Lähdettäisiinkö yhteiselle lenkille joku ilta? Vaikka sinne metsään. Olisi varmaan juteltavaa puolin ja toisin.
Mites ois nainen?
59
1260
Vastaukset
- Ikävää että ei taida olla sama metsä 
 eikä paikkakunta edes....
- AnonyymiOk tuu huomenna sinne🫢 
- AnonyymiMihin päin menee tämä haku? 
- AnonyymiOnko se isokin metsä? - AnonyymiIsometsä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Isometsä. Sinne siis. Kai se runkuttaja siellä pusikossa taas vaanii. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Isometsä. Jari? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Jari? Sulla ei ole kaikki muumit laaksossa, no hyvä teet pelkkiä tuttuja etsi täältä trollisivustolta sentään se vasta pöpiä onki 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sulla ei ole kaikki muumit laaksossa, no hyvä teet pelkkiä tuttuja etsi täältä trollisivustolta sentään se vasta pöpiä onki Et sinäkään tiedä mistään mitään. Tuohan oli vitsi. Viittaus yhteen maamme kuuluisimmista hiihtäjistä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Jari? Varmaan Porin Isometsä. 

- AnonyymiNo pistä viestiä irl, niin lähden varmasti. Kivaa saada treenikaveri välillä mukaan. 
- AnonyymiNo ei muuta kun tuumasta toimeen. 😉 
- AnonyymiJospa veisit sen avokin sinne. 
- AnonyymiHommaa rullasukset. Voit sen jälkeen suksia v*ttuun. - Anonyymi👍😂 

- AnonyymiEn mä uskalla enään sun kanssa metsään. Varmaan en tulis takas sieltä - AnonyymiSä et taida olla itelles vastaileva gubbe ihan kunnossa… 

- AnonyymiVoivoi, loma loppui jo. Vapaat ei varmaan meneyksiin. 
- AnonyymiLähden mielelläni mieheni. Kanssa jo huomenna 
- AnonyymiOletko R nainen 
- AnonyymiSe oli enemmän kuin kivaa, jos voisi. 
- AnonyymiNo laita viesti ja pyydä 
- AnonyymiOhhoh, nyt yllätit, olen luullut että sinun "lenkkeilyihin" kuuluu vain kävely lähibaariin ja sieltä takas kotiin :D - AnonyymiEn mä aina niin reipas ole. Välillä täytyy kontata osanmatkasta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En mä aina niin reipas ole. Välillä täytyy kontata osanmatkasta. Ja joskus työnnetty kottikärryissä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En mä aina niin reipas ole. Välillä täytyy kontata osanmatkasta. 😆 lähibaarista on sun kotiin matkaa about 150 m.. jos oot hän J-mies 🍻 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ja joskus työnnetty kottikärryissä. Uskon tämänkin 🤪 

- AnonyymiMielummin kaupunkikävelyä ja vaikka lasilliset terassilla, nyt olisi viikonloppuna aikaa. Kun en tunne niin en uskaltaisi metsään lähteä pienenä naisihmisenä :) Mutta vaatii ensin sovitut treffit josta molemmat tietää. Tänne jos laittaa paikan niin tiedä ketä kaikkia sinne ilmestyy, rintaan nimimerkki: suomi24 nimimerkki xxxx. Minä voisin olla narri :) 
- AnonyymiLähdetään vaan. Laita viesti 💚 
- AnonyymiKenelle kirjoitit tämän? Milloin viimeksi nähnyt? - AnonyymiOlen sokea, minun täytyy käsin tunnustella oletko sinä kaivattuni. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olen sokea, minun täytyy käsin tunnustella oletko sinä kaivattuni. Aika hyvin onnistuit kuitenkin tämän viestin lukemaan.☺️ 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olen sokea, minun täytyy käsin tunnustella oletko sinä kaivattuni. 🎶päivänsäde ja menninkäinen🎶 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olen sokea, minun täytyy käsin tunnustella oletko sinä kaivattuni. Isot melonit 

- AnonyymiJos tämä olisi minulle niin vastaisin etten lähde lenkille kenenkään kanssa! En jaksa ruveta tutustumaan keneenkään , ehkä vuoden päästä aikaisintaan! - AnonyymiEnsin pitää kaiken kertomisen loppua ja löytyä mielekäs työ? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ensin pitää kaiken kertomisen loppua ja löytyä mielekäs työ? Kyllä, sama palstamiehen narratiivi kuin ennenkin etkä ole sinäkään pitkälle päässyt näköjään kuivakka huomioh*ro 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kyllä, sama palstamiehen narratiivi kuin ennenkin etkä ole sinäkään pitkälle päässyt näköjään kuivakka huomioh*ro Ihan näen sieluni sinun miten joku yrittää tätä kautta lipoa muita olemalla tekohauska, onpa lannistava toimintaympäristö🤭 
- AnonyymiSärkässä ois se oikee possujunakin missä puksuttaa menemään päristellen 

- AnonyymiSinne meni metsään juu. 
- AnonyymiOlen odottanut täällä metsässä jo yli puoli vuotta...nyt on helpompaa kun on kesä ja lämmintä, mutta itikat kiusaa. 
- AnonyymiNo esimerkiks.. laita viestiä ni mennää - AnonyymiLaitappa ite 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Laitappa ite Ohi 

- AnonyymiTottakai lähtisin lenkille, jos pyytäisit. Käyn muutenkin metsissä, kun on marja- ja sieniaika. 
- AnonyymiHenkilölle nro.1 En tiennyt, että pidät lenkkeilystä. Hieman outo pyyntö sinulta, jopa epäilyttävä. Nu******n mieluummin. En kerro sun hämäräpuuhista. 
 Henkilölle nro.2 Olet kohdellut minua niin huonosti. Kukaan ei lämpeä stalkkerille. Vieläkö suunnittelet työntäväsi sen vammaisen parvekkeelta? Sun kans en metsään lähde edelleenkään.
 Henkilölle nro.3 Oletko taas keksinyt uuden tavan yrittää tappaa minut? Niin se viimekertainen suunnitelmasi kusi. Ei ollut kovin nerokas kuten et sinäkään.
 Joo mä tiedän mun miesmaku on kertakaikkisen surkea....- AnonyymiJuu, kandee olla varovainen uusien tuttavuuksien kanssa eikä lähteä metsiin ainakaan kahdenkesken. En suosittele myöskään autoreissuja tuntemattomiin kuntiin yhdessä ellei tunne. Moring on hyvä oppi. 

- AnonyymiYmmärrän 
- AnonyymiLähtisin oikein mielelläni kaivattuni kanssa. 
- AnonyymiJa puska heilumaan? 
- AnonyymiMustikoiden aika 
- AnonyymiVarmaan. Näitä pusikkoviestejä täällä on ollut aikoinaan. Nyt hyviä unia. 
 Ps.tää menee nukkumaan
 🌈
- AnonyymiKarman lailla puukko isketty, älä vainoa tai kosta väärälle. 
- Anonyymirahssta puukko isketty, Karman lailla. Työstä, kodista, vainosta, hakkaamisesta puukko isketty, Karman lailla. 
- Anonyymikuolemasta, tappamisesta, ajojahdista puukko isketty, Karman lailla. maineesta puukko isketty Karman lailla. 
- AnonyymiEn tiedä, kestäisikö se miten päivänvaloo nääs. 
- AnonyymiOhi, hän tietää etten liiku iltaisin . Harmi kun et ollut hän. 
- AnonyymiMenen sinne kyllä taas tänään jos ei sada. Klo 16 aikaan 
- AnonyymiVaikka sinne metsään 🦊 
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset789317
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905947
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1045785
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään394057
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut483995
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi783832
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät493679
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133070
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k582885
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral982859