Ei ollut kiva tajuta

Anonyymi-ap

Että olen vain jonon jatke muille naisille. Tulen vielä ottamaan asian puheeksi. Annetaan nyt hetken tasaantua.

No tapahtui mitä tapahtui ja elämä jatkuu kyllä. Niinhän sitä sanotaan "liha on heikkoa".

17

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä tässä syytetään

      • Anonyymi

        No mitäpä lottoat? Aika selkeästi sen tuossa ilmaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäpä lottoat? Aika selkeästi sen tuossa ilmaisin.

        Eli panee muitakin kun sinua koska liha on heikkoa


    • Anonyymi

      Kumpu on jonon jatke mies vai nainen.

      • Anonyymi

        Miehellä on jono naisia ja minä olin vaan se jatke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä on jono naisia ja minä olin vaan se jatke.

        Jono on jono. Mitä ihmettä sä nyt väniset? Sellaisia syntyy kun moni ihminen haluaa yhtä ja samaa asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jono on jono. Mitä ihmettä sä nyt väniset? Sellaisia syntyy kun moni ihminen haluaa yhtä ja samaa asiaa.

        Niin. Onko se kohde suoranaisesti syyllinen siihen? On naisia joilla on jonoittain miehiä iskemässä. Tekeekö se naisesta huonon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Onko se kohde suoranaisesti syyllinen siihen? On naisia joilla on jonoittain miehiä iskemässä. Tekeekö se naisesta huonon?

        Tämä juuri. Jono on jono. Se kertoo vaan kysynnän määrän. Kun kysyntä ja tarjonta ei kohtaa, syntyy jonoja. Yleistä kommunistisissa maissa, joissa on pulaa halutuista hyödykkeistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä on jono naisia ja minä olin vaan se jatke.

        Hyvä kun olet herännyt tajuamaan että siellä on eunarisonni ujutettuna mukaan. Käyttää aikaa montaa täällä


    • Anonyymi

      Eli ajattelit olevasi niinkuin maailman ainoa brinsessa?

    • Anonyymi

      Onneks nää ei ole multa🤭t. Ka

    • Anonyymi
      UUSI

      Eikö se, että on jonoa osoita vain sen, että se ei kierrätä niitä.

      Minun ympärilläni pörrää naisia, ja ehkä minut on nähty syömässä tai kahvilla jonkun kanssa, mutta haluan vain yhden.

    • Anonyymi
      UUSI

      Sama tunne että jonon jatke vaan naiselle sen mitä näin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei kannata etsiä sitä kumppania ilman Jeesusta. Taivaan Isä on ainoa joka tuntee miesten ja naisten sydämen ja ajatukset. 100% ihmisistä on olleet osallisina saatanan palvonnassa Raamatun mukaan.

      Efesolaiskirje 2:1-3
      "Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne, joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa, joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin."

      Nuo jakeet on osoitettu meille uskoville. Meidät luetaan syntisten joukkoon tuossa. Monilla on sellainen väärinkäsitys että uskovat ovat tekopyhiä, ja monet toki ovat, mutta Raamattu ei opeta sellaista.

      Liha on heikko koska se ei halua eikä voi vastustaa syntiä. Ja sen heikon lihan mukaan vaeltava ihminen on "vihan" ja "tottelemattomuuden" lapsi, ja menee kadotukseen ellei tule Jeesukseen uskomaan. Ja uskolla tarkoitan luottamusta siihen kuka Jeesus on ja siihen mitä hän on tehnyt kaikkien ihmisten puolesta kuolemalla ristillä meidän virheistä.

      Usko Jeesukseen pelastaa sielun. Miksei teot? Koska Putinkin lahjoittaa hyväntekeväisyyteen mutta hän myös sotii. Ihminen ei pysty tekemään vain hyvää. Uskon kautta ihminen saa eväät olla elämättä lihan mukaan. Usko tekee ihmisen hyvän/Jumalan palvelijaksi.

      • Anonyymi
        UUSI

        .....
        Liha ei tiedä mitkä pirut ihmisiä ohjaa ja kuinka he ovat niiden palveluksessa. Jumala tietää. Ja hän tietää missä tilassa jokainen ihminen on. Kuinka paatunut ja itsekäs on ym. Kun ihminen etsii puolisoa himoissaan, hän avioituu samalla niiden pahojen henkien kanssa jotka sen toisen elämässä vaikuttavat. Jumalan Henki on se joka terveellä tavalla yhdistää.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei mustakaan kiva tajuta että oon vain jonon jatke naisen tyttöystäville

    • Anonyymi
      UUSI

      Torahenki häilyy mykällä hetkellä ja monililjainen kukkavarsi täällä varjostaa. Vaan ei rannan lailla itke kun sen tylsä leikki valehtelee ja haluaa voiman lähelleen nuoren hämmennyksen kontolleen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe