Mielipidettä kaipaan

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette siitä että miten kauan on kannattavaa ikävöidä kun toisella ei ole samanlaisia tunteita ja kumppanikin on. Milloin kannattaa päästää irti ja antaa muille mahdollisuus? Onko jotakin tiettyä aikaa? Jos toinen tuleekin joskus vuosien päästä mouruamaan että voisiko olla kenties sittenkin jotakin kun edellinen suhde ei toiminutkaan, niin minusta se on toisen väheksymistä ja itsestäänselvyytenä pitämistä. Mitä mieltä olette?

27

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi ottaisit sellaisen kumppanin jolle oot automaattisesti ollut varalla, paremman puutteessa?

      • Anonyymi

        Tämä. Ei kannata odotella varattua.


      • Anonyymi

        Oon tullut kaiketi samaan lopputulokseen. Ihminen on joskus suoranaisesti tälläisissä asioissa aika tyhmä välillä. ap


      • Anonyymi

        Ei se noin välttämättä mene. Jos on kumppani ja tutustuu johonkin uuteen ja tunteita herää. Monimutkaisia tilanteita. Mutta ei toista voi pyytää odottamaan. Jokaisen kannattaa miettiä omalta kantilta miltä se homma tuntuu. Jos on jotain speciaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se noin välttämättä mene. Jos on kumppani ja tutustuu johonkin uuteen ja tunteita herää. Monimutkaisia tilanteita. Mutta ei toista voi pyytää odottamaan. Jokaisen kannattaa miettiä omalta kantilta miltä se homma tuntuu. Jos on jotain speciaalia.

        Todellaki ensin vanhat suhteet pois alta ja rehellinen toista kunnioittava käytös on suotavaa tilsnteessa ku tilsnteessa. Ei epärehellisyyttä ja mitään salailua.


      • Anonyymi

        En minäkään ottaisi sellaista miestä!


    • Anonyymi

      Heti peli selväksi.

    • Anonyymi

      Loppuun asti.

    • Anonyymi

      Ihminen on häilyväinen ja ristiriitainen olento loppuviimein. On paljon myös itsestään riippumattomia asioita, mitkä vaikuttavat. Kai sen huomaa tunnustelemalla, että kannattaako jatkaa vai ei keskenjäänyttä tarinaa.

      Vaikka antaisi muille mahdollisuuksia, voi kaivattu pyöriä silti mielen sopukoissa. En tiedä, miksi näin. 🤔

    • Anonyymi

      Aika vaikea vastata.. Tapauskohtaista varmaankin🤨

    • Anonyymi

      Kuinka kauanko? Ei yhtään minuuttia kannata hukata elämästään ikävöimällä ihmistä, jolle ei merkitse mitään ja joka on parisuhteessa. Vai ajattelitko yrittää särkeä parisuhteen tai peräti olla se salarakas - justjoo!

      • Anonyymi

        En minä halua särkeä kenenkään parisuhdetta enkä särje, eläköön he vain rauhassa yhdessä ja eihän hänellä muutenkaan ole ollut tunteita minuun. Vapaita ihmisiä kyllä on maailmassa riittämiin. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä halua särkeä kenenkään parisuhdetta enkä särje, eläköön he vain rauhassa yhdessä ja eihän hänellä muutenkaan ole ollut tunteita minuun. Vapaita ihmisiä kyllä on maailmassa riittämiin. ap

        Miul ainakii äitee opetti et muailma on naisia täynnä ei se yhteen naiseen kaadu miksi en vartu ketään no vittu kun aikaa ei saa pysäytettyä vaikka kellon voikin pysäyttää nääs joka ainoa meistä hautaan päätyy ennen pitkää jokainen kun meistä vanhenee ja ne joiden elämässä ei muuta olekkaan kun stressiä ja huolia vanhenee muita nopeammin jos ette ole huomanneet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä halua särkeä kenenkään parisuhdetta enkä särje, eläköön he vain rauhassa yhdessä ja eihän hänellä muutenkaan ole ollut tunteita minuun. Vapaita ihmisiä kyllä on maailmassa riittämiin. ap

        No eikä asia ole sillä selvä, jos toisella ei tunteita ole.
        Jatka elämääsi.


    • Anonyymi

      Ei sydän sano, onko kannattavaa. ❤️

    • Anonyymi

      Ei kait tuossa ole mistään kannattaako vai ei kyse. Sun pitää itse tehdä päätöksesi ja hyväksyä tunteesi.

      • Anonyymi

        Tuo taitaa olla sitä järjellisintä puhetta ja mielipidettä. Päätöksiä päätöksiä ja niitä täytyy nyt tehdä viimeistäänkin. ap


      • Anonyymi

        Helpommal selviää kun ei välitä tunteistaan on meinaan vitusti vähemmän huolia ongelmia voi si tosin sen myötä olla huomattavasti enemmän ratkottaviksi


    • Anonyymi

      Etsitkö oikeaa elämää?

      Oikea elämän sisältö on löydettävissä ainoastaan uskosta Jeesukseen Kristukseen.

      Usko Herraan Jeesukseen Raamatun opettamalla tavalla, niin sinä pelastut.
      Tämä pelastuminen pitää sisällään sekä ajallisen että ikuisen elämän.

      ”Jumala tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.” Siis kaksi asiaa. Ensin pelastuminen eli uskoon tuleminen. Sitten alkaa koko eliniän kestävä totuuden lähteillä eläminen. Jeesus sanoo: ”Minä olen Tie, Totuus ja Elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”

      Hän itse on siunattu elämämme sisältö uskoon tultuamme.

      Ennen olimme – nyt elämme.

      Voit nyt välittömästi alkaa uskossa toimimisen. Muussa tapauksessa asia jää hamaan tulevaisuuteen. Voit herätä liian myöhään ja huomata jääneesi ulkopuolelle.

      Tahdomme auttaa Sinua esirukouksin.

      www.Jeesus-on-Herra.com

      • Anonyymi

        Mene sinä pelle sinne sirkukseen mistä karkasitkin on tuo toki kaunis satu mihin uskoa jos ette itseenne usko tai edes luota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinä pelle sinne sirkukseen mistä karkasitkin on tuo toki kaunis satu mihin uskoa jos ette itseenne usko tai edes luota

        u u v a t i n älynväläys yksi aivosolu käytössä toinen olisi saanut aikaan pilkut ja pisteet u u v a t t i


    • Anonyymi

      Itse en vaivautus ikävöimään edes yhtä päivää mu kukin tyylillään

      • Anonyymi

        Minä en ole ikävöinyt ketään moneen vuoteen! Kiinnostunut olen ikäisistäni tummatukkaisista lyhyistä miehistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole ikävöinyt ketään moneen vuoteen! Kiinnostunut olen ikäisistäni tummatukkaisista lyhyistä miehistä!

        Lyhyet miehet on turn off 🤢


    • Anonyymi

      Hild on sanotaan avaruuslentojen lähtöön laskujen yhteydessä .onko joku tuttavapiirissä pyytänyt hold on termiä käytettävän?
      Seuraava on sitten terminated.😄

    • Anonyymi

      Jos vuosia sitten olisit ollut valmis siihen suhteeseen, mutta hän ei, niin et voi olettaa, että mies ei vain halunnut sinua. Jos et häneltä suoraan kysynyt hänen kiinnostustaan, et voi tietää mitä kaikkea syitä oli miehen sen aikaiseen käytökseen.

      • Anonyymi

        Kyllä olen kysynyt ja suoraan sanottuna kuraa sain niskaani ja hänellä on ollut varmasti suhteita, tietysti ja tottakai. En ole mikään ajatustenlukija kuitenkaan. Minusta olisi aika töykeää ja kylmäkiskoista mieheltä monen vuoden jälkeen tulla osoittamaan että ehkä sittenkin olisi kiinnostusta, kun aikaisemmin on aika kurjasti antanut pakit yms. Se on kylmää pelailua, väheksyntää ja tuntuu aika epäkunnioittavalta, kurjalta ja tuntuu että ai nytkö sitten kelpaankin. Tuskin hän itsekään olisi osassani että ihanaa jee! vaan olisi aika päivää sitten unohtanut kokonaan. Tätä on nyt turha väännellä ja käännellä.

        No, mutta elämä jatkuu ja päätökset on nyt lopullisesti tehtävä enkä tähän aloitukseen enää vastaa. ap


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe