Joku idari vei fillarin tännään aamulla Sokoksen edestä. Tänne vaan tietoa. 200 käteen joka kertoo OIKEAN tiedon, itse vetelen turpaan sitä joka sen pölli. Siitä maksan sitten itse sakon, hän maksaa sairaanhoitokulut, aivan varmasti, ja jos ei maksa, hakkaann uudelleen, mut nyt, tänään tulee kaksataa kun kerrot mitä näit ja fillari löytyy, hopi hopi.
Fatbike, noin 10 aikaan aamulla.
T: Nyt lähtee
Syötä vähintään kymmenen merkkiä
8
515
Vastaukset
- Anonyymi
Pöljällä ei ole sokosta. Sinäkin mikkihiiri vetelet korkeintaan sikun saunailloissa.
- Anonyymi
On siihen kamera ja tallenteet saattaa vielä löytyä
- Anonyymi
Kerran erään kauppakeskuksen parkkipaikalla oli lommotettu autoani, arvelin että tekijä varmaan on jäänyt johonkin valvontakameraan, menin kyselemään infopisteeltä, niin vartija selitti että juuri autoni kohdalla kameroissa oli "katvealue"... kunhan ei vartija itse olisi lommottanut autoani vaikkapa ostoskärryjä siirrellessään mutta ei ollut miestä tunnustaa tekoaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran erään kauppakeskuksen parkkipaikalla oli lommotettu autoani, arvelin että tekijä varmaan on jäänyt johonkin valvontakameraan, menin kyselemään infopisteeltä, niin vartija selitti että juuri autoni kohdalla kameroissa oli "katvealue"... kunhan ei vartija itse olisi lommottanut autoani vaikkapa ostoskärryjä siirrellessään mutta ei ollut miestä tunnustaa tekoaan...
No just joo pertti...ei ne tavan tallaajille mitään kuvia näytä jos on joku pikku lommo tullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just joo pertti...ei ne tavan tallaajille mitään kuvia näytä jos on joku pikku lommo tullu.
poliisikaan ei vaivaudu mielestään vähäpätöisen pikkuasian vuoksi paikalle, mutta ei se voi niinkään olla että toisten omaisuutta voidaan vahingoittaa ilman seurauksia!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
poliisikaan ei vaivaudu mielestään vähäpätöisen pikkuasian vuoksi paikalle, mutta ei se voi niinkään olla että toisten omaisuutta voidaan vahingoittaa ilman seurauksia!!
Onko pöljällä nykyään polliisi
- Anonyymi
Valvontakameroiden kuvat tarkastukseen.
- Anonyymi
Sanoppa minkä merkkinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21011Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15871- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734