Koetko hyväksyttävänä parisuhteessa

Anonyymi-ap

Ollessa muiden tapailun ilman a-ktia? Hyväksytkö tämän puolin ja toisin?

29

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toimimme vain maan päällä. Yst. terv. henkilökohtainen pankkivirkailijasi

    • Anonyymi

      Mitä sä tarkoitat tapailulla? Tuo on sanana kovin monitulkintainen. Noin yleisellä tasolla mä koen parisuhteen kannalta tuhoisammaksi ihastumisen kuin tunteetta panemisen.

      • Anonyymi

        Mistä ihastumisen vedät? Tunteetta paneminen? Kuulostaa hirveältä. Millainen ihminen oikein olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ihastumisen vedät? Tunteetta paneminen? Kuulostaa hirveältä. Millainen ihminen oikein olet?

        Kuka ihme tapailee ketään, johon ei ole jollain tasolla ihastunut? Kuulostaa hyvin oudolta.

        Moni ihminen tässä maailmassa panee ilman tunteita. Kysy heiltä.


    • Anonyymi

      En koe. Omalta osaltani tiedän että mulla kytkeytyy jo sinkkuna mutta deittailu vaiheessa päälle uskollisuus moodi. Tunnen voimakasta velvollisuutta olla rehellinen, avoin, teoissani läpinäkyvä ja tunnollisesti uskollinen. Varsinaisessa parisuhteessa tilanne jatkuu.

      Jos päättyisin pelaan usean miehen kanssa samaan aikaan jotain peliä, sillon omassa suhteessa olis jotain todella huonosti. Vaikea uskoa että mikään muu ajais mua niin raiteiltaan että kadottaisin moraalini kuin se että oma mies olisi ensin pettänyt. Ja olisin vihan, koston, pelon ja shokin sekaisissa tunnelmissa.

      Sekin tilanne johtais lopulta kiemuroiden kautta siihen että jättäisin mieheni.

      Yleisesti ottaen en näe pelailua moneen suuntaan minään muuna kuin narsistisen ihmisen haluna kohottaa itsetuntoa muita hyväksikäyttäen ja näkemykseni on että mikään ongelma suhteessa ei oikeuta pettämisiin. Ei edes tuo et toinen petti eka tai et saa nyrkistä joka päivä ja on vaarassa tulla tapetuks jos yrittää jättää kumppaninsa.

      Luonnollisesti en hyväksy myöskään että miehellä sutinaa monen muunkin kans kun ollaan pari. Siitä seuraa välittömästi se että päätän parisuhteen.

      Sinkkuna saa miehet vapaasti kirmata reijältä toiselle. Jos mieli sellasta tekee niin turha tunkee itseään parisuhteeseen. Pysyttelee sit vaan sinkkuna niin voi toteuttaa intohimojaan.

      T: Karoliina

      • Anonyymi

        Olen tässä asiassa aivan samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Olen itse ehdottoman uskollinen ja odotan sitä myös mieheltä. Kaverit ja ystävät tietysti on eri asia. Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että kumppanillani olisi myös naispuolisia ystäviä, tietenkään.

    • Anonyymi

      Minä haluan olla semmoisen naisen oma kenelle olen vaan loputtoman rakas. Nainen ei tee mitään tuollaista miehelle jota rakastaa.

      • Anonyymi

        Olen tätä samaa lajiketta sun kanssa sopisi mulle tää! Ei muuta olen täsmälleen samanlainen tässä asiassa tinkimätön nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tätä samaa lajiketta sun kanssa sopisi mulle tää! Ei muuta olen täsmälleen samanlainen tässä asiassa tinkimätön nainen.

        Olet ihan parasta lajiketta senkin ihana.


    • Anonyymi

      En oikein ymmärrä tapailua muussa mielessä kuin kaveri tai ystäväpiirissä. Mitä se tapailu sitten pitää sisällään onkin jo toinen juttu.

    • Anonyymi

      Hyväksyn miehen homotreffit.

    • Anonyymi

      Ymmärrän että pitää antaa tilaa ja tavata ystäviänsä. Miten se sitten tulisielulle onnustuisi epäilen suuresti. Ei mun kanssa joka olen mustasukkainen vaik en näyttäis. Siis jos rakastan niin Sanon ei! Koska miksi pitää yleensä olla parisuhteessa jos pitää laukata joidenkin muidenkin luona? Voihan sitä sitten vaan tavata joskus. Olen oppinut mun tyttäreltä hänellä on ystäviä jotka nuoria miehiä nukkuvatkin yhdessä joskus mutta ei seurustele koska hän ei halua. Eikä niillä seksiä. Paitsi yhden kanssa ollut hmm. Aika moista miks ei? Kysyi minulta mitä pahaa siinä on että nukkuu ystävänsä kanssa😅konstit on monet!

    • Anonyymi

      Olenn riittävän avoin ajattelemaan niin .
      Mutta oletko sinä ? Vai ollaanko me aikaamme edellä mies. Koska tiedän et joillakin ihmisillä on annettavaa kaikille joita he lähestyy ilman että rikoisivat rakkauttaan...
      Heidän seuransa on vain niin toivottua syystä tai toisesta .
      (Miettikää nyt tähän ny Julkisuuden henkilo
      Malli.näytteliä tai artisti nii ymmärrätte mitä tarkotan)
      Eikä tässä oo kyse niistä narsismin kirjoon kuuluvista myrkyllisistä jutuista jotka ei useinkaan kovin vapaaehtoisia.... kaukana siitä
      Koska osa ihmisistä osaa sopia ja kertoa (sanoin.elein tai teoin) toivotut rajat joita ei rikota.
      Monella riitä se oma avoimuus.. Vaan esim sunilleen omistaa joku ihminen kuin esine.
      Ne jotka ajattelee oikeasti enenpi tietävät että mieli pystyy olemaan paljon luovempi ja vapaampi .
      Ja että tilanteet on monimutkasia hyvin usein
      Taisin joskus sanoa että vapauttit mieleni ja olen sitä mieltä edelleenkin ... Ja sinä olet kuin tähti ❤️.
      Naiselta sivusta

    • Anonyymi

      Saa ”tapailla” muita. Ystävinä ja siis käydä ihan p*nemassakin jos olen tietoinen asiasta. En halua omistaa ketään. Hän tekee mitä tahtoo. :) Mikä minä olen sanomaan miten tulee olla ym. Olen muutenkin aiempien surullistenkin kokemusten takia avoimen suhteen kannalla, mitä tulee tulevaisuuteen & mahdolliseen uuteen kumppaniin

    • Anonyymi

      Nykyään hyväksyn ennen en hyväksynyt.

    • Anonyymi

      En todellakaan hyväksy. Jos tuollaiseen on tarvetta, niin miksi olla parisuhteessa. Olen samaa mieltä, kuin Karoliinakin, että jos ei yksi riitä, niin miksi olla sitten parisuhteessa. Tätä en ymmärrä ihmisissä, niin miehissä, kun naisissakin, että jos on tarve sekstailla ympäriinsä, niin eikö silloin ole paras jäädä sinkkuilemaan? Aloituksessa ei tosin puhuttu seksin harrastamisesta...mutta tuollainen voisi johtaa ihastukseen ja päätyä lopuiltaan pettämiseen. Tosin jos suhteessa on kaikki kunnossa, väliin ei pääse kukaan

    • Anonyymi

      Pankki?

    • Anonyymi

      Ensin pitää olla parisuhde, josta molemmat tietää, säännöt on sovittu eikä suhde tapahdu suomi24 palstalla :)

      Muuten en hyväksy, vakavassa parisuhteessa deittailu erikseen, kevyet suhteet. Ei minua haittaa jos muut ovat avoimessa suhteessa, seksisuhteessa tai missä ovatkaa, omaan parisuhteeseeni, jossa molemmat haluavat olla ja tietävät suhteesta, en halua avoimia suhteita tai sinne päin olevia.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Ei koskaan.

    • Anonyymi

      Aivan sama mihin siviilitaksiin hän hyppää. Se meni rikki.

    • Anonyymi

      Hyväksyn ja ymmärrän tällä palstalla keskustelut muiden kanssakin. Muuten ystävät, kaverit, yhteiset tutut.

      • Anonyymi

        Tarkennatko mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennatko mitä tarkoitat?

        Mikä tuossa oli epäselvää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennatko mitä tarkoitat?

        Millaista vastausta haet tältä palstamaailmassa elävältä äijältä? Selvästi jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista vastausta haet tältä palstamaailmassa elävältä äijältä? Selvästi jotain

        Vai voisiko joku esiintyä jonain ihmisenä tai jonkun asian liepeillä


    • Anonyymi

      Aktia ja voit panna rahat säästöön

    • Anonyymi

      Peepshow

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe