Nainen, miten sulla menee

Anonyymi-ap

Laastarin kanssa nyt? Toivon että hyvin, laastari auttaa aina. Ja hei, mulla oli melko vilkas viikonloppu, yhtä kokemusta rikkaampana taas rinta rottingilla sai alottaa työviikon!

Pärjäile!

22

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heikko itsetunto, huono tai olematon omanarvontunto.... laastari on ainut vaihtoehto naiselle.
      Tottapuhuen halveksin.

      • Anonyymi

        miehellähän se on ollut hieno viikonloppu. tässä on vain miehen sana sitäkö uskot. mistä tiedät laastarista onko edes totta.?
        miehellä oli homorakkautta. mitäs siihen sanot? paljussa otti toisiltaan poskeen ja runkkaili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miehellähän se on ollut hieno viikonloppu. tässä on vain miehen sana sitäkö uskot. mistä tiedät laastarista onko edes totta.?
        miehellä oli homorakkautta. mitäs siihen sanot? paljussa otti toisiltaan poskeen ja runkkaili

        Siinä sulle laastaria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miehellähän se on ollut hieno viikonloppu. tässä on vain miehen sana sitäkö uskot. mistä tiedät laastarista onko edes totta.?
        miehellä oli homorakkautta. mitäs siihen sanot? paljussa otti toisiltaan poskeen ja runkkaili

        Olisit halunnut olla enenpi muttet saanut minua
        Ole kerrankin mies äläkä piipitä
        Siinähän ravaat vuoteesta toiseen..
        Mutta et silti unohda minua
        oot ihan halveksittava yksilö..
        Pelkäät mm tunteita hitosti
        Ei ollu sussa mitää miestä
        Naiselta jolla on vahva itsetunto


    • Anonyymi

      Sori vaan, mutta hän oli ennen sua ja sun jälkeen. Ei ole laastari. Hän on sua nuorempi, komeampi ja seksikin taivaallista. Parasta hänessä kuitenkin on sydän...sehän sinulta puuttui.

    • Anonyymi

      Sun akkas tiedetään..🤣 vajaita on nekin lol

    • Anonyymi

      Ei mulla ainakaan ole mitään laastareita mut jos aloittajalla sellainen on niin kukin tyylillään.

    • Anonyymi

      Mikä laastari😂 Vuoden vitsi

    • Anonyymi

      Ihan hyvin, tuolla kaapissahan se on desan ja pihkavoidepurkin vieressä. 👍

    • Anonyymi

      Ihan kamalaa ollut. Ajatellut vaan sua koko ajan. Nyt ymmärrän miltä sinusta tuntui kun otit minun jälkeen laastarin tai paketillisen.

    • Anonyymi

      Jos yhteydenpitosi olisi normaalia, niin tuskin olisin epävarma tunteistasi ja etsinyt laastaria...en lopulta hänelle antanut mahdollisuutta, sillä en vain pysty olemaan kenenkään muun kuin sun kanssa. En siis häntä tavannut. Tiedän, että sulla oli vilkas viikonloppu sillä tunsin sen kivun sydämessäni. Hyväksyin sen.
      Vieläkin odotan sua ja sun viestiä ♥️

    • Anonyymi

      Seksi on niin upeaa, samoin henkinen yhteys, ettei tässä nyt voi mistään laastarista puhua.

    • Anonyymi

      Olet outo, pulloon hukuttautuja. Et minua varten.

    • Anonyymi

      Käveleminen on vähän hankalaa, ei muuta valittamista.

    • Anonyymi

      Aviomieheni on ihana. Ei pysty sanomaan laastariksi, vaan hän on elämäni rakkaus. Meillä menee hyvin, uudistimme valamme ihanissa kesäjuhlissa ystävien ympäröiminä. Love is all around! 😍

    • Anonyymi

      En käytä laastareita eikä mulla edes ole sellaista mitä pitäisi laastaroida. Aion kyllä saada vielä lähiaikoina sellaisia fyysisiä hetkiä ja miksei henkisiäkin tottakai. Se on ihanaa kun kemiat pelaa kaikilla tasoilla niin se on vielä parempaa. Intohimo on parasta ja tunteet vielä siihen ja tämä hikinen kesäaika.

    • Anonyymi

      Kiitos hyvin. Paijailemme toisiamme. Tästä taitaa tulla muutakin kuin laastari... :)

    • Anonyymi

      viikon aloitukseen Karman lailla, puukko vedetty. Samoin sen suunnitteluun, Karman lailla puukko vedetty.

    • Anonyymi

      en usko laastareihin, uskon uniin, ne eivät ole pettäneet kertaakaan. ei ole pakko toimia niin, minulle näytettiin tie hyvään elämään, rakkauteen, rahaan, ystäviin ja pois varkaiden luota. Hän on ihan ok, en kovin hyvin tunne vielä ja tunnen hyvin. läheiseltä tuntuu, en tiedä miksi. vähän eri tyyppinen kuin sinä, ei kaksoisolentosi. Vaikeaa on alkuun, kuten aina uusi suhde, erityisen vaikeaa taas muistaa itseään esim seksuaalisesti, kumppanivaatimuksilta, vaikea luottaa ja päästä ajatuksesta mitä vie ja kelle. vaikea luottaa uskaltaako olla ettei joku nainen tai mies hakkaa, perusjuttuja jotka on viime vuosina unohtuneet, joutuu tekemään töitä noiden juttujen eteen. se on kai normaalia, jos on ollut huonoja suhteita tai ei itselle sopivia, vahingollisia monessa mielessä.

    • Anonyymi

      olen kai onnekas, olen kuullut että eroaminen teistä tai siitä toisesta suvusta on lähes mahdotonta ja aiheuttaa yleensä aina jopa kuolemaa. Osaan ehkä arvostaa tätä myöhemmin. Älä huoli en eroa kyllä enää jos joku on nämä kuukaudet minun kanssa jaksanut. jos ei sitten itse halua erota hän

    • Anonyymi

      Oletko taas ominut jotain palstakirjoituksia?

      Hienoa, että sinulla on ollut hyvä vkonloppu. Vaikka meistä ei mitään tullutkaan, niin toivon sydämeni pohjasta sinulle vielä tuhannesti lisää hyviä kokemuksia jonkun ihanan kanssa ✨️😊 ❤️

      Kokemusrikasta kesän jatkoa ja elämää! 🌞

    • Anonyymi

      Hö,tunnen itseni korkeammaksi olioksi lukiessani näitä.Ei mitään tarvetta hankkia korvikkeita hänelle.Voin ihan hyvin yksin olla vaikken häntä iholle saakkaan.
      Tämä oli naiselta miehelle(sinkut).

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe