miehillä, jos suomi24 kaatuu kokonaan, niin minne he kirjoittelevat ikävöidessään naisia. Jos nainen ei ole somessa enää, ei voi laittaa viestiä sitäkään kautta. Ja numeroa ei saa. Pitää laittaa pullopostia tai sitoa koivun ympärille nauha tai valotolpan ympärille virkata graffitti ja kirjoittaa siihen rakkausviesti ja toivoa, että nainen lukisi sen.
On se kamala paikka
14
255
Vastaukset
- Anonyymi
Naisiahan täällä on enimmäkseen. Kaipailijoista ainakin, trolleista varmaan suurin osa miehiä.
- Anonyymi
Niin, kuten tämä naisena esiintyvä trolli, eli sinä itse, mutta alleviivataan tätä tallukoille vielä
- Anonyymi
Enemmän on miehiä. Etkö nähnyt mitä vika sivuilla luki..siellä oli sp nimiä. Ne ei ollet naisia. Ehkä muutama seassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän on miehiä. Etkö nähnyt mitä vika sivuilla luki..siellä oli sp nimiä. Ne ei ollet naisia. Ehkä muutama seassa.
Mikä viimeinen sivu? Mitä tarkoittaa sp-nimi? En ymmärrä mistä puhut.
- Anonyymi
Oli kyllä eilen outoa.... ikävä ihan järkyttävä.... huhhuh.
- Anonyymi
Tämä sivusto pitäisi kieltää kokonaan, edesauttaa ihmisiä itsetuhoisiin tekoihin! Lukekaa ja päätelkää. Tehkää edes maksulliseksi aikaansa jäljessä!
- Anonyymi
Näin on! Rajut haittaverot päälle.
- Anonyymi
Voi ei! Miten nyt mun eksä kiusaa?!
- Anonyymi
On se on se kyllä se on. Ja pitää keksiä seuraavat kiusattavat.
- Anonyymi
Syylistämistä ja arvostelua. Ikävä naista kuka ei jaksa sotia ja vihata. Sellaista joka ei ylpisty vaikka olisikin henkisesti miestä vahvempi. Mieheltä.
- Anonyymi
Ymmärrä nyt, ettei ihmistä ole olemassa. Tulkitset jossain etäällä et mitään. Siis et tulkitse mitään oikein. Ymmärrätkö?
- Anonyymi
Ja miksi ei? No mieti itse olosuhteita ja tietoa, sen puutetta.
- Anonyymi
Täytyy sanoa et oli rentouttavaa.Useimmin sis olla tai yöt kiinni siihen klo 6.00 asti.
- Anonyymi
Vauva piste fi.. seuraava aivopierujen hautausmaa, miksi muuten kaatuis? Olenhan jättäny koko sos,median elämästäni pois.. et tohon nähden antaa kaatua, vaikka koko internet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431289Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521086Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551068- 51775
- 65754
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62737Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39718Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44681- 30637