Tapahtui ruotsinlaivalla, osa 1

Anonyymi-ap

Tämä tapahtui 2000-luvun alussa viikkarin laivalla matkalla tukholmaan.
Olen kuuskytluvulla syntynyt ukkomies hämeenlinnasta, ja töissä pienessä veneliikkeessä sisäänostajana. Suhtkoht onnellisesti aviossa, mutta ainahan se ruoho on tuntunut olevan vihreämpää siellä toisella puolella aitaa, kuten taitaa vaimokin ajatella.

No, nykyään miellän itseni bi-henkiseksi, mutta kun tuo laivareissu tapahtui, niin mm-jutut olivat vasta runkkausfantasioina mielessäni.

Tukholmassa oli siis vuotuiset venemessut joihin pomon kanssa joka vuosi osallistuttiin.
Olin juuri lähdössä hakemaan Tapsaa eli bossia kyytiin, ja matka jatkuisi helsinkiin satamaan, kun Tapsa soitti ja kertoi että hänellä iski jonkinlainen vatsatauti tai joku muu pöpö, ja hänen matkansa peruuntuisi. Kiroilin ääneen asiaa, ja Tapsa naurahti että älähän sadattele Harri, nyt saat pitää hytin yksinäsi ja iskeä takakannen yökerhosta jonkun kuuman ruotsalaisen puuman jota saat köyriä tuksholman satamaan asti.
Naurahdin että hekoheko, mutta saman tien tien ajatuksiini tuli että nyt aukesi hyvät mahdollisuudet tutkia että miten vihreää se ruoho taas olikaan siellä toisella puolella.

Matka satamaan meni rutiinilla ja asetuin hyttiin mukavasti, laiva lähti ruotsia kohti kuuden maissa illalla, ja siitä jonkin aikaa niin taxfreekin jo aukaistiin. Ostin hyttiin iltaevääksi isot pullot konjakkia ja VanaTallinnaa.
Sitten kävin laivan etuosassa syömässä ja tulin takaisin hyttiin maistelemaan taxfree ostoksia.

Hytissä oli kuuma joten jätin oven auki käytävään. Naapurihytistä kuului vaimeaa puheensorinaa, ja puheesta erotin että seurue hytissä puhui ruotsia. Hetken kuluttua naapurihytin ovi avautui ja hytistä poistui minun hytinoven ohi iäkkäämpi herraseurua, kolme pukuihin sonnustautunutta, iältään noin 70-75 vuotiasta harmaahiuksista miestä.

Yksi heistä harmaapartainen laiha lyhyt kaveri, yksi vähän isompi vatsakas, ja kolmas jotenkin hintelä ja naisellinen parraton mies, senverran ymmärsin heidän puheestaan että olivat matkalla yökerhoon..

9

2424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tapahtui ruotsinlaivalla, osa 2

      Nappailin pikkuhiljaa vuoroin konjakkia ja vuoroin VanaTallinnaa, ja tunsin miten miellyttävä humalatila alkoi hiipiä kroppaani. Sitten vähän siistiydyin ja ajattelin että nyt sitten suoraa takakannen yökerhoon.

      Mielessäni alkoi yhjtäkkiä pyöriä havainto naapurihytistä poistuneesta seurueesta, varsinkin siitä harmaahiuksisesta ja harmaapartaiset miehestä. Minulle oli jäänyt jotenkin sellainen mielikuva että mies olisi avoimen oveni kohdalla vilkaissut minua ja nuolaissut ylähuultaan. Arvelin että tämä saattoi olla mielikuvituksen tuotetta, mutta ajatus vaikutti minuun voimakkaasti ja tunsin että saan erektion, kaluni alkoi turvota ja kohta se seisoi kovana ylöspäin sojottaen.

      Olin usein fantasioinut seksistä varsinkin iäkkäämmän miehen kanssa, mutta minulla ei ole koskaan ollut rohkeutta toteuttaa fantasiaani.
      Mutta entäpä nyt? Vieraassa ympäristössä vieraiden ihmisten ympäröiminä ilman että kukaan tunnistaisi minua.

      Suunnistin miellyttävässä humalatilassa kohti takakannen yökerhoa, ja tunsin miten lievä humalatila antoi upean estottoman mielentilan, ajattelin että tänä yönä, nyt tai ei koskaan.

      Yökerho oli vielä puolityhjä, ja näin heti tämän ruotsalaisen seurueen lähellä baaritiskiä, menin baaritiskille ja tilasin itselleni ison huurteisen oluen ja menin istumaan vapaaseen pöytään lähellä miesten pöytää. Pöydässäni oli ruotsalainen iltapäivälehti jota aloin hajamielisesti selailemaan samalla välillä vilkuillen naapuripöytään. Ensin vaikutti siltä että mitää kontaktia ei saada aikaiseksi, mutta sitten huomasin tämän partaisen miehen ikäänkuin salaa syrjäsilmällä vilkuilevan suuntaani. Ja taas ei tapahtunut mitään muuta kuin että katseemme kohtasivat säännöllisin väliajoin.

      Näin meni varmaankin kymmenisen minuuttia kun mies yhtäkkiä nousi ja sanoi jotain seurueen muille jäsenille ja käveli yökerhosta pois käytävään pitkin. Sadattelin että nyt tämäkin mahdollinen tilaisuus valuisi hukkaan, ja seurasin katseellani poistuvaa miestä pettyneenä.

      Yhtäkkiä mies pysähtyi, kääntyi hieman sivuttain ja katsoi minuun, sitten hän hyvin huomaamattomasti nyökäytti päätää ilmaisten että ”tule perässäni”
      Tein työtä käskettyä kyrpä jo tanakasti seisoen, ja kun olin noin viidenmetrin päässä miehestä hän lähti eteenpäin kohti hyttikäytäviä. Välillä mies pysähtyi ja kääntyi hieman katsomaan tulenko perässä, ja minä myös aina pysähdyin, eli mitään muuta kontaktia emme ottaneet toisiimme.

      Lopulta mies saapuin hyttiemme lähelle, avasi seurueen hytin oven ja kysyi ruotsiksi että tulenko? Sanoin että puhutko englantia, minun ruotsinkielen taitoni on heikko, hän nyökkäsi myöntävästi ja astuimme sisään hyttiin.
      Mies esitteli itsensä Hansiksi ja muitta mutkitta sanoi että haluaa rakastella ja nussia kanssani, kerroin että minulla on samat halut.

      Olin niin kiimasta sekaisin että tuntui että jalkani pettävät, kun Hans tuli lähelleni ja sanoi haluavansa suudella minua, ja että riisuisimme itsemme kokonaan alasti. Ja samantien heitimme kaikki vaatteet yltämme, ja näin Hansin ison ohuen mutta pitkän kyrvän seisovan ja terskan osoittavan vatsaa kohti.
      Astuimme alasti toisiamme kohti, painauduimme yhteen seisovat kyrvät vatsojemme välissä ja aloimme lanteillamme eteenpäin työntelevät nussimisliikkeet. Kyrvät hieroituivat toisiaan vasten, kiedoimme kädet toistemme ympärille ja ja aloimme kiihkeän suudelman. Kielemme seikkailivat toistemme suussa imien ja pumpaten välillä sitä kuin kyrpää.

      Tilanne oli aivan uskomaton, miltei absurdi. Minä nelikymppinen ukkomies alastomana toisen, aika iäkkään miehen syleilyssä suutelemassa. Ajatus kahden miehen välisestä suutelusta oli aiemmin tuntunut jopa vastenmieliseltä, miltei oksettavalta, mutta nyt, kun sen konkreettisesti sai itse kokea, niin se tuntui ihanalta, kiimaiselta, aivan järisyttävän kiihottavalta asialta..

      • Anonyymi

        Oi oi, nyt on hyvä. Ihan kun omasta haaveesta olla asemassasi.


      • Anonyymi

        Tapahtui ruotsinlaivalla, osa 3

        Seisoimme edelleen alasti toisiamme vasten ja kielemme seikkaili toistemme suussa. Meillä molemmilla oli kädet toistemme pakaroilla ja levittelimme ja leivoimme perseenposkia kiinni ja auki niin että persereiässä tuntui ihanalta kun se välillä venyi auki.

        Keinuimme ja pumppasimme paisuneita jäykkiä kyrpiä yhteen kuin olisimme nussineet naista vittuun. Molempien kyrvät valuttivat esilimaa valtoimenaan ja esilimamme liukastivat koko vatsan alueen ja kyrvät. Hans alkoi näykkiä kaulaani kiimassa ja imi ja puri sitä niin että tiesin sinne ilmestyvän fritsuja. Tämäkin tuntui taas niin uudelta ja superkiihottavalta.

        Kysyin Hansilta että mitä hän oli sanoinut seurueensa muille miehille kun oli lähtenyt pöydästä. Hans vastasi että hän sanoi muille että ”nyt tärppää, katsotaan lähteekö kaveri seuraamaan” Olin vastauksesta hieman hämmentyneen näköinen, kun hän jatkoi: he kaikki kolme, hän, Max, se lihava kaveri, sekä hintelä Anders, ollaan ukkomiehiä, olemme pitäneet jo kauan keskinäistä runkkauskerhoa. Nyt viimevuosina harrastus edennyt täysimittaiseen homoiluun, ja yhdessä teemme näitä laivamatkoja muutamia vuodessa. Hans jatkoi vielä että täällä laivalla saanti on melko varmaa, he etsivät yleensä ikäisiäni, nuorempia gay- tai bi-miehiä kanssaan harrastamaan ryhmäseksiä, runkkailuun, imemisiin ja nussimiseen.

        Tämä kaikki oli nyt minulle liikaa, puskin kyrpääni Hansin vatsaa ja kyrpää vasten ja laukesin räjähtävään orgasmiin, ja samantien myös Hans laukesi ja molempien kyrvistä pulppusi siemennestettä valtoimenaan väliimme. Hans polvistui ja alkoi nuolla vatsaani jolla siemenet valui, ja hän näytti nauttivan sperman mausta.

        Hans sanoi että nyt pesulle, ja hyvä että saimme suurimmat paineet purettua. Kysyi sitten että vai mitä mieltä olet, haluatko olla heidän homokerhonsa tämän reissun ”saalis”
        Pieni häpeän tunne valtasi mieleni, mutta nyökkäsin myöntävästi, sillä tämä laukeaminen ei vielä saanut lähimainkaan valtavaa kiimaa rauhoittumaan mitä nyt tässä tilanteessa tunsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtui ruotsinlaivalla, osa 3

        Seisoimme edelleen alasti toisiamme vasten ja kielemme seikkaili toistemme suussa. Meillä molemmilla oli kädet toistemme pakaroilla ja levittelimme ja leivoimme perseenposkia kiinni ja auki niin että persereiässä tuntui ihanalta kun se välillä venyi auki.

        Keinuimme ja pumppasimme paisuneita jäykkiä kyrpiä yhteen kuin olisimme nussineet naista vittuun. Molempien kyrvät valuttivat esilimaa valtoimenaan ja esilimamme liukastivat koko vatsan alueen ja kyrvät. Hans alkoi näykkiä kaulaani kiimassa ja imi ja puri sitä niin että tiesin sinne ilmestyvän fritsuja. Tämäkin tuntui taas niin uudelta ja superkiihottavalta.

        Kysyin Hansilta että mitä hän oli sanoinut seurueensa muille miehille kun oli lähtenyt pöydästä. Hans vastasi että hän sanoi muille että ”nyt tärppää, katsotaan lähteekö kaveri seuraamaan” Olin vastauksesta hieman hämmentyneen näköinen, kun hän jatkoi: he kaikki kolme, hän, Max, se lihava kaveri, sekä hintelä Anders, ollaan ukkomiehiä, olemme pitäneet jo kauan keskinäistä runkkauskerhoa. Nyt viimevuosina harrastus edennyt täysimittaiseen homoiluun, ja yhdessä teemme näitä laivamatkoja muutamia vuodessa. Hans jatkoi vielä että täällä laivalla saanti on melko varmaa, he etsivät yleensä ikäisiäni, nuorempia gay- tai bi-miehiä kanssaan harrastamaan ryhmäseksiä, runkkailuun, imemisiin ja nussimiseen.

        Tämä kaikki oli nyt minulle liikaa, puskin kyrpääni Hansin vatsaa ja kyrpää vasten ja laukesin räjähtävään orgasmiin, ja samantien myös Hans laukesi ja molempien kyrvistä pulppusi siemennestettä valtoimenaan väliimme. Hans polvistui ja alkoi nuolla vatsaani jolla siemenet valui, ja hän näytti nauttivan sperman mausta.

        Hans sanoi että nyt pesulle, ja hyvä että saimme suurimmat paineet purettua. Kysyi sitten että vai mitä mieltä olet, haluatko olla heidän homokerhonsa tämän reissun ”saalis”
        Pieni häpeän tunne valtasi mieleni, mutta nyökkäsin myöntävästi, sillä tämä laukeaminen ei vielä saanut lähimainkaan valtavaa kiimaa rauhoittumaan mitä nyt tässä tilanteessa tunsin.

        Jatkoa... Tarina vain kuumenee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtui ruotsinlaivalla, osa 3

        Seisoimme edelleen alasti toisiamme vasten ja kielemme seikkaili toistemme suussa. Meillä molemmilla oli kädet toistemme pakaroilla ja levittelimme ja leivoimme perseenposkia kiinni ja auki niin että persereiässä tuntui ihanalta kun se välillä venyi auki.

        Keinuimme ja pumppasimme paisuneita jäykkiä kyrpiä yhteen kuin olisimme nussineet naista vittuun. Molempien kyrvät valuttivat esilimaa valtoimenaan ja esilimamme liukastivat koko vatsan alueen ja kyrvät. Hans alkoi näykkiä kaulaani kiimassa ja imi ja puri sitä niin että tiesin sinne ilmestyvän fritsuja. Tämäkin tuntui taas niin uudelta ja superkiihottavalta.

        Kysyin Hansilta että mitä hän oli sanoinut seurueensa muille miehille kun oli lähtenyt pöydästä. Hans vastasi että hän sanoi muille että ”nyt tärppää, katsotaan lähteekö kaveri seuraamaan” Olin vastauksesta hieman hämmentyneen näköinen, kun hän jatkoi: he kaikki kolme, hän, Max, se lihava kaveri, sekä hintelä Anders, ollaan ukkomiehiä, olemme pitäneet jo kauan keskinäistä runkkauskerhoa. Nyt viimevuosina harrastus edennyt täysimittaiseen homoiluun, ja yhdessä teemme näitä laivamatkoja muutamia vuodessa. Hans jatkoi vielä että täällä laivalla saanti on melko varmaa, he etsivät yleensä ikäisiäni, nuorempia gay- tai bi-miehiä kanssaan harrastamaan ryhmäseksiä, runkkailuun, imemisiin ja nussimiseen.

        Tämä kaikki oli nyt minulle liikaa, puskin kyrpääni Hansin vatsaa ja kyrpää vasten ja laukesin räjähtävään orgasmiin, ja samantien myös Hans laukesi ja molempien kyrvistä pulppusi siemennestettä valtoimenaan väliimme. Hans polvistui ja alkoi nuolla vatsaani jolla siemenet valui, ja hän näytti nauttivan sperman mausta.

        Hans sanoi että nyt pesulle, ja hyvä että saimme suurimmat paineet purettua. Kysyi sitten että vai mitä mieltä olet, haluatko olla heidän homokerhonsa tämän reissun ”saalis”
        Pieni häpeän tunne valtasi mieleni, mutta nyökkäsin myöntävästi, sillä tämä laukeaminen ei vielä saanut lähimainkaan valtavaa kiimaa rauhoittumaan mitä nyt tässä tilanteessa tunsin.

        Tapahtui ruotsinlaivalla, osa 3

        Nyt suihkuun ja pesulle Hans sanoi, ja astelimme peräjälkeen hytin ahtaaseen suihkuun. Hans alkoi saippuida minua joka puolelta ja alkoi pestä kyrpääni ja varsinkin kiveksiäni. Tämäkin tuntui taas niin uudelta ja kiimaiselta että kullini alkoi uudelleen heräilemään, ja minä tein tätä samaa Hansille.

        Minä, kohta nelikymppinen ukkomies joka miesten välisestä seksistä tähän asti täysin kokematon, nyt laivalla homoilemassa iäkkään vanhemman miehen kanssa, suihkussa kyrvät jäykkinä vastakkain, mietin että onko tämä todellista vai vain unta.

        Hans käski: käänny selin ja työnnä persettä minua kohti ja levitä miesvittusi esiin, tein työtä käskettyä, nojasin ylävartalolla suihkun seinää vasten, ja levitin perseposkiani molemmin käsin ja tunsin reikäni olevan esillä. Hans alkoi saippuoida anustani ja alkoi hellästi pyöritellä peräaukkoani sormillaan, välillä työntäen yhtä sormea anaaliin. Sulkijalihas ensin vastusti tiukasti, mutta tunsin sitten että sulkijalihas rentoutui ja Hans sai sormen liukumaan sisään ja alkoi tekemään sillä nussimisliikettä. Tunne oli ihana, aivan sanoinkuvaamaton ja pyysin että Hans jatkaisi.

        Sitten hän kysyi että onko miesvittuni vielä korkkaamaton, eli olenko neitsyt? Vastasin myöntävästi ja sanoin että ei minulla ole mitään aikaisempaa kokemusta tälläisestä.
        Sitten Hans kertoi että heidän seurueen se iso lihava mies Max, haluaa aina astua heistä ensimmäisenä neitsytperseiset ukkomiehet joita saamme heille viihdykkeeksi. Sitten Hans kertoi että Maxilla on erityisen upea kyrpä, iso suippokärkinen, kuin sonnin aisa.

        Olin tästä niin kiimassa, että huohotin raskaasti ja sanoin: haluan antaa perseeni hänen käyttöön ensimmäisenä. Han sanoi että alat sitten huuhdella peräaukkosi, ja haki hytistä laukusta siihen tarkoitetun suihkuosan ja pesunesteen, ja kertoi miten sitä käytetään. Sanoi sitten että hän soittaa Maxille ja Anderssille yökerhoon ja sanoo että tamma on puolen tunnin päästä valmiina astutukseen..


      • Anonyymi

        Nyt mentiin vauhdilla asiaan... tai kertoja liioittelee ja oikaisee asiansa!?

        Tai paremminkin kuvittelee miyen asia olisi viinut edistyä...
        Konjakkia ja likööriä ja olutta sekaisim... melkoinen yrkkääminen varmaa ennen orkkua!?


    • Anonyymi

      Hyvä alku. Hyvästä alusta on hyvä jatkaa.

    • Anonyymi

      Tuleekohan tähänkään ikinä jatkoa...

      • Anonyymi

        Tulee, kunhan vaimo menee kohta taas töihin että voin näitä rauhassa kirjoitella
        ap


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe