On se että luulen sun ymmärtävän mua hyvin. Ollaan jokseenkin samanlaisia vaikka hyvin erilaisia.
Yksi syy miksi kaipaan sua
73
1477
Vastaukset
- Anonyymi
Samalta tuntuu kun ajattelen erästä miestä.
- Anonyymi
Vanhemmiten kokenut itsessä sen, että haluaisi hyvän juttu kaverin, jonka kanssa olisi mahdollisuus kokea sielujen sympatiaa? Aika koskemattomana miehenä ollut enempi varuillaan ja siksi varovainen, pelännyt enempi sitä, että ei tulisi petetyksi ja siksi jäänyt vähän kaiken ulkopuolelle.
Kohdannut itselle vääränlaisia naisia. Tuntuu enempi siltä, että olen ollut enemmän sellainen väliinputoaja? Luovuttanut olen monesti, kun tuntunut kaikki enemmän mahdottomalta itselle. Väärin ymmärretty ja mustamaalattu, siksi enempi ollut se etäisyyden ottaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhemmiten kokenut itsessä sen, että haluaisi hyvän juttu kaverin, jonka kanssa olisi mahdollisuus kokea sielujen sympatiaa? Aika koskemattomana miehenä ollut enempi varuillaan ja siksi varovainen, pelännyt enempi sitä, että ei tulisi petetyksi ja siksi jäänyt vähän kaiken ulkopuolelle.
Kohdannut itselle vääränlaisia naisia. Tuntuu enempi siltä, että olen ollut enemmän sellainen väliinputoaja? Luovuttanut olen monesti, kun tuntunut kaikki enemmän mahdottomalta itselle. Väärin ymmärretty ja mustamaalattu, siksi enempi ollut se etäisyyden ottaja.Kokemattomana ja siten melko koskemattomanakin, tämä oli oletus kirjoituksen valinta, siksi korjasin 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohdannut itselle vääränlaisia naisia. Tuntuu enempi siltä, että olen ollut enemmän sellainen väliinputoaja? Luovuttanut olen monesti, kun tuntunut kaikki enemmän mahdottomalta itselle. Väärin ymmärretty ja mustamaalattu, siksi enempi ollut se etäisyyden ottaja.Joo, sulle löytynee ottajia.
Naiset kun ovat nuoruuden olleet kunnolla pantavana kullikarusellisellissa ja maistelleet tikkareita siellä sun täällä niin voi niiden kerääntyneiden vuosien, ryppyjen, kilojen ja lasten jälkeen tyytyä sinuun.
Saat sitten tuntea "rakkautta" eli sellaista haalean lämpöistä välittämistä.
Tosin naisille nykyään löytyy pantavia tinderistä vanhempanakin niin voi olla että et saa tussua tai et ainakaan kovin usein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, sulle löytynee ottajia.
Naiset kun ovat nuoruuden olleet kunnolla pantavana kullikarusellisellissa ja maistelleet tikkareita siellä sun täällä niin voi niiden kerääntyneiden vuosien, ryppyjen, kilojen ja lasten jälkeen tyytyä sinuun.
Tosin naisille nykyään löytyy pantavia tinderistä vanhempanakin niin voi olla että et saa tussua tai et ainakaan kovin usein.Nämä monologisi on mies ja aloittaja vähän katkeruuden täyteisiä, onko jotain vaivaa ylä- tai alakerrassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, sulle löytynee ottajia.
Tosin naisille nykyään löytyy pantavia tinderistä vanhempanakin niin voi olla että et saa tussua tai et ainakaan kovin usein.No nyt on rankkaa tekstiä ,vaikkakin näinhän se vähän on.
- Anonyymi
Kieltämättä jotain välillämme on ollut aina sellaista yhteyttä, jota ei ole ollut kenenkään kanssa aikaisemmin. Mitä se onkaan... miehelle
- Anonyymi
Kun katson häntä silmiin.. Niin siinä on jotain semmoista selittämätöntä ymmärrystä ja välittämistä, joka saa hiljaiseksi.. heikoksikin. Tuntuu, kuin toinen ihminen näkisi minuun, tuntisi minut oikeasti ja ymmärtäisi. Vaikka ei edes tunneta.
- Anonyymi
Ehkä hän näkee sieluusi. Sivusta
- Anonyymi
Toivottavasti aika piankin voidaan taas katsoa toisiamme silmiin. Jos vielä uskalletaan.. 🙃
- Anonyymi
Kyllä me taidetaan molemmat nähdä toistemme sieluihin 🥰. Sehän tässä upeinta onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai ehkä haluaa vain hänen housuihinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu hänellä tarkka silmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä kyseinen syvemmälle katsoja toivoo paljon enemmän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kolmas kirjain on myös U. :)
- Anonyymi
Niin on, mutta surullista kun ei koskaan kohtaa😥
- Anonyymi
Niin minäkin ajattelin
- Anonyymi
Minäkin kaipaan ja tunnen että jollain oudolla tavalla paljon samoja juttuja löytyy pääkopasta.
Ei tunneta sen paremmin, jos ollenkaan.
Tiedän vaan nimen ja mitä nyt nähnyt tässä lähistöllä..
No, kuitenkin enemmän samaa kuin uskoisi, kuitenkin. Kerron sitten jos yhteen päästään.
Näin vaan on 😉 - Anonyymi
Ymmärtäisin seksuaalisuuttasi paremmin kuin arvaatkaan. Mun taas saattais olla sulle liikaa..
- Anonyymi
Miksi paremmin kuin hän arvaisikaan ja miksi ajattelet että sinun olisi hänelle liikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi paremmin kuin hän arvaisikaan ja miksi ajattelet että sinun olisi hänelle liikaa?
Hänellä voi olla väärä mielikuva musta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen mielikuva?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että yllättyy esim. aktiivisista haluistasi. Muutenkin ihmiset pitävät halunsa ja tasonsa piilossa kunnes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen mielikuva?
Pitää mua konservatiivisempana kuin oon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kaivatustani jotain, mitä hän ei tiedä, että tiedän. Ei voi aavistaakaan, miten hyvin osuisi. Hän ei voi ikinä kuvitella, että minä sopisin. Luulen, että meillä on toisistamme juuri väärä mielikuva, mutta kun minä olen huomannut. Hän tuskin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla. Ehkä hän siinä tapauksessa yllättyy iloisesti. Miksi luulet että hänellä on tällainen mielikuva? Ehkä hänkään ei ole kertonut kaikkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kaivatustani jotain, mitä hän ei tiedä, että tiedän. Ei voi aavistaakaan, miten hyvin osuisi. Hän ei voi ikinä kuvitella, että minä sopisin. Luulen, että meillä on toisistamme juuri väärä mielikuva, mutta kun minä olen huomannut. Hän tuskin on.
Mitä olet huomannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla. Ehkä hän siinä tapauksessa yllättyy iloisesti. Miksi luulet että hänellä on tällainen mielikuva? Ehkä hänkään ei ole kertonut kaikkea.
Ei toki ole kertonut kaikkea. Ei juuri mitään. Mutta vaistoni on tuskin väärässä hänen suhteensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tiedät ja olet huomannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toki ole kertonut kaikkea. Ei juuri mitään. Mutta vaistoni on tuskin väärässä hänen suhteensa.
Mitä sun vaistot sitten sanoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vaistosi kertoo siitä pitäisikö hän sinun seksuaalisuudestasi? Jos tunnet hänen puolensa ja tiedät omasi, niin voisiko ne osua yksiin?
Hän on varmaan aavistanut tämän kyllä jo. Että sinulla on siellä jotakin sellaista mitä olet koettanut himmailla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika nopeasti hän on kyllä huomannut, että konservatiivius on sinun julkinen kuvasi. Seksuaaliset halut ja makuukammarin puoli on sitten se toinen puoli, missä pääsee toteuttamaan itseään toisella tavalla ja vapautumaan.
Olisi kyllä kiinnostava kuulla näistä sun tuntemattomista puolista enemmän, ettei jää ihan mielikuvituksen varaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika nopeasti hän on kyllä huomannut, että konservatiivius on sinun julkinen kuvasi. Seksuaaliset halut ja makuukammarin puoli on sitten se toinen puoli, missä pääsee toteuttamaan itseään toisella tavalla ja vapautumaan.
Olisi kyllä kiinnostava kuulla näistä sun tuntemattomista puolista enemmän, ettei jää ihan mielikuvituksen varaan.Esimerkiksi tietyistä sanoista huomaa mitä miehen päässä liikkuu. Samoin sen, jos on käynyt tutkimassa fb-sivuasi. Tietyt asiat eivät olisi tulleet esiin ilman.
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tämä juttu on mitä kaivatustasi tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sä tykkäsit doninoida ja katsella. Kiduttaa orgasmeilla. Olenko oikeassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot ...
Sivusta Naiselta Miehelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot ...
Sivusta Naiselta Miehelle.Kyllä niin juuri tekisin hänelle.
Sivusta myös - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyselet mies itseltäsi vähän suhteettomia kysymyksiä oletetun n kuuden ja puolen minuutin perusteella
- Anonyymi
Moni ajattelee täällä samalla tavalla. Olisko niin että tunnepuoli on aika identtinen . Minä ehdoton rehellisyydessä ihmissuhteessa mikäli edes päästäisin lähelle. Se muu on eri juttu vaikka ihailen kyllä ja kunnioitan.
- Anonyymi
Mulle seksi tulee vasta kun yläpäät on synkronisoitu keskenään. Tarvitsen älyllistä haastetta, harvemmin visuaalista!
Uskoisin että ollaan siinä Miehen kanssa samanlaisia..
😉- Anonyymi
Mä en kylläkään etsi shakkinappulaa mun sänkyyn enkä mattiakaan. Jotain kemiaa ja aika paljonkin täytyy olla.
- Anonyymi
Näinkö o naisena esiintyvä mies tai Mies? Vähän hataran oloinen tämä sinun suuren rakastajan rakennelmasi tmv
- Anonyymi
Ollaan samalla erilaisia
- Anonyymi
Kaikki on erilaisia. Erilaiset ihmiset kuitenkin pystyvät näkemään asioita samalla, tutulla tavalla ja tasoilla. Esim. huumori voi iskeä molempiin vaikka ei välttämättä toisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on erilaisia. Erilaiset ihmiset kuitenkin pystyvät näkemään asioita samalla, tutulla tavalla ja tasoilla. Esim. huumori voi iskeä molempiin vaikka ei välttämättä toisiin.
Ja aina ei kohtaa. Useimmiten ei
- Anonyymi
Pääkopan piirteet henkeäsalpaavan samoja ollut. Outoja vaikka ei tunneta mitenkään siksi varmaan jäänyt tähän roikkumaan kiinni jotenkin. Silti tuntuu että tunnetaan paremmin kuin muita.
- Anonyymi
Sehän se tärkein syy onkin, että tunteet kohtaa ja ulkoinen olemus kelpaa. Raha...?
- Anonyymi
Ehkä sitten nähdään tuolla oikeassa maailmassa hänen kanssaan.
Ilman uteliaita ja neuvojia joita aikuinen ihminen ei enää kaipaa.
Enempää tuskin kannattaa täällä aikaansa tuhlata.
Miehelle oikein mukavaa iltaa ja viikkoa jos oikea tämän näkee ja tunnistaa.
Ehkä joskus samalla penkillä istutaan..
Mieluummin kyllä vähän jossain kauempana kuitenkin..- Anonyymi
Ollaan jo istuttukin ja juteltiin läheisyydestä, ehkä jatketaan harjoituksia. Mies sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan jo istuttukin ja juteltiin läheisyydestä, ehkä jatketaan harjoituksia. Mies sivusta.
Ei olla istuttu ainakaan minun kanssani 🙄 ei myöskään keskusteltu koskaan mistään, vielä.
- Anonyymi
Kyllä meillä kohtaisi varmasti ihan joka asiassa etenkin aänkykamarin puolella. Voi kun joskus pääsisi koskettamaan pintaa syvemmältä
- Anonyymi
Nyt kyllä voisit olla täällä peiton alla mun kanssa
- Anonyymi
Se olisi niin tärkeää henkiselle jaksamiselleni kulta. Välillä tuntuu etten selviä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi niin tärkeää henkiselle jaksamiselleni kulta. Välillä tuntuu etten selviä
No voi harmin paikka kuule. Kukas olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi harmin paikka kuule. Kukas olet?
Luuseri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuseri
Ajat kyllä muuttuu ja asiat päivittyy.
- Anonyymi
eikö kukaan kertonut että jatkossa kun harrastatte seksiä naitte raiskaatte mitä ikinä teette joka kerrasta raivoatte 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂Karman lailla puukko isketty 😂
- Anonyymi
Miten voi olla samanlainen ja silti erilainen.
- Anonyymi
Onhan se mahdollista.
- Anonyymi
No esimerkisi niin et molemmat pitää samoista asioita
Vaikka nyt esim erotiikan puolella mut molemmat elää erilaista elämää tahollaan Erilasesssa elämäntilanteessa.
Siti se yhteinen jaettu kiinostus samaan asiaan voi yhdistää syvästi . Vaikkei päällepäin arvasi yhtään niin.
Naiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka nyt esim erotiikan puolella mut molemmat elää erilaista elämää tahollaan Erilasesssa elämäntilanteessa.
Siti se yhteinen jaettu kiinostus samaan asiaan voi yhdistää syvästi . Vaikkei päällepäin arvasi yhtään niin.
Naiselta.Hyvin sanottu. M>M
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu. M>M
Eli sitä mieltä että vain satunnainen seksi yhdistää hom0heteroa kaapissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimien alkukirjaimet on nuo. Näet harhoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko harhainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko harhainen?
Sinua on tämän päivän aina syytelty jo lapsiin päin olevaksi ja nyt ilmeisesti jo homoseksuelliksi, ei taida tehdä trolliguben tekstien syynäys hyvää psyykkisesti, no jospa kamraatit pitää kädestä vaikeana aikana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua on tämän päivän aina syytelty jo lapsiin päin olevaksi ja nyt ilmeisesti jo homoseksuelliksi, ei taida tehdä trolliguben tekstien syynäys hyvää psyykkisesti, no jospa kamraatit pitää kädestä vaikeana aikana
Toinen harhainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta.Okei, no nyt ymmärrän.
- Anonyymi
Juu samaa mieltä en vain ymmärrä miksi sun täytyyy härnätä ja kiusata mua ihan joka kerta kun ollaan tekemisissä minusta se on ilkeetä mutta saat varmaan jotain tyydytystä kun loukkaat ja satutat mua tai jota kuta mutta niin sillä tavalla saat ystävät kaikkoamaan
- Anonyymi
M&M ne yhteen soppii...
- Anonyymi
No tietenkin ne sopii. On aina sopinut ja aina tulee sopimaan.
- Anonyymi
M&M kyllä, mut en ole mika.
- Anonyymi
Sama palanen mutta sen eri puolet. Siltä se ainakin kovasti tuntuu. Pitkästä aikaa oon nähnyt susta kaksikin unta. Sen lähemmäksi ei päästä nyt, mutta jos niin on tarkoitettu ehkä joskus taas päästään jakamaan ajatuksia. Kaikkea hyvää, J.
- Anonyymi
Ajattelen kai samoin. Sellainen yhteenkuuluvuuden tunne tulee. Meissä on jotain samaa ja jotain erilaista. Se erilaisuus saattaisi kokoa palat yhteen. Tai kokonaisuus, jossa eripuolet kohtaa.
Minäkin olen nähnyt hänestä muutaman unen.
Nähdään taas. Odotan kohtaamistasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990