Vaimoani..50 v. kiehtoisi kun hän olisi pylly pystyssä
ja hänen vaginassan olisi specula ja miehet katselisivat hänen
aukkojaan peräaukko supistelisi kun gitorista kosketeltaisiin.
50...............................
6
1080
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimoni 55v kahden miehen kanssa ns. jatkoilla
tutkivat alapään läpikotaisin specula oli käytössä ja äärimmilleen
jäi rako ja mies otti monta valokuvaa...vaimo nolona tunnusti..vähän kiihottuneena. Monesti kaikki uus ja "salainen" on juuri se mikä kiehtoo. Hyvässä yhteis hengessä helppo puhua ja kokeilla kaikkee. Helmee
- Anonyymi
Siis juurikin noin. En ois uskonut että oma rouva on niin rivo ennenkuin kokeiltiin eri juttuja ja vielä kehui nauttivansa siitä. Aivan huippua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis juurikin noin. En ois uskonut että oma rouva on niin rivo ennenkuin kokeiltiin eri juttuja ja vielä kehui nauttivansa siitä. Aivan huippua.
Samoilla linjoilla. Oon monesti kannustanut porukkaa nakurannoille meidän tapaan ja hiukan sinne tuhmuuksia tekemään.
Mutta se yllätti itsenikin että vaimo tykkää jos avaan hänen pilluaan joillekkin miehille. Olin ajatellut että se on liian härskiä hänelle mutta välillä on kuulemma kivaa olla oikein avattunakin. Itsellä on melkoinen seisokki kun saa tämän tehdä.
M53
- Anonyymi
Mikä on gitoris ??
- Anonyymi
Sama vaimollani ..oli gynellä tarkastuksessa
puolalainen mies työnsi 3 sormea sisään ja liikutteli sormia
vaimoni ikä 50 kiihoittui lääkäri laittoi speculan paikoilleen
ja vagina oli aivan avoinna lääkäri kysyi oletko kiihkeä.
vaimo myönsi kiihoituksen kun mies katseli hänen alapäätään
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446