Tuun aina rakastaa sua

Anonyymi-ap

Sä oot mun puolikas tuu takas mun elämään

19

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meneekö miehelle vai naiselle ja millaiselle
      Tästä ei taaskaan tiedä kelle on kohdistettu

    • Anonyymi

      voisin hänelle sanoa täysin samoin ❤️

    • Anonyymi

      0,5g huumeita olen sulle siis. Kiva.

    • Anonyymi

      We cannot replace the one we truly love ..... sorry for that. You had her before.. she was your trophy from other side. She was there beside you always ..
      You didtn respekt that. . You did not care.. its was your mistake.
      And now.. you have to live with it

      • Anonyymi

        Omg please no. I’ll never forget how much you supported me when I needed it the most.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omg please no. I’ll never forget how much you supported me when I needed it the most.

        Most of all you never did the exact opposite. Please don’t go!!!!!


    • Anonyymi

      Voisin tullakin.

    • Anonyymi

      Pillushow

      • Anonyymi

        Mitä tämä ninsenselause tarkoittaa mitä toistelet täällä kalju kiiltäen? Oletko tyhmä vai aineissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tämä ninsenselause tarkoittaa mitä toistelet täällä kalju kiiltäen? Oletko tyhmä vai aineissa?

        No kunhan joku timppa pitää sankarina tms


    • Anonyymi

      Höpöjä sä puhut luulet että saat minut käännytettyä mä en enään ala mitään sun kans enkä enään jaksa olla sun kiusattavana

    • Anonyymi

      Et edes anteeksi pyytänyt koskaan. Viimeisern asti pistit syyn minuun.

    • Anonyymi

      aurinkoista päivää miehelle:3
      tykkään sinusta

    • Anonyymi

      Nöy

    • Anonyymi

      Nyt kannattaa olla seurallinen
      Virkistävää ja antoisaa molemmin puolin.

    • Anonyymi

      Jos tarjolla on vain taksin, talkkarin ja terapeutin rooli, niin ei kiitos.

    • Anonyymi

      Ketä sä kaipaat t- miestäkö eli minua olen miettinyt että miksi se on niin kovin vaikea olla nätisti ja normaalisti minun kanssa mä en ole ikinä sulle raivonnu mulla on ehto sulle kun sä osaat olla nätisti ja kunnolla ilman raivoomatta niin voidaan jatkaa mut jos et osaa tai on yli voimaista niin antaa olla sitten minun puolesta en jaksa enään sun raivo kohtauksia vaikka ne susta on huvia

      • Anonyymi

        Eimiia leikkii Timoa, ootko hieman sekaisin, vai aineissa?


    • Anonyymi

      Osaatko olla tästä lähtien nätisti etkä kiusaa vai jatkatko vielä tuskin sinä mihinkään osaat tai kykenet muuttumaan sanoilla voi olla huonot vaikutukset mieti siis mitä sanot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe