testailee sängynjousia tälläkin hetkellä jonkun toisen kanssa?
Kysyn vaan 🙋♂️
Mitä ajattelet siitä että kaivattusi
29
1024
Vastaukset
- Anonyymi
Iha sama.
- Anonyymi
Ei yllätä.
- Anonyymi
Voihan niitä painella, itsekin silloin tällöin, mutta en aina vain ängystä. Pitäähän se lauteidenkin kannatus varmistaa.
- Anonyymi
Tiedetään :DDD
- Anonyymi
En ajattele. Eikä hän niitä kenen kanssa vaan testailisi. Typerä aloitus.
- Anonyymi
En kaipaa naista jota ohjaa himo. Vaan semmoista joka haluaa yhden oman miehen ja jolle muut ei kelpaa. En ymmärrä ihmisiä jotka voi kaivata jotain joka on muiden kanssa. Olette omituisia. Se on tärkeä osa itselleni rakkautta, että kuulutaan vaan sille yhdelle. Ei sellaiset ihmiset rakasta joilla on muita.
- Anonyymi
Sekti on osa perustarvetta jota tyydyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekti on osa perustarvetta jota tyydyttää.
Ei ole. Ihmiset nauttii viinankin juomisesta, urheilusta, herkuttelusta, viihteestä, mutta ei niitä pidä kukaan "perustarpeina". Tuo on vain joidenkin tapa puolustella itsekeskeistä käytöstään. Sekti ei ole mikään poikkeus noihin.
- Anonyymi
Pimppua varmasti saa ja paljon
- Anonyymi
Niin no hän elää elämäänsä johon en kuulu muutenkaan. Ei mene aina kaikki ns nallekarkit tasan :-”)
- Anonyymi
Hän ei ole silloin minua varten.
- Anonyymi
Tuo on enemmän kuin totta jos muiden kanssa haluaa tehdä niitä jousituksia.
- Anonyymi
Ei kait ne huonekalukaupat näin myöhään auki ole.
- Anonyymi
99,99% todennäköisyydellä, ei testaile.
- Anonyymi
Ei testaile 100%
- Anonyymi
minulla ei ole kaivattua, minun viha koostuu ihan muusta.
- Anonyymi
Tarkoitatko itseäsi?
- Anonyymi
Peitto heilumaan. 👍
- Anonyymi
Hups.. 🫢En tiennyt olevani jonkun kaivattu🤭
- Anonyymi
mulla ei myöskään ole kaivattua enää. joten aivan sama. edellinen ukko oli jakorasia. Mutta hyvähän se on jos jollekkin kelpaa
- Anonyymi
Ei testaile, tiedän sen.
- Anonyymi
Kiitos luottamuksesta. 😊
- Anonyymi
Aina iltaisin 😏
- Anonyymi
Olit oikeassa. Olet todella lapsellinen.
- Anonyymi
avoimessa suhteessa. Niin se siihen kuuluu. Mieheltä
- Anonyymi
En tiedä mut uskoisin että säpinää on. Ehkä perheenlisäystäkin luvassa
- Anonyymi
Testailkoon muna ruvella.
- Anonyymi
Toivoisin sitä. Toivoisin että hän kouluttaisi maailmalle sen. Se vain olisi silloin helpompaa..irti päästäminen, kun ymmärtäisi, että sinulla on kilpailija. Muuten kun tätä hiljaisuutta ei meinaa ymmärtää💔
- Anonyymi
Tuletko mukaan,aina on tilaa vielä yhdelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666