Amorin nuolia sivusta

Anonyymi-ap

Entä jos törmäisin johonkin sinulle läheiseen ihmiseen ja hän muutaman kesäjuoman nautittuaan puhuisi hieman ohi suunsa. Keneen toivoisit minun törmäävän ja mitä sellaista tilanteemme kannalta oleellista hän saattaisi paljastaa jota sinä et ole tietooni tuonut?

24

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No jooh, asiasta aivan kukkaruukkuun onneksi ei tarvitse kerätä enää tiedon sirpaleita kuuntelemalla naama peruslukemilla jotain joka tyyppiä joka ei itsekään tiedä mitä on laitettu kyselemään ja miksi, että juu juu kerrohan sinä lisää ja mikä piti todentaa ilmeellä eleellä ym ja tulkitsitko silmän liikeradat ym nyt hyvin

      • Anonyymi

        Lisäksi nämä ominpäi pätemään lähteneet että minä hoidan nyt homman hik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi nämä ominpäi pätemään lähteneet että minä hoidan nyt homman hik

        Ja erikoismaininta päissään mylvineet jälkeenpäin aivan eeppisen uhritarinan keksineet. Esim etkö tiedä kuka olen, no kyllä, joku viskiä siemaileva juappo jonka selän takana on juuri kyyppari saattamassa ovelle kun kuului huutoa yli pöytien, että minä en teitä ketään pelkää nyrkkiä puiden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja erikoismaininta päissään mylvineet jälkeenpäin aivan eeppisen uhritarinan keksineet. Esim etkö tiedä kuka olen, no kyllä, joku viskiä siemaileva juappo jonka selän takana on juuri kyyppari saattamassa ovelle kun kuului huutoa yli pöytien, että minä en teitä ketään pelkää nyrkkiä puiden

        Tai kolme ”kovista”, jotka alkaa itse irvistellä ensin ja nuorin ladonovi nuoleskelee höyräripubin tiskillä näitä vanhempia ässä suhuten ”söliisi tässssä juttelee oletko sssinä hermossssstunut. Kuka tahansa saattaisi hiukan olla


      • Anonyymi

        Eikö olekin jännä juttu, että tuollaista voi tapahtua, pyrkii keräämään tietoa toisesta, ilmeistä, eleistä, jotta voivat kehittää siihen psykologista draamaa, juonteita, joita haluaisivat toisen kautta elää?

        Mitä tuosta saa kerääjä? Tarve kuvitella sitä kautta saavan otteen toisen elämästä yksityisyyteen tunkeilemalla ja nautinnon kun pääsee kehittämään juonenkuvioita muille luomalla siihen oman sekoituksen kuvittelua? Mitä saa havainnoija? Iloa siitä että on mukana juonenkäänteiden luomisessa, haluamalla levittää yksityisiä aspekteja, saadakseen toisen jonkinlaiseksi kohteeksi?

        Hyvätahtoiselta, autetaanpa kaveria mäessä tilanteelta tuo ei vaikuta (match makers)


    • Anonyymi

      Luultavasti puhuisi paskaa minusta, ei minulla ole oikein läheisiä kavereita.. harrastuspiireistä hyvänpäiväntuttuja, muut on lähinnä vihamiehiä, koska emme ole moraalisesti samoilla linjoilla.

      • Anonyymi

        Tää sama mulla! Niin että antaa palaa tuskin mun asioista tietää puhua luulee korkeintaan tietävänsä. En muutenkaan arvosta sellasta seurakuntaa joka selän takana jauhaa toisten asioista ilman että on itse paikalla puolustamassa. Että jos ihminen sillä tavalla haluaa tutustua toisen käden tietojen kautta jolla kuitenkin se oma lehmä ojassa. Ei jatkoon ketään ja siks olenkin erakko. Inhoan syvästi ilkeitä siis.


    • Anonyymi

      Monikin saattaisi paljastaa, että arvostan ja haluan häntä vaikka hän luultavasti ajattelee, etten edes pidä hänestä tai jopa vihaan. Moraalikysymyksissä olemme luultavasti samanlaisia, mutta sitä ei tiedä kukaan.

      • Anonyymi

        Niin juuri ja tämä kyllä osuisi jos uppoiskin.


    • Anonyymi

      En ole kertonut kenellekään.

      • Anonyymi

        Sama. Ei kukaan tiedä kuka on sydämeni valittu. Paitsi valittu itse kyllä varmasti on sen jo vihdoin uskonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Ei kukaan tiedä kuka on sydämeni valittu. Paitsi valittu itse kyllä varmasti on sen jo vihdoin uskonut.

        Uskon kyllä. Olet myös minun sydämessäni.


      • Anonyymi

        Tässä oikea käteni, tässä on minun hellä syrämeni, ne on ainoat, mitä multa saat.

        Enkeleitä etsin minäkin.


      • Anonyymi

        En olisi yllättynyt tai harmissani jos kuulisin asian olevan noin.


    • Anonyymi

      Ei ole tapana ollut koskaan puhua omista mies asioista kenellekään, edes läheisille.
      Ihmisillä on muutenkin tapana puhua ja juoruta
      selän takana, varsinkin kun eivät saa mitään kiskottua niin sitten oletetaan ja keksitään kaikenlaisia.
      Syvästi halveksin sellaisia.
      Siksi pidän tarpeellista etäisyyttä lähipiiriin ym. ympärillä pyöriviin haaskalintuihin.

    • Anonyymi

      Niin loppukaneettina en Ile koskaan puhunut kenellekään siis tästä. Ei enää ikävä kyllä sellaisia ystävättäriäkään.

      • Anonyymi

        Tää ihan mun oman sydän ja pääkopan juttu. Ei kiinnosta keskustella ja puhua kenellekään tuskin voisi kukaan edes ymmärtää paitsi ehkä tämä Hän. Ei ole pelkoa, että puhuisinkaan kenellekään muille koskaan. Mun käytös kyllä näkyy mutta se on ihan eri juttu. Ja näkykööt!


      • Anonyymi

        Kannattaa nimetä joku turhanpäiväinen tyyppi salaisten päiväunien kohteeksi jos epäilyttää että kyseessä on petollinen vosu


    • Anonyymi

      No siis tuolla on yks aivan h e l v e t i n asiallinen henkilö.

    • Nyt on kyllä vaikea sanoa tietämättä
      keiden meidän tilanne kyseessä.

      Mutta niin, tällä hetkellä mun asioista
      ei tiedä kun minä, muksut ja yksi palstalainen
      joka tietää oikeastaan kaiken mun asioista.
      Tai noh, 90% ainakin..
      Ja mikäli mun luo tulis saisi tietää loputkin 10% mitä ei vielä tiedä.

    • Anonyymi

      Ei kukaan mitään tiedä, todellakaan, siksi helppo olla ja möllöttää.
      Voin elää siinä suhteessa täysin ilman huolia.

    • Anonyymi

      Ei kukaan tiedä mitään minun tunteistani, joten turhaa olisi sekin törmääminen.

    • Anonyymi

      Ehkä s:llä alkava henkilö, tosin niitä sen nimisiä on aika monta. Se neljäs niistä ehkä🤔

      • Anonyymi

        Onko niitä neljä? 😍


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe