Kerro mulle mies

Anonyymi-ap

Missä me mennään? Mitä olen sinulle? Mulle jäi vähän sellainen tunne et olin vaan yhden illan huvi.

9

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Niin olit. Olet myös aika sekaisin. Enkä ikinä haluaisi seurustella skitsofreenikon kanssa joka elä suomi24sella.

    • Anonyymi
      UUSI

      Itsellä ei ole kokemusta ns. yhden illan huvista.

    • Anonyymi
      UUSI

      Esileikkiä se oli.

    • Anonyymi
      UUSI

      Sinähän se, mut dumppasit.

      • Anonyymi
        UUSI

        Oli sentään päheesti edestä ylös että pikkulapset innostuis ja pukis liivit ylle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli sentään päheesti edestä ylös että pikkulapset innostuis ja pukis liivit ylle.

        Jokainen adjektiivi on kirjaimellisesti sana.


    • UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

      Mamma ja mamman huvikumpu ei mitään sen ihmeempää

    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvä kysymys!! Ja hyvin normaali reagointi kyseiseen ongelmaan. Usein silloin kun mies ja nainen tutustuvat toisiinsa, saattaa jäädä tunne "pitikö hän minusta vai.." Asia riippuu usein huvin laadusta eli kuinka läheisesti toisiin on tutustuttu, ja onko jäänyt kaipuuden tunnetta toista kohtaan. Jos on ollut keskusteluyhteys ja hyvän yön halaus, on yleensä nousseet tunteet pintaan, ei kyse ole enää ollut yhden illan huvista vaan normaalista lähentymisestä. Jos huvi on mennyt liian pitkälle, silloin syntyy ongelmia ja asioiden eteneminen mutkistuu ja saattaa jäädä siihen hetkeen. Miehen ja naisen välit rakentuvat usein tavalla, joka luo tuttuuden, luottamuksen ja ihastumisen samanaikaisesti, omassa aikajanassa jossa siirrytään yhteisien toivomuksien mukaan eteenpäin. Rakkaus koittaa ajallaan, silloin riisutaan naamiot, tunnetaan syvää yhteyttä toiseen ja uskalletaan heittäytyä rakkauden vietäväksi.







      https://youtu.be/3pH5x2auVls

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe