Naiset rannalla paljaana

Anonyymi-ap

Tuskin rannalla o tissit paljaana kukaan jolla on rumat tissit en usko ainakaan. Tuli paine ottaa silarit mut ne maksaa nii paljon. Tää tulee vaikuttaa koko mun elämää ja mun ja poikaystävän väleihin... Miks maailman pitää olla tämmöne...

21

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      ei liity palstan aiheeseen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Oon nii epätoivonen tästä ja muualla ei saa vastauksia:( Nii masentunu.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kuulin et poikaystävä oli käyny tänää rannal ja arvaa vaan syyn miks heti on kiire rannalle kattelee tissejä..Oon nii vihanen.

    • Anonyymi
      UUSI

      rannalla ollaan vähissä pukeissa. miksi otat nainen asiasta noin paljon ressiä? anna olla ja ole semmonen kun olet. vapautunut nainen pienilläkin rinnoilla voi olla ihan kuules vakuuttava makkarin puolellakin
      -naiselta sivusta

      • Anonyymi
        UUSI

        Mul on eri pariset ja tosi roikkuvat rumat :( Ei kukaa kehtais näitä näytellä rannal... Pelkään et poikaystävä on tajunnu rannalla miten ruma oon ku on ny nähnyparempia naisia jotka esittelee tissejään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on eri pariset ja tosi roikkuvat rumat :( Ei kukaa kehtais näitä näytellä rannal... Pelkään et poikaystävä on tajunnu rannalla miten ruma oon ku on ny nähnyparempia naisia jotka esittelee tissejään.

        Mä en jaksa tällast koko maailma vaan romahti...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on eri pariset ja tosi roikkuvat rumat :( Ei kukaa kehtais näitä näytellä rannal... Pelkään et poikaystävä on tajunnu rannalla miten ruma oon ku on ny nähnyparempia naisia jotka esittelee tissejään.

        okei . no pska mies


    • Anonyymi
      UUSI

      Niin! Helpompi on ottaa pallukat tisseihin, kuin saada järkeä korvien väliin!

      • Anonyymi
        UUSI

        Väitätkö et joku tykkää enemmän eriparisist roikkuvist tisseist kun samankokosista ja semmosist terhakkaist??


    • Anonyymi
      UUSI

      Nuori ikä ja toistaiseksi kehittymätön itsetunto aiheuttavat luulon että maailma olisi jonkinlainen. Nuorena itsetunnon raja on omasta kehosta sata kilometriä joka suuntaan. Vanhemmiten se kehä pienenee pienenemistään ja lopulta asettuu lähelle, oman kehon myötäisesti. (energiana)

      Mieheltä 😂

      • Anonyymi
        UUSI

        Must ennen maailma oli vaa parempi paikka. En haluu enää mennä rannalle todistaa miten epämuodostunu oon... :(


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Must ennen maailma oli vaa parempi paikka. En haluu enää mennä rannalle todistaa miten epämuodostunu oon... :(

        Niin, aito hyvä itsetunto eli itserakkaus ja ego on vastakohtia. Näin niinkun mielipiteenä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, aito hyvä itsetunto eli itserakkaus ja ego on vastakohtia. Näin niinkun mielipiteenä

        On silti epäreiluu et toiset saa paremmat tissit ku toiset ja tiiän et sil on miehille väliä ja tärkeetä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On silti epäreiluu et toiset saa paremmat tissit ku toiset ja tiiän et sil on miehille väliä ja tärkeetä.

        Yksikin nainen oli epävarma omasta vartalon osasta ja minulle se taas ei ollu koskaan mikään ongelma. Miehen mielipiteellä oli väliä koska asialla oli väliä hänelle


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos sun poikaystävää kiinnostaa pelkät tissit niin jätä se. Ei siitä mitään pysyvää suhdetta tule. Naisilla tisut muuttuu ajan kanssa kun tulee lapsia ja ikääntyy. Tissifriikki lähtee käveleää siinä vaiheessa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Väitätkö et miehet ei muka nyt innoissaan mee kattelee tissei rannalle vaikka ois oma tyttöystävä?? Varmaa joka mies kuolaa siellä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö et miehet ei muka nyt innoissaan mee kattelee tissei rannalle vaikka ois oma tyttöystävä?? Varmaa joka mies kuolaa siellä.

        Onnellisempaa määritellä oma arvo ennen ihmissuhteita, ei niiden kautta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnellisempaa määritellä oma arvo ennen ihmissuhteita, ei niiden kautta.

        Sivusta oli


    • Anonyymi
      UUSI

      Suomirannat ei kiinnosta en ole uinut moneen vuoteen enkä uinut tänäkään kesänä paskavesissa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ottaisi päähän, jos miesystävän edessä joku nainen huomionkipeänä esittelisi rintojaan. En ihan ensimmäisenä menisi julkiselle rannalle yläosattomissa uimaan. Luonnolliset rinnat ovat kauniit. Mitään ylimääräistä ei kannata laittaa täytteeksi. Terveys edellä tietenkin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      250
      18375
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      Kaksisuuntainen mielialahäiriö
      81
      3100
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2151
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      265
      1387
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1262
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1073
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      949
    Aihe