Yksi syy miksi kaipaan sua

Anonyymi-ap

On se että luulen sun ymmärtävän mua hyvin. Ollaan jokseenkin samanlaisia vaikka hyvin erilaisia.

61

853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samalta tuntuu kun ajattelen erästä miestä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Vanhemmiten kokenut itsessä sen, että haluaisi hyvän juttu kaverin, jonka kanssa olisi mahdollisuus kokea sielujen sympatiaa? Aika koskemattomana miehenä ollut enempi varuillaan ja siksi varovainen, pelännyt enempi sitä, että ei tulisi petetyksi ja siksi jäänyt vähän kaiken ulkopuolelle.

        Kohdannut itselle vääränlaisia naisia. Tuntuu enempi siltä, että olen ollut enemmän sellainen väliinputoaja? Luovuttanut olen monesti, kun tuntunut kaikki enemmän mahdottomalta itselle. Väärin ymmärretty ja mustamaalattu, siksi enempi ollut se etäisyyden ottaja.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemmiten kokenut itsessä sen, että haluaisi hyvän juttu kaverin, jonka kanssa olisi mahdollisuus kokea sielujen sympatiaa? Aika koskemattomana miehenä ollut enempi varuillaan ja siksi varovainen, pelännyt enempi sitä, että ei tulisi petetyksi ja siksi jäänyt vähän kaiken ulkopuolelle.

        Kohdannut itselle vääränlaisia naisia. Tuntuu enempi siltä, että olen ollut enemmän sellainen väliinputoaja? Luovuttanut olen monesti, kun tuntunut kaikki enemmän mahdottomalta itselle. Väärin ymmärretty ja mustamaalattu, siksi enempi ollut se etäisyyden ottaja.

        Kokemattomana ja siten melko koskemattomanakin, tämä oli oletus kirjoituksen valinta, siksi korjasin 🧐


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemmiten kokenut itsessä sen, että haluaisi hyvän juttu kaverin, jonka kanssa olisi mahdollisuus kokea sielujen sympatiaa? Aika koskemattomana miehenä ollut enempi varuillaan ja siksi varovainen, pelännyt enempi sitä, että ei tulisi petetyksi ja siksi jäänyt vähän kaiken ulkopuolelle.

        Kohdannut itselle vääränlaisia naisia. Tuntuu enempi siltä, että olen ollut enemmän sellainen väliinputoaja? Luovuttanut olen monesti, kun tuntunut kaikki enemmän mahdottomalta itselle. Väärin ymmärretty ja mustamaalattu, siksi enempi ollut se etäisyyden ottaja.

        Joo, sulle löytynee ottajia.

        Naiset kun ovat nuoruuden olleet kunnolla pantavana kullikarusellisellissa ja maistelleet tikkareita siellä sun täällä niin voi niiden kerääntyneiden vuosien, ryppyjen, kilojen ja lasten jälkeen tyytyä sinuun.

        Saat sitten tuntea "rakkautta" eli sellaista haalean lämpöistä välittämistä.

        Tosin naisille nykyään löytyy pantavia tinderistä vanhempanakin niin voi olla että et saa tussua tai et ainakaan kovin usein.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sulle löytynee ottajia.

        Naiset kun ovat nuoruuden olleet kunnolla pantavana kullikarusellisellissa ja maistelleet tikkareita siellä sun täällä niin voi niiden kerääntyneiden vuosien, ryppyjen, kilojen ja lasten jälkeen tyytyä sinuun.

        Saat sitten tuntea "rakkautta" eli sellaista haalean lämpöistä välittämistä.

        Tosin naisille nykyään löytyy pantavia tinderistä vanhempanakin niin voi olla että et saa tussua tai et ainakaan kovin usein.

        Nämä monologisi on mies ja aloittaja vähän katkeruuden täyteisiä, onko jotain vaivaa ylä- tai alakerrassa?


    • Anonyymi

      Kieltämättä jotain välillämme on ollut aina sellaista yhteyttä, jota ei ole ollut kenenkään kanssa aikaisemmin. Mitä se onkaan... miehelle

    • Anonyymi

      Kun katson häntä silmiin.. Niin siinä on jotain semmoista selittämätöntä ymmärrystä ja välittämistä, joka saa hiljaiseksi.. heikoksikin. Tuntuu, kuin toinen ihminen näkisi minuun, tuntisi minut oikeasti ja ymmärtäisi. Vaikka ei edes tunneta.

      • Anonyymi

        Ehkä hän näkee sieluusi. Sivusta


      • Anonyymi

        Toivottavasti aika piankin voidaan taas katsoa toisiamme silmiin. Jos vielä uskalletaan.. 🙃


      • Anonyymi

        Kyllä me taidetaan molemmat nähdä toistemme sieluihin 🥰. Sehän tässä upeinta onkin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän näkee sieluusi. Sivusta

        Tai ehkä haluaa vain hänen housuihinsa.


    • Anonyymi

      Niin on, mutta surullista kun ei koskaan kohtaa😥

    • Anonyymi

      Niin minäkin ajattelin

    • Anonyymi

      Minäkin kaipaan ja tunnen että jollain oudolla tavalla paljon samoja juttuja löytyy pääkopasta.
      Ei tunneta sen paremmin, jos ollenkaan.
      Tiedän vaan nimen ja mitä nyt nähnyt tässä lähistöllä..
      No, kuitenkin enemmän samaa kuin uskoisi, kuitenkin. Kerron sitten jos yhteen päästään.
      Näin vaan on 😉

    • Anonyymi

      Ymmärtäisin seksuaalisuuttasi paremmin kuin arvaatkaan. Mun taas saattais olla sulle liikaa..

      • Anonyymi

        Miksi paremmin kuin hän arvaisikaan ja miksi ajattelet että sinun olisi hänelle liikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi paremmin kuin hän arvaisikaan ja miksi ajattelet että sinun olisi hänelle liikaa?

        Hänellä voi olla väärä mielikuva musta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä voi olla väärä mielikuva musta.

        Millainen mielikuva?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä voi olla väärä mielikuva musta.

        En usko että yllättyy esim. aktiivisista haluistasi. Muutenkin ihmiset pitävät halunsa ja tasonsa piilossa kunnes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen mielikuva?

        Pitää mua konservatiivisempana kuin oon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä voi olla väärä mielikuva musta.

        Tiedän kaivatustani jotain, mitä hän ei tiedä, että tiedän. Ei voi aavistaakaan, miten hyvin osuisi. Hän ei voi ikinä kuvitella, että minä sopisin. Luulen, että meillä on toisistamme juuri väärä mielikuva, mutta kun minä olen huomannut. Hän tuskin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää mua konservatiivisempana kuin oon

        Voi olla. Ehkä hän siinä tapauksessa yllättyy iloisesti. Miksi luulet että hänellä on tällainen mielikuva? Ehkä hänkään ei ole kertonut kaikkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kaivatustani jotain, mitä hän ei tiedä, että tiedän. Ei voi aavistaakaan, miten hyvin osuisi. Hän ei voi ikinä kuvitella, että minä sopisin. Luulen, että meillä on toisistamme juuri väärä mielikuva, mutta kun minä olen huomannut. Hän tuskin on.

        Mitä olet huomannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. Ehkä hän siinä tapauksessa yllättyy iloisesti. Miksi luulet että hänellä on tällainen mielikuva? Ehkä hänkään ei ole kertonut kaikkea.

        Ei toki ole kertonut kaikkea. Ei juuri mitään. Mutta vaistoni on tuskin väärässä hänen suhteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kaivatustani jotain, mitä hän ei tiedä, että tiedän. Ei voi aavistaakaan, miten hyvin osuisi. Hän ei voi ikinä kuvitella, että minä sopisin. Luulen, että meillä on toisistamme juuri väärä mielikuva, mutta kun minä olen huomannut. Hän tuskin on.

        Mitä tiedät ja olet huomannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toki ole kertonut kaikkea. Ei juuri mitään. Mutta vaistoni on tuskin väärässä hänen suhteensa.

        Mitä sun vaistot sitten sanoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toki ole kertonut kaikkea. Ei juuri mitään. Mutta vaistoni on tuskin väärässä hänen suhteensa.

        Mitä vaistosi kertoo siitä pitäisikö hän sinun seksuaalisuudestasi? Jos tunnet hänen puolensa ja tiedät omasi, niin voisiko ne osua yksiin?

        Hän on varmaan aavistanut tämän kyllä jo. Että sinulla on siellä jotakin sellaista mitä olet koettanut himmailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. Ehkä hän siinä tapauksessa yllättyy iloisesti. Miksi luulet että hänellä on tällainen mielikuva? Ehkä hänkään ei ole kertonut kaikkea.

        Aika nopeasti hän on kyllä huomannut, että konservatiivius on sinun julkinen kuvasi. Seksuaaliset halut ja makuukammarin puoli on sitten se toinen puoli, missä pääsee toteuttamaan itseään toisella tavalla ja vapautumaan.

        Olisi kyllä kiinnostava kuulla näistä sun tuntemattomista puolista enemmän, ettei jää ihan mielikuvituksen varaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika nopeasti hän on kyllä huomannut, että konservatiivius on sinun julkinen kuvasi. Seksuaaliset halut ja makuukammarin puoli on sitten se toinen puoli, missä pääsee toteuttamaan itseään toisella tavalla ja vapautumaan.

        Olisi kyllä kiinnostava kuulla näistä sun tuntemattomista puolista enemmän, ettei jää ihan mielikuvituksen varaan.

        Esimerkiksi tietyistä sanoista huomaa mitä miehen päässä liikkuu. Samoin sen, jos on käynyt tutkimassa fb-sivuasi. Tietyt asiat eivät olisi tulleet esiin ilman.

        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kaivatustani jotain, mitä hän ei tiedä, että tiedän. Ei voi aavistaakaan, miten hyvin osuisi. Hän ei voi ikinä kuvitella, että minä sopisin. Luulen, että meillä on toisistamme juuri väärä mielikuva, mutta kun minä olen huomannut. Hän tuskin on.

        Mikä tämä juttu on mitä kaivatustasi tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää mua konservatiivisempana kuin oon

        No sä tykkäsit doninoida ja katsella. Kiduttaa orgasmeilla. Olenko oikeassa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No sä tykkäsit doninoida ja katsella. Kiduttaa orgasmeilla. Olenko oikeassa?

        Oot ...
        Sivusta Naiselta Miehelle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot ...
        Sivusta Naiselta Miehelle.

        Kyllä niin juuri tekisin hänelle.

        Sivusta myös


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No sä tykkäsit doninoida ja katsella. Kiduttaa orgasmeilla. Olenko oikeassa?

        Kyselet mies itseltäsi vähän suhteettomia kysymyksiä oletetun n kuuden ja puolen minuutin perusteella


    • Anonyymi

      Moni ajattelee täällä samalla tavalla. Olisko niin että tunnepuoli on aika identtinen . Minä ehdoton rehellisyydessä ihmissuhteessa mikäli edes päästäisin lähelle. Se muu on eri juttu vaikka ihailen kyllä ja kunnioitan.

    • Anonyymi

      Mulle seksi tulee vasta kun yläpäät on synkronisoitu keskenään. Tarvitsen älyllistä haastetta, harvemmin visuaalista!
      Uskoisin että ollaan siinä Miehen kanssa samanlaisia..
      😉

      • Anonyymi

        Mä en kylläkään etsi shakkinappulaa mun sänkyyn enkä mattiakaan. Jotain kemiaa ja aika paljonkin täytyy olla.


      • Anonyymi
        UUSI

        Näinkö o naisena esiintyvä mies tai Mies? Vähän hataran oloinen tämä sinun suuren rakastajan rakennelmasi tmv


    • Anonyymi

      Ollaan samalla erilaisia

      • Anonyymi

        Kaikki on erilaisia. Erilaiset ihmiset kuitenkin pystyvät näkemään asioita samalla, tutulla tavalla ja tasoilla. Esim. huumori voi iskeä molempiin vaikka ei välttämättä toisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on erilaisia. Erilaiset ihmiset kuitenkin pystyvät näkemään asioita samalla, tutulla tavalla ja tasoilla. Esim. huumori voi iskeä molempiin vaikka ei välttämättä toisiin.

        Ja aina ei kohtaa. Useimmiten ei


    • Anonyymi

      Pääkopan piirteet henkeäsalpaavan samoja ollut. Outoja vaikka ei tunneta mitenkään siksi varmaan jäänyt tähän roikkumaan kiinni jotenkin. Silti tuntuu että tunnetaan paremmin kuin muita.

    • Anonyymi

      Sehän se tärkein syy onkin, että tunteet kohtaa ja ulkoinen olemus kelpaa. Raha...?

    • Anonyymi

      Ehkä sitten nähdään tuolla oikeassa maailmassa hänen kanssaan.
      Ilman uteliaita ja neuvojia joita aikuinen ihminen ei enää kaipaa.
      Enempää tuskin kannattaa täällä aikaansa tuhlata.
      Miehelle oikein mukavaa iltaa ja viikkoa jos oikea tämän näkee ja tunnistaa.
      Ehkä joskus samalla penkillä istutaan..
      Mieluummin kyllä vähän jossain kauempana kuitenkin..

      • Anonyymi
        UUSI

        Ollaan jo istuttukin ja juteltiin läheisyydestä, ehkä jatketaan harjoituksia. Mies sivusta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan jo istuttukin ja juteltiin läheisyydestä, ehkä jatketaan harjoituksia. Mies sivusta.

        Ei olla istuttu ainakaan minun kanssani 🙄 ei myöskään keskusteltu koskaan mistään, vielä.


    • Anonyymi

      Kyllä meillä kohtaisi varmasti ihan joka asiassa etenkin aänkykamarin puolella. Voi kun joskus pääsisi koskettamaan pintaa syvemmältä

    • Anonyymi
      UUSI

      Nyt kyllä voisit olla täällä peiton alla mun kanssa

      • Anonyymi
        UUSI

        Se olisi niin tärkeää henkiselle jaksamiselleni kulta. Välillä tuntuu etten selviä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi niin tärkeää henkiselle jaksamiselleni kulta. Välillä tuntuu etten selviä

        No voi harmin paikka kuule. Kukas olet?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi harmin paikka kuule. Kukas olet?

        Luuseri


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuseri

        Ajat kyllä muuttuu ja asiat päivittyy.


    • Anonyymi
      UUSI

      eikö kukaan kertonut että jatkossa kun harrastatte seksiä naitte raiskaatte mitä ikinä teette joka kerrasta raivoatte 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂Karman lailla puukko isketty 😂

    • Anonyymi
      UUSI

      Miten voi olla samanlainen ja silti erilainen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Onhan se mahdollista.


      • Anonyymi
        UUSI

        No esimerkisi niin et molemmat pitää samoista asioita
        Vaikka nyt esim erotiikan puolella mut molemmat elää erilaista elämää tahollaan Erilasesssa elämäntilanteessa.
        Siti se yhteinen jaettu kiinostus samaan asiaan voi yhdistää syvästi . Vaikkei päällepäin arvasi yhtään niin.
        Naiselta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No esimerkisi niin et molemmat pitää samoista asioita
        Vaikka nyt esim erotiikan puolella mut molemmat elää erilaista elämää tahollaan Erilasesssa elämäntilanteessa.
        Siti se yhteinen jaettu kiinostus samaan asiaan voi yhdistää syvästi . Vaikkei päällepäin arvasi yhtään niin.
        Naiselta.

        Hyvin sanottu. M>M


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu. M>M

        Eli sitä mieltä että vain satunnainen seksi yhdistää hom0heteroa kaapissa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sitä mieltä että vain satunnainen seksi yhdistää hom0heteroa kaapissa?

        Nimien alkukirjaimet on nuo. Näet harhoja.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sitä mieltä että vain satunnainen seksi yhdistää hom0heteroa kaapissa?

        Oletko harhainen?


    • Anonyymi
      UUSI

      Juu samaa mieltä en vain ymmärrä miksi sun täytyyy härnätä ja kiusata mua ihan joka kerta kun ollaan tekemisissä minusta se on ilkeetä mutta saat varmaan jotain tyydytystä kun loukkaat ja satutat mua tai jota kuta mutta niin sillä tavalla saat ystävät kaikkoamaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      14
      2124
    2. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      109
      1913
    3. Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän.

      Milloin viimeksi lähestyit miestä ja pyysit kahville tai treffeille?
      Sinkut
      145
      1611
    4. Luulin olevani ainoa... Mutta jättääkö muutkin tosiaan lääkärikäynnit sivuun?

      Lueskelin netistä uutisia ja iltalehdessä oli juttua, että ihmiset eivät hakeudu hoitoihin. Luulin olevani ainoa, joka t
      Maailman menoa
      106
      1182
    5. Jos Harris saa naiset liikkeelle,niin kenties.....

      Myöskin Nikki Haleyn tukijat lupasivat Harrikselle tukensa.Harris vain 2-3% jäljessä vaikka ei ole edes viellä ehdokas.
      Maailman menoa
      157
      1158
    6. Olit kiinnostunut mutta

      varovaisesti. Elämä koetellut sua mies? 😔
      Ikävä
      76
      1094
    7. Joonas Rask viettänyt omasta

      mielestään kivaa iltaa hyvässä hengessä.. https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000010582941.html
      Maailman menoa
      2
      981
    8. Yksi syy miksi kaipaan sua

      On se että luulen sun ymmärtävän mua hyvin. Ollaan jokseenkin samanlaisia vaikka hyvin erilaisia.
      Ikävä
      59
      844
    9. Olet hyvin

      rakastettava ja kaipaan sinua.
      Ikävä
      40
      829
    10. No oletko miten paljon miettinyt

      Sitä että mentäiskö me naimisiin? Mieheltä
      Ikävä
      67
      799
    Aihe