Täällä ei ihmiset hymyile, ei terveditä.
Ihmiset kulkee kuin omassa omituisessa kuplassa!
Olen jonkinverran nähnyt maailaa, mutta nurmeslaisety on kuin zombieita!
Ihmetteln Nurmesta
21
615
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalia täällä.
Jos luulee, et täällä on lepposia karjalaisias, luulee väärin.- Anonyymi
Joo, on se hokema et täällä olisi leppoisaa, ei voisi vääremmin olla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, on se hokema et täällä olisi leppoisaa, ei voisi vääremmin olla!
Savossa on lepposat ihmiset.
- Anonyymi
Ei ole leppoisaa vaan selän takana puhuvia ilkeitä karjalaisia. Enemmän sääntö kuin poikkeus.
- Anonyymi
Nurmeksessa on paha olo kaikilla!
- Anonyymi
Pitäiskö sinua tervehtiä mustien teipattujen lasien taakse autoosi, ei onnistu. Mene hyville lenkkeilyreiteille, niin tervehtijöitä ja hymyä riittää, loput on kiinni itsestäsi, eli tervehdi ensiksi.
- Anonyymi
Zombieland!!!
- Anonyymi
Perkele! Jos et tykkää pysy poissa! Muuten oon sitä mieltä, että Nurmes-hovi takaisin.
- Anonyymi
Huoneessa on
- Anonyymi
Sopii ruveta yrittämään nurmeshovia.pitää olla aika pohjaton tasku 💸
- Anonyymi
Viikonloppuisin jos tulee vaikka bussilasti turisteja tutustumaan kuuluisaan puu-Nurmekseen, niin mitään suuhunpantavaa ei ole tarjolla. Pitääkö esittelijän kertoa ennen kierrokselle lähtöä, että onhan teillä pillimehut mukana, kun tässä menee aikaa kierrellessä. Nurmeshovi olisi hyvä tukikohta ruokailijoille ja majoittujille, nähtävyys itsekin aikaiselleen rakennustyylille, kuten myös entinen Esso rakennus kauppatorilla.
- Anonyymi
Olen noin kymmenen vuotta asunut täällä Nurmeksessa omakoti alueella, naapurin isäntä ei ole kertaakaan tervehtinyt.
- Anonyymi
Ihan normaalia. Sitten kun oot asunut n. 20 vuotta täällä niin sitten voidaan jo jutellakkin. Riippuu varmaan itsestäkin että minkälainen luonne on. Yms.
- Anonyymi
Jos se johtuu vaan sinusta, että kukaan ei hymyile eikä puhu?
- Anonyymi
Ei kirkollisissa piireissäkään tervehditä alempi arvoisia.......liekö pissa päähän noussu ?
- Anonyymi
Jumalan terve!
- Anonyymi
Ajat muuttuvat. Ihminen ei kommunikoi, jos ei koe tarvetta. Kommunikointi kommunikoinnin takia jäi edellisten vuosituhansien polvien käytännöksi.
- Anonyymi
Keskusteluhaluisia riittää, kun otat aloitteen, etkä käännä päätäsi eri suuntaan, mene kävelyretkelle harjoittelemaan.
- Anonyymi
Ei tervehditä koska jos tervehdit niin vastapuoli kokee sen uhkaavaksi ja voi ampua.
Tämä on yleistä Nurmeksessa.- Anonyymi
Taidat tarvita itse apua,
- Anonyymi
aivan, kun kävin hieman etelämpänä Lieskassa, ihmiset hymyilivät minulle. useimmilla Lieskalaisilla oli kyllä housut jalassa, minulla ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802