Oli jopa onni et

Anonyymi-ap

Kävi niin kuin kävi. Huomasin mikä olet miehiäsi ja se et olin vain sinulle varalla kunnes löydät parempaa. Jos jotain niin sen kaikki toi esille sillä mies joka on todella kiinnostunut ei halua menettää naista vaan näkee vaivaa pitääkseen naisen elämässään

24

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä jos sinäkin näkisit vähän vaivaa. Sitä ei lasketa jos tasaisin väliajoin v* tuilet palstalla.

      • Anonyymi

        Kuinka herra haluaa että häntä jahdataan? Ei kiinnosta mies jolta puuttuu miehisyyttä sen verran että näyttää mitä haluaa ja se näkyy teoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka herra haluaa että häntä jahdataan? Ei kiinnosta mies jolta puuttuu miehisyyttä sen verran että näyttää mitä haluaa ja se näkyy teoissa.

        Sama koskee naista.
        Vässykkänaiset jotka odottavat vain palvelua ovat kaikkein rasittavampia epäonnistujia elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama koskee naista.
        Vässykkänaiset jotka odottavat vain palvelua ovat kaikkein rasittavampia epäonnistujia elämässä.

        Millainen sä mìes itse olitkaan taas
        Kun vain🥶 kylmä nainen kelpaa. 😁
        Kovin lähelle menee toi rasittavan ihmisen kuvaus
        Ihan sun omaa luonnetta ... Et erotu mitenkään
        niistä jota halveksit.
        Ps.
        Tää ketju ei ollu multa mutta vois olla
        Naiselta sivusta


      • Anonyymi

        Mitä jos sinäkin palaisit realiteetteihin ja ymmärtäisit, ettei tällä itselleen kirjoittelevalla äijällä ole mitään aihetta mihin palata? Itsekin tunnut kuvittelevan että miespuoliselle trollille nimitys tuottaa jotain tuloksia. Itse vinoilet täällä välillisesti jollekin kuin mitätön narsisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos sinäkin palaisit realiteetteihin ja ymmärtäisit, ettei tällä itselleen kirjoittelevalla äijällä ole mitään aihetta mihin palata? Itsekin tunnut kuvittelevan että miespuoliselle trollille nimitys tuottaa jotain tuloksia. Itse vinoilet täällä välillisesti jollekin kuin mitätön narsisti

        Onhan ne nyt selvää ettei kukaan halua olla missään tekemisissä tuollainen harhaisen vttuilujan kanssa jolle ei mene kaaliin vuosienkaan viiveellä, että se nainen jota herjaa täällä ei tule samoihin kekkereihin piireihin minne nyt ikinä yrittää ajaa ja itse teksteillä ei ole mitään yhteyttä mihinkään, pelkkää hönön miehen provoilua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama koskee naista.
        Vässykkänaiset jotka odottavat vain palvelua ovat kaikkein rasittavampia epäonnistujia elämässä.

        Terveellä tavalla maskuliininen mies ei ikinä puhu naiselle tuohon sävyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveellä tavalla maskuliininen mies ei ikinä puhu naiselle tuohon sävyyn.

        Miespuolinen aloittaja tykkää sättiä itseään joskus myös jonkun harhaisen uuvatin inspriroimana…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka herra haluaa että häntä jahdataan? Ei kiinnosta mies jolta puuttuu miehisyyttä sen verran että näyttää mitä haluaa ja se näkyy teoissa.

        Toisen syyllistäminen on monesti vain toisen vastuuttomuutta. Näin se elämä opettaa näkemään ihmisten luonteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen syyllistäminen on monesti vain toisen vastuuttomuutta. Näin se elämä opettaa näkemään ihmisten luonteita.

        Ja osaat nyt yhdistää luonteen ja ihmisen palstan perusteella 👏


    • Anonyymi

      Ei ole minulta tää vaikka samanmoisia ajatuksia mullakin. Itseppä hän on valinnut asiansa ja hänen päätöksensä on kaikki mitä hänellä nyt on. Siitä on turha valittaa ja valintoja on elämä täynnä.

    • Anonyymi

      Ei ollut minultakaan vaikka vähän samoja aatteita 😅 tosi kiireiselle miehelle

    • Anonyymi

      Parempaa on ollut koko ajan. Se ei vaan mennyt erään 😤kaaliin. Ei voi jäädä kakko seksi.

      • Anonyymi

        Hyvä jos on ollut parempaa. Sitten kaikki on hyvin?


      • Anonyymi

        Entä kekko seksi? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos on ollut parempaa. Sitten kaikki on hyvin?

        No ei todellakaan haluaisi laskea rimaa nyt.


    • Anonyymi

      Joo ja kohta olet ahdistelija pedofiili jne. Mieti nyt vähän?!

      • Anonyymi

        Näinkö sinulle miespuolinen aloittaja aina käy kun lähestyt ”naisia”? Missähän mahtaisi olla vika


      • Anonyymi

        Etkö osaa lähestyä naisia muuten kuin ahdistelemalla heitä?? Vastauksesi antaa ymmärtää niin


    • Anonyymi

      Paitsi jos nainen on yhtäkkiä kertonutkin olevansa varattu jollekin toiselle niin mielestäni mies on silloin vapaa katsomaan myös muitakin ns. vaihtoehtoja. Voi olla, että se on naiselta pelkkää vapauden kaipuutakin vaan työntää kaikki miehet syrjään elämästään kertoen sen noin, mutta ei silti kokonaan pois, joten ymmärtäisin tämän näin.

    • Anonyymi

      Missäs huomasit niin olevan

    • Anonyymi

      Joo, ei kannata olla hätävarana. Olen ollut hätävarana.

    • Anonyymi

      Minäkin tässä viime päivinä oon miettinyt että onkohan hän mies narsisti. Satuin lukemaan narskun rakkauspommituksista yms, minulle uusia faktoja narsisteista ja aika moni juttu täsmää. Tai sitten olen vainoharhainen.. 🤔🙄

      • Anonyymi

        Tuota sanaa viljellään kyllä aivan järjettömästi täälläkin ilman että edes tiedetään mitä se tarkoittaa. Näitä palstalekureita tuntuu riittävän.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe