Raahessa on mennyt 30 astetta rikki!!tarkalleen mittarissa on +31 astetta täällähän on pian lämpöistä kuin Torremolinoksessa,ei tarvitse lähteä etelään kun sama lämpö löytyy kotinurkilta The Heat Is On se Agnethan kesäbiisi sopii kuin valettu tähän päivään miksei koko viikolle viltti vaan pihalle ja kesähitit soimaan Suomessa On Kesä!!
RAAHE 30 ASTETTA RIKKI!!
9
308
Vastaukset
- Anonyymi
Etelästä vaan turisteja tänne viileneen.
- Anonyymi
Jo oli aikakin vähän lämmetä!sais vielä pari astetta tuosta nousta. Lähettävä tästä vattuja kerräämään kun kypsyvät vauhdilla!ja sitten saunaan ja uimaan ja saunaan ja uimaan....
- Anonyymi
Ja sama kulttuurikin löytyy täältä kuin ulkomailta, just just. Kesä tulee joka vuosi myös Suomeen, thats it. Ei kai tuota tarvitse ihmetellä.
- Anonyymi
Lähi-Itä +47. Kyllä tarkenee täällä! Eihän tuo +31 astetta ole vielä mitään.
- Anonyymi
Leivinuuni ja 600 astetta ainakin nyt kun olen tylsistynyt
- Anonyymi
Naapuri oli ostanut uudet terassi kalusteet!! Kauhea järkytys päin näköä. Olin menossa aurinkoa ottamaan takapihalle!!! Pakko lähteä Ouluun hakeen paremmat.
- Anonyymi
Joo valitettavasti meni, ihan liian lämmin. Saisi viiletä jo ja äkkiä.... Helteitä en itse kaipaa. Mutta kaippa jotku nauttii.
- Anonyymi
Kohta on niin perkeleen kylmä ja hampaat kalisee suussa palataan perusasioiden pariin syksy tulee masentavan vesisateen kanssa,kesä on muisto vain tuikkujen ostelu alkaa taas räntää rätkii vaakasuoraan ensi kuussa perinteinen syyssää tulee takaisin niin on joka vuosi.
- Anonyymi
Poika.housuissasi on muttei yli 31.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675710Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344264Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.971886- 631435
- 2611137
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31753Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39715