Jaa sulla vaihtuu noin tyylit

Anonyymi-ap

sen mukaan mitä teet, vai? 🤔😁 mut joka tapauksessa kaunis oot aina ❤️😚

54

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu pikaisesti käyn vaihtamassa uudet erinäköiset vaatteet metsikössä ja otan perukin poies.hi hi

      • Anonyymi

        🤣😃Piilareihin tarvii peilin 🤩🫠


    • Anonyymi

      Joo ja minä heitän kaikki vaatteet pois, ei kukaan tunnista.

    • Anonyymi

      Naapurin mies katselee. Ei se mitään :) mä oon vähän tällanen höntsä :D

      • Anonyymi

        Näytä emojimies kesoa sille kyylälle jos luulee vaik olevansa joku tiedustelija, mutta vaivihkaa ettei mene kollektiiviseks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä emojimies kesoa sille kyylälle jos luulee vaik olevansa joku tiedustelija, mutta vaivihkaa ettei mene kollektiiviseks

        Oletko katkera? harmittaa kun sua ei kukaan nää eikä huomaa? soita auttavaan puhelimeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä emojimies kesoa sille kyylälle jos luulee vaik olevansa joku tiedustelija, mutta vaivihkaa ettei mene kollektiiviseks

        Ja toiseksi. Mä en kyttää enkä stalkkaa. Mutta eihän tollasta tatuoitua herkkupalaa Voi olla huomaamatta! Täys 10+


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko katkera? harmittaa kun sua ei kukaan nää eikä huomaa? soita auttavaan puhelimeen

        Niin no en sentään haaveile palstalla toisia esittäen kuinka otettu joku nainen muka on siitä, että joku toljake tuijottaa. Minusta representaatiosi naisista on yksinkertaisesti typeriä, ei mulla muuta älä välitä metateksistä ei tarkoita mrn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja toiseksi. Mä en kyttää enkä stalkkaa. Mutta eihän tollasta tatuoitua herkkupalaa Voi olla huomaamatta! Täys 10

        Voisinpa ottaa sinut ihana naapuri 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no en sentään haaveile palstalla toisia esittäen kuinka otettu joku nainen muka on siitä, että joku toljake tuijottaa. Minusta representaatiosi naisista on yksinkertaisesti typeriä, ei mulla muuta älä välitä metateksistä ei tarkoita mrn

        Voi mieskin olla kade. Varsinkin se joka ei saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisinpa ottaa sinut ihana naapuri 😍

        Aika kiimanen katse sulla kyllä oli kun autolla ajoin ohitse. Teki melki mieli jo nuolasta👅oot sellanen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi mieskin olla kade. Varsinkin se joka ei saa

        Niin miesten tapa ratkaista tämä dilemma on arvostella ja mitätöidä naista. Johan sitä farssia on nähty täälläkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miesten tapa ratkaista tämä dilemma on arvostella ja mitätöidä naista. Johan sitä farssia on nähty täälläkin

        Näin se menee heti jos nainen saa positiivista huomioo🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisinpa ottaa sinut ihana naapuri 😍

        Täällähän mä olen, odotan, tule ja ota!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi mieskin olla kade. Varsinkin se joka ei saa

        Katkera ,mustasukkainen gubbe(hinurin vikaa)on just tuommonen ja sen ystävä vanha harppu lesbo,estäjät.Yrittää naittaa toista ihmistä väkisin sille kuka kateuden kohteen kaivattu on.Että saa aikaan draamaa ja vois sitte kuoria kermat päältä kun onnistuis.
        EI ONNISTU!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkera ,mustasukkainen gubbe(hinurin vikaa)on just tuommonen ja sen ystävä vanha harppu lesbo,estäjät.Yrittää naittaa toista ihmistä väkisin sille kuka kateuden kohteen kaivattu on.Että saa aikaan draamaa ja vois sitte kuoria kermat päältä kun onnistuis.
        EI ONNISTU!

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Lisään se vapisee ja tutisee hermoheikkona kämpässään kun ei saa pan*a itseään 20 vuotta nuorempaa lyyliä koska Lyyli rakastaa nuorempaa muttei kuitenkaan 20 vuotta nuorempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään se vapisee ja tutisee hermoheikkona kämpässään kun ei saa pan*a itseään 20 vuotta nuorempaa lyyliä koska Lyyli rakastaa nuorempaa muttei kuitenkaan 20 vuotta nuorempaa.

        Harmittaako kirsi kun susi ei huomaa sua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se menee heti jos nainen saa positiivista huomioo🙄

        Niin sitten alkaa tämä kirkkoveneiden piirustelu ja informaatiosota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Miksi sinä naurat keskellä yötä tälle mt-onhelmaiselle miehelle onko sullakin ”joku” Hermoromahdus menossa pieni prinsessa?


    • Anonyymi

      alasti kävin suihkussa.

      • Anonyymi

        Joo se nyt on nähty. 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se nyt on nähty. 🤮

        Mitä helvettiä katot sitte!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helvettiä katot sitte!!!!

        Mene kirsi nukkumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helvettiä katot sitte!!!!

        Katsos kun sinussa ei ole sitä petoa sisällä. Kukaan ei katso sua. Mene pois.


      • Anonyymi

        Yleensä suihkussa käydään ALASTI ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene kirsi nukkumaan

        Mene Kirsi röökille kyllä se siitä kunhan käyt vetään askin tupakkaa,kylläpä tuoksut sitte hyvälle kun P mies tulee haisteleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene kirsi nukkumaan

        Älä unta nää, minä olen estäjän hommissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä unta nää, minä olen estäjän hommissa.

        Niin sitähän saa mitä tilaa Eikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sitähän saa mitä tilaa Eikö?

        Todellakin *ostetaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä unta nää, minä olen estäjän hommissa.

        Yövuoroa pukkaa siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos kun sinussa ei ole sitä petoa sisällä. Kukaan ei katso sua. Mene pois.

        Vielä kerran ,en mene!Mun prioriteetti on estää niin kauan kun teillä riittää rohkeus tulla KAAPISTA ULOS.Sitten lähden.Olette pilanneet mun terveyden joten en katso sitä sormien läpitte.
        Olen aina voittanut ja tulen voittamaan.Voin sanoa että teille olisi hyväksi se että olisin terve fyysisesti ,sillä kun menen teidän takia huonoon kuntoon joku päivä se ei ole teille hyvä asia!TÄMÄ OLI VIIMINEN NEUVO.EN RUPEE TOISTELEEN ENÄÄN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kerran ,en mene!Mun prioriteetti on estää niin kauan kun teillä riittää rohkeus tulla KAAPISTA ULOS.Sitten lähden.Olette pilanneet mun terveyden joten en katso sitä sormien läpitte.
        Olen aina voittanut ja tulen voittamaan.Voin sanoa että teille olisi hyväksi se että olisin terve fyysisesti ,sillä kun menen teidän takia huonoon kuntoon joku päivä se ei ole teille hyvä asia!TÄMÄ OLI VIIMINEN NEUVO.EN RUPEE TOISTELEEN ENÄÄN.

        Älä nytvittu huuda. Se voi vaikuttaa. Viulut maksan viime kädessä minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä unta nää, minä olen estäjän hommissa.

        Kyllä sinä Kirsi olet se estetty oletko se joka tinkaa ja tuhraa täällä kakkan kanssa eikä saa tulemaan kun syö vain näkkäriä päivät pitkät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yövuoroa pukkaa siis.

        Noin sitä pitää. Yövuorossa on aikaa puuhastella suomi24:ssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nytvittu huuda. Se voi vaikuttaa. Viulut maksan viime kädessä minä.

        Minkä vatun viulun ?Hanurihommia täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yövuoroa pukkaa siis.

        Jep,näin on.


    • Anonyymi

      Rooliasua pitää sitten näköjään hieman parannella sillä kaiken tuon vaivan tarkoitus on pitää asiat ja ihmiset tiukasti heille kuuluvilla paikoillaan.

      • Anonyymi

        Jaha, oikein näköjään sitten tein kun poistuin sieltä. Hyvä tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaha, oikein näköjään sitten tein kun poistuin sieltä. Hyvä tietää.

        Mutta tuommonen tyyli sulla silloin oli kun me ensi kerran tavattiin joten sekin oli ilmeisesti sitten virhe ☹️💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tuommonen tyyli sulla silloin oli kun me ensi kerran tavattiin joten sekin oli ilmeisesti sitten virhe ☹️💔

        Vaikka taidan tietää kuka sinä olet etkä tosiaan hän vaikka kaikenmoista koitat esittää!


      • Anonyymi

        Eikö hovi tottele! Jopas nytte


      • Anonyymi

        Ei ole tarvetta mun kohdalla!


      • Anonyymi

        ! 😳miten niin selvä voi olla


    • Anonyymi

      Nyt sytty lamppu. Yksi näistä selvitti sen teorian mitä peliä pelaat. Kuinka monen naisen kanssa?
      Nyt hänet pannaan jäähylle

      • Anonyymi

        Ei,ei ei.Ei ole kyse semmosesta.Kyse on kateellisista läskistä ja yhdestä kateellisesta laihasta luokasta nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei,ei ei.Ei ole kyse semmosesta.Kyse on kateellisista läskistä ja yhdestä kateellisesta laihasta luokasta nyt.

        *luokasta.


    • Anonyymi

      suht vapaa ajatus noissa jutuissa. pidän sitä mikä siinä hetkessä tuntuu hyvälle. viimiset pari vuotta hölliny aika pitkälti vaatteista päätellen.

    • Anonyymi

      tuolla näyttelijällä vaihtuu tyylit... Jodie Comer tuossa Killing Eve -sarjassa naissalamurhaajaa näytteli. Villanelle.

    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa

      • Anonyymi

        miten sun hiustenväri esim sitten vaihtelee niin tiuhaan 🤔 vasta näin ja sulla oli vaaleat hiukset. Nyt kun somessa katsoin niin ne oli tummat ja paljon pidemmät...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten sun hiustenväri esim sitten vaihtelee niin tiuhaan 🤔 vasta näin ja sulla oli vaaleat hiukset. Nyt kun somessa katsoin niin ne oli tummat ja paljon pidemmät...

        Ne on vain rekvisiittaa sivustaaaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on vain rekvisiittaa sivustaaaa.

        sitahän mä tässä aloituksessa vähän ajoin takaa, eli vaihtelet sitä "rekvisiittaa" sen mukaan missä oot, ootko sitten töissä, kotona, keikalla tms.... Tyylin muutoksella tavallaan avitat sitä roolin vaihtumista🤔😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitahän mä tässä aloituksessa vähän ajoin takaa, eli vaihtelet sitä "rekvisiittaa" sen mukaan missä oot, ootko sitten töissä, kotona, keikalla tms.... Tyylin muutoksella tavallaan avitat sitä roolin vaihtumista🤔😃

        Välillä blondi, sitten punatukkainen,tummatukkainen,harmaatukkaiben linkkaava vanhus yes:)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2079
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1692
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1162
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1136
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1123
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      787
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe