Minua jännitti siis aivan

Anonyymi-ap

Hel...vetisti ja nyt myös hävettää ihan hitosti. Uhrasit tauonkin minun takia ja järjestit kahdenkesken aikaa niin enhän minä uskaltanut tehdä aloitetta anteeksi. Tiedän että olet pettynyt ja loukkaantunut tuntuu etten kehtaa enää edes tänne kirjoittaa mitään...

Ajattelin vaan kaiken kokemani jälkeen että ei et sinä rakasta minua olemme vaan kaveruksia ainakin vähän siellä ja kaikki muu on vaan omaa mielikuvitustani...

Minulle tuli myös alemmuuskompleksi siinä tilanteessa mietin siinä että enhän minä keksi edes järkevää puhuttavaa että miksi kutsuisin treffeille tai paljastaisin tunteeni. Perustelin kokoajan siinä hetkessä miksi ei kannata tehdä mitään ja kaikki on vaan mielikuvitukseni tuotetta.

Mielessä pyöri kysyisinkö sinua jätskille nyt viikonlopunaikaan mutta olin varma että et sinä kuitenkaan lähtisi. Mietin myös että sanoisin että rakastan sua mutta taas oli takaraivossa muistuttamassa se miten kävi silloin aiemmin.

Olen ihan sekaisin tuntui jo että nyt pitää vähän jo vältellä ja saada ajatuksia muualle... Olen ihan hullu ei tämmöisiä tunteita minulla ole ollut koskaan ennen.

Näytitkin niin tavattoman kauniilta niin ajattelin että ei kukaan nuin kaunis nainen voi minusta tykätä.

-t:ltä

4

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Better luck next time

    • Anonyymi

      Ihmettelen tuota en keksi mitään puhuttavaa - se ei liene ollut ikinä ongelma, eikä tule olemaan.

    • Anonyymi

      Uskon, että moni joka käy visiitillä täällä ikävissään pystyypi samaistumaan tunteisiisi mitä käyt läpi nyt.. Toiset ovat rohkeampia, kun toiset. Sitten, jos tykkää vielä enemmän kun ajattelee sen toisen tykkäävän niin se voipi jarruttaa omaa toimimista entisestään. Sitä kun pelkää saavansa siipeensä yms…siispä tsemppiä sinne. Itsekin toivon, että saisin jotakin sanottua eräälle, jos/ kun hänet seuraavan kerran jossakin kohtaan.. Ihan oikiasti olen valmis pysäyttämään auton tai mitä ikinä se vaatii. Ei voi vaan kerta toisensa jälkeen mennä pokerina ohi kun sydän sanoo aivan muuta..

    • Anonyymi
      UUSI

      Opettelen käsittämään päähänpinttymien eroja yhtäläisyyksien sisällä. Olen sähköä ja kisu. Leipä on henkeä ja lihaa. Emmekä me kaksi syö toisiamme elävältä kuolemaan kerran ilman erikseen annettua lupaa. Ei juoda verta kuin viiniä, humalluta pelkästä auringonlaskun värjäämästä vedestä. Emme takerru toisiimme ja syty puun alla kun salama lyö ja sika poikii. Lumi suli tiikerin päältä, se höyrysi ja alkoi muistuttaa pilveä. Tulet huomaamaan miksi sinulla on kaksi kättä, elämäsi aukeaa. Hetken on pysäkkitie, kelirikko. Vihellä jos olet lähellä. Sade nuolee ikkunaa, tuuli kääntyy koiliseen. Edelleenkin on aihetta juhlaan rumputuleen, riittävästi syitä hiusten sekoittua. Sulla kirkas, silmiinpistävä luonne, muista nyt. Olet tähti suudelman kera mutta jollekkin toiselle.
      Toisinaan täällä on ystävällinen maaperä kuitenkin pulut kylpevät aina korkealla. Oudot päivänkakkarat hämmentävät mutta ole jatkuvasti kosketuksissa pohjaveteen. Iltapäivän kosteus putoilee niskaan. Ensimmäinen valo, lasinkirkas liverrys tulee aikanaan. Raaputa mysteeri auki ja viekö se piknikille tähtien alle. Maiseman alla on maata ja ei enää pilvi - iglua. Yritän sanoa että elämä yllättää välillä jopa itsenikin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe