Niin hyvä olo on

Anonyymi-ap

kiitos, että olet tullut elämääni 🫂. Sä oot ylivoimainen. Mulla ei ole kiire mihinkään, tässä ja nyt on niin hyvä olla.

21

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin, kiitos että olet.

      • Anonyymi

        Ei hyvää päivää ja tun kuustoista ätmin kiittelijä, narsistinen on ”kiintymyssuhdemallis”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyvää päivää ja tun kuustoista ätmin kiittelijä, narsistinen on ”kiintymyssuhdemallis”

        ÄLÄPÄ! = D ha ha


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLÄPÄ! = D ha ha

        :)


    • Anonyymi

      Itse vielä vain aistien varassa, mutta haluan uskoa hyvään toisesta? Vaikuttaa monella tapaa mieleiseltä? Koskaan ei voi olla kuitenkaan varma, sen elämä opettanut itselle miehenä. Pelkona on mennyt aika, siksi entistä varovaisempi vain. Toivon mukaan hyvää seuraa tarjolla ja kärsimysten tie on kuljettu loppuun?

      • Anonyymi

        Lopeta valehtelu


      • Anonyymi

        Mulla kestää jos yleensä päästänkään ketään lähelle. Siinä mielessä ymmärrän paremmin kuin arvaatkaan mistä puhut. Luonne on mulla niin mustavalkoinen, etten siedä yhtään mitään vehkeilyitä toisten selän takana. Ihmisiä on ja niitä näkee ja keskustelee se on ihan eri asia. Täytyy antaa toisen hengittää ja tehdä sitä mistä tykkää. Ei voi sitoa ketään hellan ja patterin väliin. Ei voi olla kontrolloiva ja kytätä kenen kanssa toinen juttelee esim. tapaahan ihmisiä muutenkin töistä puhumattakaan. Sairasta sellanen toisen kyttäily ja kuulustelu. Enkä ikävä kyllä luota täytyy käydä aika pitkä matka siihenkin. Ei se edes onnistu jos kaksi ihmistä ei osaa keskustella rehellisesti ja rakentavasti. Kyllä se vaan niin on että turha perustaa mitään parisuhdetta jos haluaa samaan aikaan olla vapaa. Senhän nyt sanoo nimityskin. Ystäviä saa olla ja pitää. Voi olla olemattakin jos ei ole sellaisia. n>m


    • Anonyymi

      Kenelle?

    • Anonyymi

      Loputon palstalife letsgo

      • Anonyymi

        No anna mennä hongat kolisten, miestrollin suurin fani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No anna mennä hongat kolisten, miestrollin suurin fani

        Raajaa riittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raajaa riittää

        🤣 vielä enemmän älyä päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raajaa riittää

        Mahtavaa, onko luulot yhtä pitkät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣 vielä enemmän älyä päässä.

        Sitäkin riittää vitykseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa, onko luulot yhtä pitkät?

        Luulen että kyllä


    • Anonyymi

      🤗♥️

      • Anonyymi

        ♥️


    • Anonyymi

      Farmaseutti?

    • Anonyymi
      UUSI

      HIeno viesti. Itse ajattelen, että jos kaksi ihmistä on jo toistensa kanssa tekemisissä, miksi ilmoittaa täällä. No, onhan tuokin sallittua. Itse en varmaan vaivautuisi ilmoittamaan täällä, jos jo tekemisissä toisen kanssa. Jos ei ole tekemisissä, on vain purkamista, ei todellista viestintää tietyn ihmisen puoleen. No, hyvä on myös purkaa tunteita joskus. Voimia!

      • Anonyymi
        UUSI

        No olen tekemisissä hoitajan tai lääkärin kanssa, he eivät voi tässä auttaa. Jos tekee muistutuksia tai valituksia, niin vastaava ”tietääkseni”, ”käsittääkseni”. ”Hyvää lomaa!” Jne. Ja siinä menee kk. Tilanne on kriisissä jo ensi viikolla.


      • Anonyymi
        UUSI

        Juuri näin se on minunkin mielestä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      85
      7881
    2. Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin

      Matti, 72, on myynyt jäätelöä Espalla 27 vuotta, mutta nyt hänelle riittää: "Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin". Rep
      Maailman menoa
      66
      2394
    3. J mies jos vain vielä voit

      Tule luo https://m.youtube.com/watch?v=F5pinBuBRwE&pp=ygUdam9zIHZhaW4gdmllbMOkIHZvaXQgdHVsZSBsdW8%3D Ikuisuutta ei van
      Ikävä
      20
      1363
    4. Nainen haluaisitko

      Mieluiten viettää mökkiviikobloppua viinamiehen, himogrillaajan, fitness-addiktin vai vauva kuumeisen miehen kanssa ?
      Sinkut
      51
      1252
    5. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      32
      1034
    6. Niin hyvä olo on

      kiitos, että olet tullut elämääni 🫂. Sä oot ylivoimainen. Mulla ei ole kiire mihinkään, tässä ja nyt on niin hyvä olla.
      Ikävä
      21
      953
    7. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      84
      932
    8. Olipa outo uni

      Näin unta sinusta. Istuin sun auton takapenkillä ja mökötin. Sanoit muru älä nyt viitsi olla tuollainen lellipentu ja m
      Ikävä
      43
      858
    9. Nyt hylkään ajatuksen

      Ei siinä ollut mitään se oli vain minun harhakuvitelmaa. Yritän unohtaa sinut. Minä en halua pettyä tässä asiassa. Heitä
      Tunteet
      50
      856
    10. Trump johtaa Harrisia miltei kaikissa uusimmissa tehdyissä mielipidekyselyissä !!!

      Silti Suomen lehdistö kusettaa kansaa ja julkistaa vain yhden mielipidekyselyn tuloksen, jossa Harris poikkeuksellisesti
      Maailman menoa
      19
      741
    Aihe