihe.
Osa 2
- Anonyymi
Hyvää unta lepää olet aamulla ☀️ 😘
- Anonyymi
Pieni pyörähdys täällä.
- Anonyymi
Hyvää kesää tv liiteli
- Anonyymi
Sama meno jatkuu, ei kiitos.
- Anonyymi
Lokit liiteli Kotkalta karkuun.
- Anonyymi
https://youtu.be/Jy2RuGqWJ18?feature=shared Hyvää ja mukavaa kesää
- Anonyymi
4 prinsessaa ja lohikäärme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4 prinsessaa ja lohikäärme.
https://youtu.be/Zpif_mFjyvQ?feature=shared 4+3 prinsessaa ja lohikäärme.
- Anonyymi
Numerohan on.
- Anonyymi
Kirjastossa käynti
Amanda Lovelace:
Runoja rakkaudesta, menetyksestä ja surusta, voimaantumisesta ja inspiroitumisesta.
Prinsessa, neito, kuningatar, sinä.
- Anonyymi
Sonni.
- Anonyymi
Yleensä laitumella ulkona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä laitumella ulkona.
Kyllä ne sonnitkin märehtii 😘
- Anonyymi
Kunpa voitais vain puhua jossakin rauhassa.
- Anonyymi
Sellaista mahdollisuutta ei tule täällä, harmi.
- Anonyymi
Samaa minäkin toivon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista mahdollisuutta ei tule täällä, harmi.
Harmi että olet tyhmä.
- Anonyymi
Hei ilmainen vinkki- jos joku henkilö esim on alleviivannut ettei halua olla kanssasi tekemisissä on hyvin epätodennäköistä että hän viestittelee sinulle suolistossa
- Anonyymi
Komeella miehellä aina vientiä. Kesän jatkot.
- Anonyymi
Kuvittelet vain.
- Anonyymi
Aijaa? No hmh...
- Anonyymi
Tiedäthän, kyllä sä tiedät.
- Anonyymi
No, hmm ...
Tiedäthän, kyllä. - Anonyymi
Ok jos huolehdit tarjoanko perheellesi iskenderit?
Tarjous on vakava- Anonyymi
Elämä ei ole kaupan. Toinen juttu jos ihminen tällaisessa tilanteessa ihmisyydessä tasavertainen. Nyt eläimellistä
- Anonyymi
Naapurin perhe varmaan yllättyisi ja kutsuisi sutkin pöytää.
- Anonyymi
Minulla on kyllä numero, mutta en tiedä onko se edes tähän maailmaan, vastaako sieltä joku avaruusolio ja vielä väärä- tai muusukupuolinen sellainen.
- Anonyymi
Prinsessa Ruusunen, haloo kuka siellä ?
Tuletko tanssisisiin mukaan.
- Anonyymi
Ei ole mitään mukavaa kesää
- Anonyymi
Kesä ja kärpäset kuuluu grillin ääreen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesä ja kärpäset kuuluu grillin ääreen.
Siispä grillaillaan. Se on pihvi.
- Anonyymi
Ei ole ihmistä ollenkaan. Enkä voi olla tekemisissä ihmisen kanssa joka ei tätä ymmärrä
- Anonyymi
Tarkoitatko sitä ettet ole suhteessa?
- Anonyymi
Hui hai, oliko se hai ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko sitä ettet ole suhteessa?
Ja tämä miestrolli on taas tämä pakkomielteen kohteesi vai? Projisoit omaa yksinkertaisuuttasi toiseen ihmiseen..
- Anonyymi
Millainen on kuuma nörttikesä, mitä siinä tapahtuu?
- Anonyymi
Hän oli tosi upee näky lyhyessä kesämekossaan
Mä hänet rantatiellä näin, ajoin satamaan päin. - Anonyymi
Kihnutetaan kylki kyljessä ja parannetaan maailmaa. Välillä pusutellaan ja halitaan. /sivusta
- Anonyymi
En ole nörtti. Netti on syöpää. Haluan elää ilman mitään laitteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli tosi upee näky lyhyessä kesämekossaan
Mä hänet rantatiellä näin, ajoin satamaan päin.Kuulostaa siltä, että saatan olla hän jota kaipaat, mutta kuka sinä kaipaaja olet? Epäilyksiä on, mutta varmuutta ei
- Anonyymi
Jykevää on rakkaus.
ps ap. aloituksen teki joku toinen ?
prinssi, prinsessa vai lohikäärme ? - Anonyymi
Huomasit kuinka itsekäs olet eli minä.minä minä sama suhteen kanssa et pysty olemaan kun tarvitset huomiota myös niin paljon että naamasi menee kurttuun no en sille mitään voi sun täytyy itse muuttua mutta et taida se olen nähnyt monesti ettet muutu koskaan harmi haluisin niin olla yhteydessä kanssasi mutta kun sä et siihen kykene näköjään
- Anonyymi
Ihmisten nyt ei tarvitse ekaksi muuttua. Ensimmäinen ja tärkein asia on toimiva yhteys irl, ennen kuin voi alkaa edes tutustumaan toiseen.
- Anonyymi
Mulla ei ole pitkään aikaan ollut edes kiusausta, koska tiedän että vastaus olisi kuitenkin laimea tai suorastaan torjuva. Pallo on toisella, ja molemmat sen tietää, ja hänen hiljaisuutensa kertoo kyllä kaiken tarvittavan.
- Anonyymi
Minulla ei ole numeroa, silti kiusaus on suuri. Hänen piilossa pitäminen, hillitsee sitä vähän..
💔- Anonyymi
No,muttako yks ihminen tietää,ei se enään oo piilossa se sun blondis,vanha ämmäs.
- Anonyymi
Laita vaan viestiä voit yllättyä:)
- Anonyymi
Toivoin kans joskus. Mut hän hävitti puh numeron jne ni se menikin sitten siinä. Lensköhän kuinka hyvässä rytyssä roskikseen..?🧐🤣
- Anonyymi
Voi että niin miulekkiiekki kävi kohtalotoveri
- Anonyymi
Olisi ollut kuitenkin tarjolla, ei kelvannut, tosin numeron antaminen sinne oli varmaan outoa ja muutenkin.
- Anonyymi
Kesä on jo ohi
- Anonyymi
Onneks kohta on.Jouluunkin on ihan mukavasti vielä aikaa, saa olla ihan rennosti.
- Anonyymi
Kuules J. Soita jo
- Anonyymi
Tarkoitatko vanhanaikaisesti, otan luurin käteen ja soitan naiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko vanhanaikaisesti, otan luurin käteen ja soitan naiselle?
Soita vaan. Voit ensalkuun tekeytyä esim lehtimyyjäksi.. Kuuntelen kyllä. /sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita vaan. Voit ensalkuun tekeytyä esim lehtimyyjäksi.. Kuuntelen kyllä. /sivusta
En saa edes lehteä myytyä, miten saisin itseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saa edes lehteä myytyä, miten saisin itseni.
Olemme oma valloittava itsesi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme oma valloittava itsesi :)
Olemalla :) :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemalla :) :)
Soitin sinulle valloittaakseni sydämesi, miten ois: Kyllä vai jaa.
- Anonyymi
Viimeinen asia, jonka haluan, on soitto 😱
- Anonyymi
On vakavasti harkinnassa, hieman epäselvää on vaan.
- Anonyymi
Naikkosella on pakkomielle. Oot niin monin eri tavoin nolo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naikkosella on pakkomielle. Oot niin monin eri tavoin nolo
Niin sinullakin yksäri jatkat tätä samaa vedätystä mikä ulkoisti sinut suojatyöstäsi ulos. Ehkä kuvittelet, että kunniasi palautuu täällä keskustelupalstalla ja sinusta tykätään taas ja pääset tutkimaan ja glitteröimään niitä meemejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinullakin yksäri jatkat tätä samaa vedätystä mikä ulkoisti sinut suojatyöstäsi ulos. Ehkä kuvittelet, että kunniasi palautuu täällä keskustelupalstalla ja sinusta tykätään taas ja pääset tutkimaan ja glitteröimään niitä meemejä
Muuten tiedoksi on muutakin tutkimusta kuin se, että joku toimeton hönö luulee olevansa tutkija internetissä. Hox
- Anonyymi
Huh, hyvä! Minähän olisin saattanut vastata siihen..
- Anonyymi
Olisit vaan lähettänyt🕊️
- Anonyymi
Samoin, lähellä oli, mutta turhaa olisi ollut.
Et ymmärrä, kun omat oletuksesi ja väärät johtopäätökset.- Anonyymi
Mitä oletat hänen olettavan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olettaa tietävänsä minkälainen olen, luulee tuntevansa vaikka ei tiedä elämästäni mitään.
Olettaa eikä kysy, keskustele.
Luulee olevansa niin viisas.
Ei uskalla elää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No varmaan joku pölö yrittää olettaa vaikka ja mitä tämän trollaavan miehen loputtomasta vuoropuhelusta itsensä kanssa. Give it a rest already
- Anonyymi
Olipa hyvä niin ei tullut ylimääräistä stressiä keksiä mitn. Sopivan asiallista mutta neutraalia vastausta.
- Anonyymi
Eli et tykkää.
- Anonyymi
Järki on niin yliarvostettua. Ole välillä hullu ja laita se viesti.
- Anonyymi
Olisitpa laittanut.
- Anonyymi
Nii numero oli ko se these taste d
- Anonyymi
Omapa on menetyksesi.
- Anonyymi
Ei ole menetys. En tykkää.
- Anonyymi
Järki on hyvä olla matkassa ja kuitenkin sekaantuisi ihan vääränlaiseen ihmiseen. Tämän sanon kokemuksen rintaäänellä. Laita viesti sellaiselle ihmiselle jolta tiedät suurella todenäköisyydellä saavasi jotain hyvää takaisin. Toisenlaisiin ihmisiin ei kannata akkua turhaan käyttää ja kuluttaa. Niin minäkin jatkossa teen.
- Anonyymi
Et ollut lähellä laittaa, et edes harkinnut.
- Anonyymi
Ite taas laitin viestin ja pantii.
Eikö siit suhdetta vittu tuu.
Onneks sä kuuntelit järkeä ja et sydäntä, vittu mun kanssa. - Anonyymi
Ite laittanu viestiä ja ei pitäis, oo tyhmä ollu
- Anonyymi
Tiedän, että numero on mut ei kehtoo.
- Anonyymi
Ihastuneena ei kauhean järkevästi ajattele.
- Anonyymi
Voi sinua Rai__.
- Anonyymi
Hoovee !
- Anonyymi
ainahan voit työtää jääpuikoon peeeeerseeessseessi
- Anonyymi
Kiitos! samoin sinulle.
- Anonyymi
Onneksi kellään ei ole mun numeroa. Minulla on ollu aina sama numero ja se ei ole missään hakemistossa yli 15v.
Mutta joskus olen saanut jonkin oudon viesti. Siitäkin aikaa jo yli kaksi vuotta.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990