Tiedätkö autereen?

Anonyymi-ap

Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen simppu. Ei tässä sen enempää järkeä ole, kuin että olen kaivannut sinua. Sen vain tulin kertomaan.

15

3648

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulit väärään paikkaan, tarvitset Whatsappin

• Anonyymi

Autere on sama kuin auer. Hauki on petokala ja simppu on ruma. Raitapaidat ovat södejä. Eihän tässä järkeä ole, mutta on pikkuisen ikävä.

• Anonyymi

Kaikki knopit hallussa. Niin hyvässä kuin pahassa. Leikitellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki knopit hallussa. Niin hyvässä kuin pahassa. Leikitellen.

Pitäähän sitä huumoria vähän heittää ja laskea leikkiä, kun ei tätä muuten jaksa. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäähän sitä huumoria vähän heittää ja laskea leikkiä, kun ei tätä muuten jaksa. 😉

Mikähän olisi sitten ideaali kuvaus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän olisi sitten ideaali kuvaus?

Tämä oli hauska ja hyvin kirjoitettu. 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauska 😆

• Anonyymi

Vähän taidan olla sellainen kuin sinun kaivattu..

• Anonyymi
      • Anonyymi

Anneli
        Enkeli

• Anonyymi

Minulle tuli enkelinumero 3070. Se tarkoittaa tasapainoitusta henkisellä tiellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle tuli enkelinumero 3070. Se tarkoittaa tasapainoitusta henkisellä tiellä.

Loistavaa 🤗😚.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dot .Dot.Ja minulle tuli 0224 hyvällä rengassarjalla ja edullisella liittymällä.

• Anonyymi

Tää oli hauska 🤗. Tuli myös uutta asiaa jälleen.

• Anonyymi

Se on katsos naisen elämä tällaista aallokoissa eloa, kuukauden kierron mukaan mennään. Ennen h-hetkeä on olo kuin juuri ennen tulivuoren purkautumista - aikas paljon painetta sisällä eikä mikään ole hyvin. Kun aika sitten koittaa, olo helpottuu heti.

Että varo vain, kyllä se paine siitä alkaa taas jossain vaiheessa nousta. Sitten ollaan taas kuin kynsin hampain kii, vai mites se menikään? 😆

Että nautitaan nyt tästä seesteisyydestä hetken aikaa 😁🥰.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      42
      5128
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      101
      2088
    3. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      30
      2016
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      115
      1853
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1819
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1730
    7. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      49
      1097
    8. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      237
      1033
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      45
      944
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      931
    Aihe