Jeesus haluaa kulkea kanssasi tänään ❤️
Lohduttaa.
Johdattaa.
Olla läsnä.
Auttaa.
Antaa viisautta ja neuvoja.
Antaa voimia.
Antaa toivoa.
Antaa iloa.
Täyttää sydämen uskolla.
Et ole yksin ❤️
Et ole yksin
9
252
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus hylkäsi minut jo kauan sitten. Ei ollut auttajaksi eikä lohduttajaksi, ei neuvojaksi eikä kanssakulkijaksi.
- Anonyymi
Kyllä Jeesuksesta on. Syy on aina ihmisessä.
Surullista kuulla että koet noin, moni muukin, jopa Raamatun "sankarit" ovat tunteneet samanlaisia tunteita. Muistan sinua rukouksin että löytäisit Jeesuksen rakkauden elämääsi 🙏❤️
- Anonyymi
Älä viitsi pilailla!
- Anonyymi
ihan kiva ajatus että Jeesus kulkee mukana.Mutta kerro miten ja mitä Jeesus syö ravintolassa ja kuka maksaa Hänen ruuan
- Anonyymi
Jeesus kuului selkärankaisiin kuten me muutkin homo sapiensit.
Kun tähti syntyy auringon tavalla, ei sielää miljardeihin vuosiin voi olla muuta kuin lajien kehityksen avulla syntynyttä elämää. - Anonyymi
Uskoni ei horju, vaikka mulla onkin skitsofrenia. Multa kuoli lapsi, lapsen menetys laukaisi sairauden. Silti mulla on myös 2 tervettä tytärtä. Jos ei Jumalaa olisi, ei olisi tyttäriä eikä varmaan muakaan.
Ei ole sanoja kuinka paljon olet joutunut kestämään.. 😥
Onneksi olet saanut voimaa ja toivoa Jumalalta ja lapsistasi ❤️ Oletko yksinäinen lukuunottamatta lapsiasi?
Sillä Minä, Herra, sinun Jumalasi, tartun sinun oikeaan käteesi, Minä sanon sinulle: "Älä pelkää, Minä autan sinua".
Jesaja 41:13
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539019Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492709- 572491
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292491Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971875- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146