Olen urbaani korvenmies

Anonyymi-ap

Kaupungeissa yksinäisyyttä vasta piisaakin. Tässä maassa se on hyvin normaalia ja etenkin itselleni. Ajattelin tänään asemaani täällä maailmassa ja totesin olevani täysin syrjäytynyt. Ideologinen työttömyys on korvannut halun päästä mihinkään töihin. Tajusin sen etten ole yhteiskuntakelpoinen paitsi enintään jos teen jotain omaa projektiani, josta muutkin voivat hyötyä. Suomisia en aio itselleni tehdä vaikka ne pskat negatiiviset ajatukset ovat tänään vaivanneet päätäni normaalia enemmän. Niinhän sitä sanotaan että jos medioissa puhutaan niistä itsareista niin seurauksena niitä ilmenee väestössä enemmän sen jälkeen.

Sehän on oire eikä mikään sattumalta ilmaantunut juttu jos v*tuttaa. Täytyy vain yrittää pitää pää kylmänä. Olen kääntänyt asian päälaelleen siten etten syytä itseäni siitä että olen NÄIN erakoitunut. Vika on yhteiskunnan (tottakai myös osittain minun), sillä se on minun silmissäni hullujenhuone ja hullummaksi vain menee. Intuitioni sanoo näin ja sitä myös kuuntelen, en ketään enkä mitään muuta. Kun et sovi muottiin, niin et sovi muottiin.

14

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erakoiduin opiskellessa, kun istuin 8 kk naputtelemassa tehtäviä ja lukemassa tentteihin. Läsnäolopäivinä piti olla paikan päällä, mutta silloinkaan ei syntynyt sellaista positiivista ilmapiiriä, mitä olisin toivonut. Mietin jaksanko jatkaa tätä. Ihmiset yritetään sulloa aina johonkin muottiin. Minustakin yritetään työntää ulos putkesta tietynlaisen ammatti-identiteetin omaava yksilö, joka on hyödyksi yhteiskunnalle.

      • Anonyymi

        Minulla on pari ammattia hankittuna. Päivääkään en ole niiden alojen hommissa ollut, tosin toinen niistä ei yhtään kiinnosta minua. Pitäisi olla varsinainen p3rseennuolija noilla työmarkkinoilla, jotta pääsisi töihin. Pitäkööt tunkkinsa, sanon minä :D. Kaipa sillä opiskelulla yritetään pitää kansalaiset pois pahoilta teiltä ja jotta syrjäytymistä taikka mielenterveyden menettämistä ei niin monelle tapahtuisi. - Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on pari ammattia hankittuna. Päivääkään en ole niiden alojen hommissa ollut, tosin toinen niistä ei yhtään kiinnosta minua. Pitäisi olla varsinainen p3rseennuolija noilla työmarkkinoilla, jotta pääsisi töihin. Pitäkööt tunkkinsa, sanon minä :D. Kaipa sillä opiskelulla yritetään pitää kansalaiset pois pahoilta teiltä ja jotta syrjäytymistä taikka mielenterveyden menettämistä ei niin monelle tapahtuisi. - Ap.

        Ihmiset pyritään saamaan pois kaduilta syljeskelemästä ja mieltä osoittamasta koulun penkille ja töihin.

        En mielelläni tee enää kahden ihmisen hommia ja opeta siinä sivussa harjoittelijaa. Joku kohtuus pitää olla.

        Töissä joutuu vetämään roolia ja varmistaa selustaa, ettei puhuta aina pahaa selän takana tai yritetä kammeta ulos.


    • Anonyymi

      Työssäkäyvien jutut on ainakin ihan paskoja. Käyvät tekemässä jotain "tärkeää" ja sitten jauhavat jotain paskaa siitä. Ja toisista. Siinä on niiden elämä.

      • Anonyymi

        Se riippuu mistä työstä on kyse. Tarvitaanko kaikkia töitä tosiaan mitä on tarjolla, mene ja tiedä. Ehkä työssäolo on tarkoitettu ns. normaaleille ja supliikeille ihmisille joilla on sisäinen pätemisen tarve. Sometilien massapostittajat ovat myös sellaisia. Tarve todistella muille että: "Katsokaa! Olen olemassa!" Minulla ei sellaista tarvetta ole ollut ainakaan teini-ikäni jälkeen, ehkä siksi olenkin erakko. On mukavaa olla elämänkoululainen 😁. - Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se riippuu mistä työstä on kyse. Tarvitaanko kaikkia töitä tosiaan mitä on tarjolla, mene ja tiedä. Ehkä työssäolo on tarkoitettu ns. normaaleille ja supliikeille ihmisille joilla on sisäinen pätemisen tarve. Sometilien massapostittajat ovat myös sellaisia. Tarve todistella muille että: "Katsokaa! Olen olemassa!" Minulla ei sellaista tarvetta ole ollut ainakaan teini-ikäni jälkeen, ehkä siksi olenkin erakko. On mukavaa olla elämänkoululainen 😁. - Ap.

        Varmaan paneminen on kuitenkin se, joka liikuttaa ihmisiä eniten työn tärkeydestä riippumatta. Näkyvyys somessa puolestaan parantaa mahdollisuuksia päästä kyntää, kun on "olemassa." Aika simppeli tää ihminen lopulta on, eikä siinä mitään väärääkään. Mut tematiikka on kuitenkin yleensä samaa luokkaa. Rakkaus antaa paljon, mut on se myös ihan täys foolish game.


      • Anonyymi

        Tärkeää on sellainen työ kun saa hoitaa pieniä lapsia pienessä ryhmässä. Saan siitä paljon iloa elämääni ja se auttaa minua voimaan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan paneminen on kuitenkin se, joka liikuttaa ihmisiä eniten työn tärkeydestä riippumatta. Näkyvyys somessa puolestaan parantaa mahdollisuuksia päästä kyntää, kun on "olemassa." Aika simppeli tää ihminen lopulta on, eikä siinä mitään väärääkään. Mut tematiikka on kuitenkin yleensä samaa luokkaa. Rakkaus antaa paljon, mut on se myös ihan täys foolish game.

        Riippuu siitä minkä ikäinen on. Vanhemmille ihmisille paneminen ei ole samassa merkityksessä kuin nuorempana. Pärjää joko ilman, tai sitten sitä harrastetaan harvakseltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu siitä minkä ikäinen on. Vanhemmille ihmisille paneminen ei ole samassa merkityksessä kuin nuorempana. Pärjää joko ilman, tai sitten sitä harrastetaan harvakseltaan.

        Ei se riipu. Vanhemmiten vauhti oikeastaan vain kiihtyy, kun on jo kohdattu ne elämän reaaliteetit. Tiedetään miten hommat pelaa ja siinä kelkassa sitten ollaan, jos kerran kiinnostelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se riipu. Vanhemmiten vauhti oikeastaan vain kiihtyy, kun on jo kohdattu ne elämän reaaliteetit. Tiedetään miten hommat pelaa ja siinä kelkassa sitten ollaan, jos kerran kiinnostelee.

        Aika monelle naiselle käy niin että halut loppuvat kokonaan. Eikä se mitenkään haittaa elämää vaan päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monelle naiselle käy niin että halut loppuvat kokonaan. Eikä se mitenkään haittaa elämää vaan päinvastoin.

        Juu totta kai nyky(nais)tieteen mukaan, jota kaikki kuuliaiset toki uskovat.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ERAKOISSA EI OLE MITÄÄN VIKAA!

      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe