https://saversgroup.fi/
Savers Group soittaa yrittäjille ja tarjoaa palvelua, jossa he kilpailuttavat yrityksen sähköt, liittymät ja vakuutukset. He painostavat yrittäjiä allekirjoittamaan sopimuksia sähköisesti, mikä sitoo sinut maksamaan, vaikka sitä ei sanota selkeästi. Näiden sopimusten säästöt ovat usein harhaanjohtavia.
Jos sinulla on esimerkiksi 6 sentin sopimus ja he löytävät 7 sentin sopimuksen, he saattavat väittää, että säästät verrattuna 20 sentin sopimukseen, jota et ollut edes harkitsemassa. Sinun on maksettava puolet tästä "säästöstä" heille, mikä voi johtaa suuriin kertalaskuihin, jopa kymmeniä tuhansia euroja.
Vaikka et olekaan pakotettu ottamaan heidän tarjoamaansa sopimusta, maksuehto täyttyy silti, ja joudut maksamaan puolet olemattomista säästöistä. Tällainen toiminta voi aiheuttaa merkittäviä taloudellisia vaikeuksia suomalaisille yrityksille ja johtaa yrittäjien huijaamiseen.
YRITTÄJÄT VAROKAA huijjari firma Savers group
3
1067
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ja tämä kokemus on täyttä totta. Jos olette kerinnyt tekemään sopimuksen heidän kanssa, ettekä ole vielä saanut mitään tarjousta takaisin niin: LÄHETTÄKÄÄ HEILLE SÄHKÖPOSTILLA IRTISANOMISILMOITUS SOPIMUKSESTA JA VALTAKIRJASTA. Jos lasku on jo tullu ja koet, että puhelinmyynti poikkeaa vahvasti sopimuksen kanssa, niin riitauttakaa se. Itse en maksaisi.
- Anonyymi
Alkaa varmaan köysi kiristyyn akilun kumppanuuksissa tekijöitä ei taida olla it jätkän lisäksi kun akilu
Miten menee noin omasta mielestä akilu..
Huijari ja kaikkien kusettajien äiti - Anonyymi
Savers Group Oy on käyttänyt virheellisiä vertailuhintoja (esim. pörssisähkön keskihinta) ja spekuloinut tulevilla hinnoilla, joita ei voida tietää etukäteen. Näiden laskelmien perusteella he ovat yrittäneet laskuttaa jopa kymmenien tuhansien eurojen edestä virheellisiä säästöjä useilta yrityksiltä. Jos asiakkaat eivät ole suostuneet maksamaan, he ovat uhkailleet oikeustoimilla.
Älä tee yhteistyötä Savers Group Oy:n kanssa! Heidän toimintatapansa voivat johtaa harhaanjohtaviin laskutuksiin ja turhiin kustannuksiin. Vältä ongelmat ja taloudelliset menetykset – suosittelen vahvasti välttämään heidän palveluitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2013011- 1202033
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611682Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1811579- 1711519
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121