Olen hylkiö. Ollut koko elämäni. En ole koskaan saanut rakkautta. Pelkkää vihaa ja tuskaa olen muuttunut vihakasaksi. Minulla ei ole ketään joka välittää. Hakkaan jokaisen joka katsoo vinoon jatkossa. Ei siksi että olen paha ihminen. Vaan siksi että minulla on paha sydän. Myrkytetty sydän. Tämä maailma on myrkyttänyt minut hengellisesti ja olen vasta 20 vuotias.
'Itsesääli-varoitus.' Vihaan kaikkea!
10
298
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi vihaat itseäsi ? Ei sinua kukaan muu vihaa.
Otsikkosikin jo kertoo " itsesäälivaroitus ", että säälit itseäsi. Mutta miksi ?
Ei ole koskaan kiva kuulla, kun ihmisellä ei ole hyvä olla. Mutta yksi tällainen tavallinen meikäläinenkään ei pysty muuttamaan ihmisiä, eikä maailmaa, vaikka kuinka haluaisi, että kaikilla olisi asiat hyvin.
Oletko puhunut kenellekään pahasta olostasi, se voisi auttaa ?
Kirjoitat, että haluat hakata kaikki, jotka katsoo sinua vihaisesti. Suurin osa kun ei katso vihaisesti yhtään ketään, se voi vaan tuntua siltä ihmisestä, joka vihaa itseään.
Sitten kenties hakkaa ihmisiä ihan ilman syytä, ja joutuu vielä siitäkin kärsimään kaiken muun lisäksi. Väkivalta on rangaistavaa, tekijällä voi mennä omakin elämä pilalle, ei se vaikuta ainoastaan uhriin.
Toivon niin, että pääset vihastasi eroon. Minä välitän, vaikka en tunnekaan sinua. - Anonyymi
Jos olet nainen, hanki kunnollinen hieromasauva ja nautiskele sillä säännöllisesti, se lisää mielihyvähormonia ja hyvinvointia.
- Anonyymi
Olethan kelvoton koska itsekkään et pidä kehostasi huolta . Joten miksi jonkun toisen pitäisi nuoleskella ja kehua "mätää omenaa " ?
- Anonyymi
Toi nyt oli turhan rumasti sanottu.
Hei,
Hyvä, että kirjoitit tänne. Vertaistuki voi olla tärkeä voimavara ja saitkin jo vinkkejä. Ohessa tiedoksesi matalan kynnyksen auttavia tahoja, joihin voit halutessasi olla yhteydessä.
- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/
Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken ja luottamuksellisesti. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/
Lisäksi ma-ke klo 15-19 ja to klo 15-21 on aikuisten kahdenkeskinen MIELI Kriisichat, jossa voi jutella päivystäjän kanssa mistä tahansa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta.
Tukinetissä on llisäksi monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Chatteihin ja ryhmiin osallistuminen voi lievittää yksinäisyyden tunnetta.
Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.
Keskusteluapua kriisissä on mahdollista saada matalalla kynnyksellä myös:
- MIELI Kriisipuhelin
Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin Kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.
Ystävällisin terveisin
MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata- Anonyymi
TÄNÄÄN on pelastuksen päivä!
Miksi tyytyä tämän maailman katoavaan valheonneen? Löydettävissä on todellinen onni. ”Minun onneni on olla Jumalaa lähellä” (Psalmi 73:28).
Miksi tuhlata aikaansa tuskaa tuottavaan syntielämään? ”Lopulta se puree kuin käärme ja pistää kuin myrkkylisko” (Sananlaskut 23:32).
”Maailma katoaa ja sen himo, mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti” (1 Joh.2:17). ”Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme Sana pysyy iankaikkisesti” (Jesaja 40:8).
Tässä ajassakin on siis jotakin pysyvää; se on muuttumaton Jumalan ilmoitus, Raamatun Sana. Tähän ikuiseen Sanaan saamme tarttua. Sen mukana olemme itsekin kiinni ikuisuudessa.
KRISTINUSKON FAKTAT:
Jumala on!
Jeesus elää!
Raamattu on Jumalan Sanaa!
Jumala rakastaa Sinua!
Sinun ei tarvitse mennä kadotukseen!
Taivas on Sinua varten!
Syntisi on sovitettu Jeesuksen kalliilla sijaisuhrilla!
Jeesus Kristus on Herra!
Golgatan ristillä Sinun syntisi saivat rangaistuksensa!
Voit vapaasti ottaa pelastuksen lahjan vastaan tai hylätä sen.
Pimeyden vallat ovat kukistetut Jeesuksen Nimessä!
VANHA POIS – UUSI SIJAAN
”Teidän tulee panna pois vanha ihmisenne, jonka mukaan te ennen vaelsitte ja joka turmelee itsensä petollisia himoja seuraten” (Efes. 4:22).
Mutta mitä tilalle? – ”ja uudistua mielenne hengeltä ja pukea päällenne uusi ihminen, joka Jumalan mukaan on luotu totuuden vanhurskauteen ja pyhyyteen” (Efes. 4:23, 24).
Syntielämän sijaan tulee kristillinen elämä Jeesuksen kanssa.
Tämä tapahtuu uudestisyntymisen kautta.
Siunattu hengellinen elämä, Jeesus, Pyhä Henki, Raamattu, uskovien yhteys ja uudet harrasteet, ystävät, laulut jne. tulevat elämän sisällöksi.
”Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut” ( 2 Kor. 5:17).
Jeesuksen Kristuksen vastaan ottaminen tarkoittaa elämän kokonaisvaltaista uudistumista.
SYNTI ON SOVITETTU
”vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi” (Jesaja 1:18).
Jeesus otti päällensä kaikki syntiemme seuraukset.
Hän kuoli Golgatan ristillä Sinun syntiesi edestä.
Sinulle ja minulle kuuluva rangaistus oli Hänen päällänsä.
”Hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja Hänen haavainsa kautta me olemme paratut” (Jesaja 53:5).
”Heräjä sinä, joka nukut ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee” (Efes. 5:14).
Tänään Sinun ulottuvillasi on Jumalan todellisuus!
– Tiesitko, että uskoon tuleminen on yhtä kuin siirtyä todellisuuteen? –
NYT (tätä lukiessasi) ON PELASTUKSEN PÄIVÄ!
Golgatan voittosanoma on saavuttanut Sinut. Pelastumisesi ei ole myöhäistä. Tänään vielä voit ottaa vastaan armahduksen. Jumalan hyvyys vetää Sinua parannukseen.
Tiedäthän, että saat Jeesukselta voiman ja oikeuden tulla kokonaisvaltaisesti Jumalan lapseksi (Joh. 1:12).
Syntikahleet katkeavat vastaan otettuasi Jeesuksen elämäsi Herraksi.
Uskomalla Häneen Raamatun opettamalla tavalla saat kokea syntien anteeksiantamuksen; saat uudestisyntyä Pyhästä Hengestä. Siirryt Aadamista Kristukseen, kuten Raamattu asian ilmaisee. Vanha elämä haudataan kasteen hautaan (Roomal. 6:3-4).
Uskoon tulo on siirtymistä todellisuuteen, ihmisen normaali tilaan.
Lähetyskäsky on nyt tavoittanut sinut. ”Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen” (Markus 16:15-16). Se tapa on, että sanaa julistetaan, se otetaan vastaan parannusta tehden. Sitten tullaan kasteelle. Tällä tavalla uskoon tulleet ohjataan pysymään seurakuntayhteydessä, ja pysymään irti kirkkojen toiminnasta. Laitoskirkot ovat harhautuneet alkuperäisestä kristinuskosta.
Ota vastaan Jeesus omaksi henkilökohtaiseksi Vapahtajaksesi ja syntiesi Sovittajaksi. Näin siirryt pimeydestä valkeuteen. - Anonyymi
Itsekkin vihaan nykyään melkein kaikkia etenkin naisia kun en ole saanut rakkautta osakseni. Olen vaan jo 35-vuotias joten olen varmasti vieläkin katkeroituneempi elämää kohtaan. Aloin sitten kiusata erästä naista kun hänkään ei kiinnostunut meikäläisestä ja haukkui rumaksi ja vammaiseksi. Siitä kiitokseksi sain räkäsyn naamaan ja kehotuksen tappaa itseni. Tämä ainakaan tule vähentämään naisia kohtaan kokemaani vihaa.
- Anonyymi
Olin siis huoritellut tuota naista kun sain pakit ja ehkä teen jollekkin näin jatkossakin jos taas saan pakit. Voi olla että osuin oikeaan kun suuttui siitä niin pahasti.
- Anonyymi
Kaikki naiset eivät kuitenkaan ole samanlaisia. Mitä järkeä olisi alkaa vihaamaan siis kaikkia naisia ?
Ehkä sinullakin vielä onnistaa rakkaudessa, eihän sitä voi etukäteen tietää.
Kaikkea hyvää!
t. yksi nainen
- Anonyymi
Älkää nyt kuitenkaan kehenkään viattomaan purkako vihaanne.Tutullani sama ongelma,vihaa kaikkea eikä näe mitään mahdollisuuksia mihinkään vaikka minä näen. Alkakaa välittää itsestänne,se ei auta kiusata itseään että mitä elämästä puuttuu,asioille voi tehdä jotain. Tsemppaukset ja ideat menee kuin kuuroille korville kun tälle tutulle yrittää sanoa,muutos lähtee lopulta itsestä. Maailma on epäreilu,turpiin on tullut taloudellisesti,henkisesti,fyysisesti mutta tässä vielä henki pihisee ja elämässä on arvostanut ihan pieniäkin asioita nykyään. Vihan voi suunnata vaikka kuntoiluun tai kirjoittamiseen taikka huutoon metsässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004746801- 262511
- 2182467
- 1401759
- 1141698
- 741113
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41095Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1371017Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62907