Trump ei tule pärjäämään Harrisille.

Anonyymi-ap

41

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo pelkästään naisten äänestysaktiivisuus ratkaisee paljon.

      • Anonyymi

        Kamalan puheessaan lietsoma miesviha alkaa toimia. Yleisönä olevan tyttökuoron kirkuminen kuuluu selvästi entisen syyttäjän jokaisen lauseen jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kamalan puheessaan lietsoma miesviha alkaa toimia. Yleisönä olevan tyttökuoron kirkuminen kuuluu selvästi entisen syyttäjän jokaisen lauseen jälkeen.

        Ahaa. Vai niin on.

        Onneksi Trump sentään rakastaa kaikkia naisia - omasta vaimosta liikaa piittaamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamalan puheessaan lietsoma miesviha alkaa toimia. Yleisönä olevan tyttökuoron kirkuminen kuuluu selvästi entisen syyttäjän jokaisen lauseen jälkeen.

        No Johan meni ihon alle. Harris puhui täyttä asiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No Johan meni ihon alle. Harris puhui täyttä asiaa.

        Jep. Aina vain oudompaa, kun tänne pitää syöttää aivan älyttömiä juttuja.

        Jos kyseessä on vain trollin halu saada huomiota, hän on kyllä sekaisin.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Jep. Aina vain oudompaa, kun tänne pitää syöttää aivan älyttömiä juttuja.

        Jos kyseessä on vain trollin halu saada huomiota, hän on kyllä sekaisin.

        Ette sitten seuranneet kuinka Kamala huudatti yleisössä ollutta tyttökuoroa kuin rocktähti keikalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ette sitten seuranneet kuinka Kamala huudatti yleisössä ollutta tyttökuoroa kuin rocktähti keikalla?

        Eikös Trumpkin tee niin koko ajan? Häh?


      • Anonyymi

        Naisten äänet merkitsevät kyllä paljon, mutta siltikään Trumpia ei voiteta pressanvaalissa muulla kuin massiivisella vaalivilpillä.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Eikös Trumpkin tee niin koko ajan? Häh?

        Kyllä, samaan tapaan. Jos puhutaan Trumpin kohdalla naisvihasta, niin voidaan yhtä hyvin puhua Kamalan puheissa miesvihasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisten äänet merkitsevät kyllä paljon, mutta siltikään Trumpia ei voiteta pressanvaalissa muulla kuin massiivisella vaalivilpillä.

        Niin kuin viime vaaleissakin vai? ;DDDDD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, samaan tapaan. Jos puhutaan Trumpin kohdalla naisvihasta, niin voidaan yhtä hyvin puhua Kamalan puheissa miesvihasta.

        Niinkö voidaan?

        Esimerkkejä?


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Ahaa. Vai niin on.

        Onneksi Trump sentään rakastaa kaikkia naisia - omasta vaimosta liikaa piittaamatta.

        Trump rakastaa kaikkia naisia, mutta saa vastarakautta vain niiltä naisilta, jotka himoitsevat hänen rahojaan enemmän kuin hänen nysäänsä.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Niin kuin viime vaaleissakin vai? ;DDDDD

        Juuri tätä tarkoitin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisten äänet merkitsevät kyllä paljon, mutta siltikään Trumpia ei voiteta pressanvaalissa muulla kuin massiivisella vaalivilpillä.

        Perustuu mihin?


    • Anonyymi

      ...ja eiköhän se Kamala Harrisin menestyminen ohi pappa-ikäisten herrasmiesten ohi olekin ihan oikein?

      • Anonyymi

        Onhan se tiedoiltaan Nobel-ainesta siihen trumputtimeen verrattuna.


      • Anonyymi

        Trump on 78v ja olisi pressakaudellaan jo 82v eli Bidenia vanhempi. 59v Harris on työiässä.


    • Anonyymi

      Olisihan se hienoa, jos USA saisi myös ensimmäisen naispresidenttinsä. Näin totean ihan vaan miehenä, enkä siksi, että olisin fyysisesti ihastunut Kamalaan.

      Kovan linjan lakinainen on kuitenkin oikea vaihtoehto, jos sääntöpohjaisessa maailmanjärjestyksessä halutaan pysyä edes sen verran kuin siinä vielä on mahdollista pysyä.

      Demokraateissa on puutteensa ja hekin ovat vetäneet puoleensa kaikenlaisia koulukiusaajia ja muita hörhöjä kuin magneetti, mm CNN:ään. Mutta se puolue on silti USA:n selkäranka. He ovat aina olleet ne, jotka ovat korjanneet talouden republikaanien ryöstöretkien jäljiltä, demokraatit ovat luoneet Yhdysvaltojen maineen kansojen pelastajana toisessa maailmansodassa, Balkanilla ja muualla, missä amerikkalainen veri on vuotanut vapauden ja rauhan puolesta. Ja nytkin juuri demokraatit tukivat Ukrainaa, joka ilmeisesti olisi jäänyt täysin yksin, jos maata olisivat johtaneet mogulit ja kaanit, nimittäin republi-kaanit.

      FINLAND FOR KAMALA!

    • Trump voitta Amerikkalaiset ei valmis nainen tulee johtaja --Mitä Harris avaa jalkaa kun näkee Putin ja Kiina johtaja -jos jalkakin ollut kaunis ok mutta kun ei hhhhhh hahehaha

      • Anonyymi

        Eli mitähän sinäkin yrität sanoa.


    • Anonyymi

      USAssa ei voi äänestää taktisesti, koska käytännössä kaksipuoluejärjestelmä.
      Hyvä niin, koska taktinen äänestäminen rapauttaa demokratiaa.

      • Anonyymi

        Saisi tuon hallitsemattoman naururäkätyksen pois. Ja tunnustaisi, että ei Bidenin apulaisena hoitanut Meksikon raja-asioita yhtään. No Trump ottaa sen varmasti esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisi tuon hallitsemattoman naururäkätyksen pois. Ja tunnustaisi, että ei Bidenin apulaisena hoitanut Meksikon raja-asioita yhtään. No Trump ottaa sen varmasti esille.

        Kamala Harris on seuraava USAn presidentti.❤️❤️❤️❤️


      • Anonyymi

        USA:n demokratia on jo valmiiksi rapautunut, kun vähemmän ääniä saanut ehdokas voidaan valita maan presidentiksi.

        Tuorein esimerkki tästä on se, kun Donald Trump valittiin presidentiksi, vaikka hän sai puolitoista miljoonaa ääntä vähemmän kuin hänen kilpakumppaninsa Hillary Clinton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        USA:n demokratia on jo valmiiksi rapautunut, kun vähemmän ääniä saanut ehdokas voidaan valita maan presidentiksi.

        Tuorein esimerkki tästä on se, kun Donald Trump valittiin presidentiksi, vaikka hän sai puolitoista miljoonaa ääntä vähemmän kuin hänen kilpakumppaninsa Hillary Clinton.

        Ja sen takia Hillary oli valmis tappamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen takia Hillary oli valmis tappamaan?

        Kenet?


    • Anonyymi

      aborttipointti voi olla se, joka ratkaisee paljon ja sen että naiset tod näk äänestää enempi.

      • Anonyymi

        lisään myös trumpin viimeaikaiset ongelmat oikeuslaitoksen kanssa


    • Anonyymi

      Ainakin rebujen vaalipakka meni sekaisin.

      Koko lokakampanjansa täytyy aloittaa uudelleen.

      Puolen vuoden kallis ja intensiivinen Bidenin pilkkaus-kampanja valui hukkaan.

      • Anonyymi

        Sitä Bidenin politiikkaa Kamala on ollut ajamassa kaiken aikaa, joten suuria muutoksia ei tarvi tehdä. Seniilistä vanhuksesta (Biden) puhuminen täytyy vain vaihtaa johonkin sopivampaan.


    • Anonyymi

      No,eikös se Biden pitänyt olla hyvä,rakastettu presitentti!
      Ulkopolitiikan ja diplomatian, virtuoosi..näin meille kerrottiin muutama vuosi sitten,
      ,oliko valhetta sitten ,tiedä tuota!?
      Maailmassa piti alkaa oikeuden ja rauhan aikakausi...
      Muutama sata km Suomen rajasta jo täys rähinä päällä.!
      En tiedä ketä uskoa...kertokaa te jotka tiedätte!
      T. Lammasfarmari Helsingistä...usko. Kaiken.

    • Anonyymi

      On se hyvä että vaikeuttavat USAssa noiden mustien ihmisten äänestysoikeutta kaikin tavoin.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse voittaa, voitto Bidenista oli tavoitteena. Voitto otettiin, Harris on ihan eri asia.

    • Anonyymi

      Demarit kehuu nyt vuolaasti Bidenin upeita saavutuksia, kujaan ei ole viitsiytynyt luettelemaan yhtäkään Biden saavutusta, sellaisia kun ei ole, niin vaikeeta oliskin.

      Kamala Harris kyllä järkkäs Bidenille syytesuojan salaisten asiakirjojen säilytyksestä autotallissa, Bidenin korkea ikä sai tuomarit heltymään, ja toki huono muisti ole ratkaisevassa osassa.

    • Ohhoh, amerikkalaisilla runruu sittenkin olevan järkeä päässään.

      • Anonyymi

        Kummassa päässä?


    • Anonyymi

      Odottakaa vaan kun Harriksesta tuleekin ihan Kamala roolissaan👹👹

    • Anonyymi

      usassa valitsija miehet ratkaisee, sama miten kansa äänestää.. ja heidäthän trump voi ostaa

    • Paras kohta mielestäni tussa puheess oli se kun Harris luetteli töitään joissa hän on tehnyt asiakkaitaan kusettavat, naisiaan kaltoin kohtelevat kusettajat , omassa pelissään sääntöjä rikkovat fuskaajat, Sen jälkeen pyysi kuuntelemään kun hän sanoo
      "Minä siis tunnen Doland Trump-tyypin"
      Kertoi vielä Trumpin olevan huijariopiskelija. Onko siis Trumpin mikälie merkonomin tutkinto "pappa betala" tutkinto?
      Tarinaa tuli paljon. Mielestäni erinomainen esiintyjä joka tuo positiivisen fiiliksen verrattuna Trump-mörköön.

    • Anonyymi

      veikaanpa että kirja viisas harris on liika varitön amerikkalaiseen makuun, daamoja luoneet edeltäjäjien jälkeen,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe