että se näkyy minusta.
Peilistä katsoo ikävään nääntynyt ihmisraunio!
Miksi rakastuin sinuun V ja mikä tarkoitus tällä kaikella oikein on?
Olen niin surullinen,
17
463
Vastaukset
- Anonyymi
No samaa miettinyt tässä. On ollut kyllä aikamoista viimeiset kuukaudet.
Kyllä kaikella on tarkoitus, tälläkin. Jotakin ihmisyyteen kasvamista ja tunteiden kohtaamista, jotakin elämä nyt yrittää viestittää.
Pakahduttavaa ikävää ja onnea samaan aikaan.
Tämäkin näköjään piti tässä elämässä vielä kokea.
Ehkä jotakin millaista se rakkaudellinen elämä voisi parhaimmillaan olla - sitten elämänpeli on kyllä aika raakaa myös. Ei voi muuta sanoa. - Anonyymi
Sinä voit kirjoittaa mulle…Miksi ei?
- Anonyymi
Pelottaa ja mitä sanoisin. Jos oletkin oikeasti psykopaatti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelottaa ja mitä sanoisin. Jos oletkin oikeasti psykopaatti.
Et menetä mitään, jos kirjoitat "mitä kuuluu, miten menee kesä" tai jopa "haluaisitko nähdä” 🙂
- Anonyymi
Ihmisraunio katsoo nyt peiliin ja ryhdistyy. Kirjouta V.lle ja tutustu paremmin. Raaputa mysteeriä.
- Anonyymi
Käynnistä generaattori ja nouse pystyyn mitään et oo menettänyt.
- Anonyymi
Ota vähemmän
Se on enemmän
- Anonyymi
No miksi ette voi olla yhdessä .jos kumpikin tuntee samoin.
- Anonyymi
Kohtaaminen edessä?
- Anonyymi
Tällä kaikella on tarkoituksena tuottaa turhaa turhaa palstan aktivointi roskaa...
- Anonyymi
Mitä jos onkin arpa missä väärä 0X-rivi. 🫣
- Anonyymi
Tai jos joku OOO -rivi onkin turpaanveto.
- Anonyymi
Ananaksen kummityttö. Poimi, poimi ruusu äläkä murehdi kohtaloasi. Ui sammakkoa välillä ja käytä kyynerpää taktiikkaa. Yhden naisen suru ei voi kaataa muita nurin.
- Anonyymi
siis ikävissään kuukausitolkulla on muuten ihan sairas retriitti… ja kun ei kohteeseen yhteyttä ajatus on vaan jatkuvasti se että olen mielenvikainen jne
- Anonyymi
Olet selväjärkinen ja hyvinvoiva.
- Anonyymi
Mikä on sun eka kirjain?
- Anonyymi
Hyvä kysymys. Mitä haluaisit minusta nyt? Onko meillä tulevaisuutta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522