Täällä ei ihmiset hymyile, ei terveditä.
Ihmiset kulkee kuin omassa omituisessa kuplassa!
Olen jonkinverran nähnyt maailaa, mutta nurmeslaisety on kuin zombieita!
Ihmetteln Nurmesta
21
639
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalia täällä.
Jos luulee, et täällä on lepposia karjalaisias, luulee väärin.- Anonyymi
Joo, on se hokema et täällä olisi leppoisaa, ei voisi vääremmin olla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, on se hokema et täällä olisi leppoisaa, ei voisi vääremmin olla!
Savossa on lepposat ihmiset.
- Anonyymi
Ei ole leppoisaa vaan selän takana puhuvia ilkeitä karjalaisia. Enemmän sääntö kuin poikkeus.
- Anonyymi
Nurmeksessa on paha olo kaikilla!
- Anonyymi
Pitäiskö sinua tervehtiä mustien teipattujen lasien taakse autoosi, ei onnistu. Mene hyville lenkkeilyreiteille, niin tervehtijöitä ja hymyä riittää, loput on kiinni itsestäsi, eli tervehdi ensiksi.
- Anonyymi
Zombieland!!!
- Anonyymi
Perkele! Jos et tykkää pysy poissa! Muuten oon sitä mieltä, että Nurmes-hovi takaisin.
- Anonyymi
Huoneessa on
- Anonyymi
Sopii ruveta yrittämään nurmeshovia.pitää olla aika pohjaton tasku 💸
- Anonyymi
Viikonloppuisin jos tulee vaikka bussilasti turisteja tutustumaan kuuluisaan puu-Nurmekseen, niin mitään suuhunpantavaa ei ole tarjolla. Pitääkö esittelijän kertoa ennen kierrokselle lähtöä, että onhan teillä pillimehut mukana, kun tässä menee aikaa kierrellessä. Nurmeshovi olisi hyvä tukikohta ruokailijoille ja majoittujille, nähtävyys itsekin aikaiselleen rakennustyylille, kuten myös entinen Esso rakennus kauppatorilla.
- Anonyymi
Olen noin kymmenen vuotta asunut täällä Nurmeksessa omakoti alueella, naapurin isäntä ei ole kertaakaan tervehtinyt.
- Anonyymi
Ihan normaalia. Sitten kun oot asunut n. 20 vuotta täällä niin sitten voidaan jo jutellakkin. Riippuu varmaan itsestäkin että minkälainen luonne on. Yms.
- Anonyymi
Jos se johtuu vaan sinusta, että kukaan ei hymyile eikä puhu?
- Anonyymi
Ei kirkollisissa piireissäkään tervehditä alempi arvoisia.......liekö pissa päähän noussu ?
- Anonyymi
Jumalan terve!
- Anonyymi
Ajat muuttuvat. Ihminen ei kommunikoi, jos ei koe tarvetta. Kommunikointi kommunikoinnin takia jäi edellisten vuosituhansien polvien käytännöksi.
- Anonyymi
Keskusteluhaluisia riittää, kun otat aloitteen, etkä käännä päätäsi eri suuntaan, mene kävelyretkelle harjoittelemaan.
- Anonyymi
Ei tervehditä koska jos tervehdit niin vastapuoli kokee sen uhkaavaksi ja voi ampua.
Tämä on yleistä Nurmeksessa.- Anonyymi
Taidat tarvita itse apua,
- Anonyymi
aivan, kun kävin hieman etelämpänä Lieskassa, ihmiset hymyilivät minulle. useimmilla Lieskalaisilla oli kyllä housut jalassa, minulla ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157