Kysyisin, että onno pakko suostua loputtomiin injektion antamiseen kotonaan? En pidä injektiosta, ja yksityisyys on mennyt, kun kotona käydään antamassa injektio.
Injektioista
16
316
Vastaukset
- Anonyymi
Olet sentään kotona ja injektion anto ei montaa minuuttia päivästäsi vie. Et voi puhua yksityisyyden menettämisestä aiheuttamatta lievää naurua.
Yksityisyys on mennyttä, kun vaikkapa makaat sairaalan teho-osastolla sairaalan vähissä vaatteissa ja sinua valvotaan koneiden ja ihmisten voimin herkeämättä 24/7.- Anonyymi
En pidä siitä, että vieraat ihmiset ravaavat kotonani. Ennmyöskään pidä injektiosta.
- Anonyymi
Jos se yksityisyys on ongelma, niin ainahan voi raahautua polille.
- Anonyymi
Tässä on kuitenkin nyt kyse siitä, että en halua pakkohoitoa. Ja jos jotaki pitää olla, niin tabletit, eikä kotona käydä. Onko minun pakko päästää kotiini vieraita ihmisiä injektoimasn??
- Anonyymi
Auttaisikko se että kerrot että on tapahtunut väärinkäsitys, että olet terve ja jos olet syyttänyt valtiota jostain (pakkohoidon eräs syy) niin että se ei olekkaan niin, vaan syyt johtuvat jostain muusta. Eli peruisit puheita, jos pakkohoito johtuu siitä.
- Anonyymi
Mitkään puheet eivät auta. On kuin seinille puhuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydä lääkärille aika, ja puhu sille, se vain voi perua lääkityksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rupea töihin kuten terveet ja näytä, että olet terve, työkykyinen, kaikin puolin omatoiminen ja itsesi elättämään kykenevä. Ei sinua sitten kukaan terveydenhuollosta enää vilkaisekaan. Loppuu injektiot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rupea töihin kuten terveet ja näytä, että olet terve, työkykyinen, kaikin puolin omatoiminen ja itsesi elättämään kykenevä. Ei sinua sitten kukaan terveydenhuollosta enää vilkaisekaan. Loppuu injektiot.
Oikea sairaus ei ole riippuvainen henkilön ammatista. Esimerkiksi jos henkilöllä on keuhkokuume, niin hänellä on se keuhkokuume riippumatta onko hänellä töitä vai ei. Keuhkokuume voidaan osoittaa ottamalla röntgenkuvat, verikokeet ja mittaamalla ruumiinlämpö. Psykiatreilla ei ole olemassa mitään menetelmää osoittaa minkään mielisairauden olemassaoloa koska mitään mielisairautta ei ole olemassa. Sairas mieli on kielikuva.
- Anonyymi
jos sä et tartte lääkkeitä niin eihän sun luona sitten tartte käydä.
- Anonyymi
En tarvitse huumausaineita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarvitse huumausaineita.
aha, eli terveydenhuolto pistää suhun huumeita ilman sun omaa tahtoa. miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aha, eli terveydenhuolto pistää suhun huumeita ilman sun omaa tahtoa. miksi?
Lääkkeen pakkosyöttö on myrkyttämistä.
- Anonyymi
No miksi sulle on määrätty peratsin jos sä et tartte sitä?
- Anonyymi
Helsingin psykiatria määrää nykyään leponexia kuin ketipinoria joka vaivaan asettaen potilaan HENGENvaaraan. Leponex on HENGENvaarallinen lääke joilla on ihmisuhreja Suomessa.
- Anonyymi
ai että ihmisuhreja. Hyvä kun tarkensit koska ajattelin että eläinuhreja on suomessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569