Joku idari vei fillarin tännään aamulla Sokoksen edestä. Tänne vaan tietoa. 200 käteen joka kertoo OIKEAN tiedon, itse vetelen turpaan sitä joka sen pölli. Siitä maksan sitten itse sakon, hän maksaa sairaanhoitokulut, aivan varmasti, ja jos ei maksa, hakkaann uudelleen, mut nyt, tänään tulee kaksataa kun kerrot mitä näit ja fillari löytyy, hopi hopi.
Fatbike, noin 10 aikaan aamulla.
T: Nyt lähtee
Syötä vähintään kymmenen merkkiä
8
501
Vastaukset
- Anonyymi
Pöljällä ei ole sokosta. Sinäkin mikkihiiri vetelet korkeintaan sikun saunailloissa.
- Anonyymi
On siihen kamera ja tallenteet saattaa vielä löytyä
- Anonyymi
Kerran erään kauppakeskuksen parkkipaikalla oli lommotettu autoani, arvelin että tekijä varmaan on jäänyt johonkin valvontakameraan, menin kyselemään infopisteeltä, niin vartija selitti että juuri autoni kohdalla kameroissa oli "katvealue"... kunhan ei vartija itse olisi lommottanut autoani vaikkapa ostoskärryjä siirrellessään mutta ei ollut miestä tunnustaa tekoaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran erään kauppakeskuksen parkkipaikalla oli lommotettu autoani, arvelin että tekijä varmaan on jäänyt johonkin valvontakameraan, menin kyselemään infopisteeltä, niin vartija selitti että juuri autoni kohdalla kameroissa oli "katvealue"... kunhan ei vartija itse olisi lommottanut autoani vaikkapa ostoskärryjä siirrellessään mutta ei ollut miestä tunnustaa tekoaan...
No just joo pertti...ei ne tavan tallaajille mitään kuvia näytä jos on joku pikku lommo tullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just joo pertti...ei ne tavan tallaajille mitään kuvia näytä jos on joku pikku lommo tullu.
poliisikaan ei vaivaudu mielestään vähäpätöisen pikkuasian vuoksi paikalle, mutta ei se voi niinkään olla että toisten omaisuutta voidaan vahingoittaa ilman seurauksia!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
poliisikaan ei vaivaudu mielestään vähäpätöisen pikkuasian vuoksi paikalle, mutta ei se voi niinkään olla että toisten omaisuutta voidaan vahingoittaa ilman seurauksia!!
Onko pöljällä nykyään polliisi
- Anonyymi
Valvontakameroiden kuvat tarkastukseen.
- Anonyymi
Sanoppa minkä merkkinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263428
- 771670
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa811181Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1551128- 45961
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52947Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795