Vanhana stadilaisena alkaa

Anonyymi-ap

Jo ärsyttää gubbe-sanan liika- ja väärinkäyttö

9

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Etsä mikään paljasjalkainen stadilainen ole, kun et osaa edes puhua silleen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Paksu jalkaine?


      • Anonyymi
        UUSI

        Ehkä on kotoisin sillan toiselta puolelta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Paksu jalkaine?

        Varmasti ja paksu päinen. Vanhat himokkaat ukot ja ämmät on kamalia kun niin kateellisia nuorille ettei millään antaisi heidän elää. Ei kysytä niiltä mitään.

        Ovat kovia pakottamaan ja raiskaamaan . Äänestätkö raiskaajia minä en.

        Vievät minun rahani. Ja palkaksi siitä vielä raiskasivat omassa kodissani. Mielipuolista touhua.

        Minulla ei ole yhtään ystävää ja yhteen ihmiseen kun vain haluan tutustua niin sankoin joukoin pyrkivät tätä estämään. Ja kontrolloimaan .

        Ei se näin mene. Jumalalla on viimeinen Sana aina kaikkeen.

        Ja Jumalan valtakunta tulee ja Hän jyrää ja tuo voiton totisesti ja aina ,rutosti.

        Eikä kysy keltään mitään ei tietenkään sillä Hän on ylivertainen eikä tarvitse ihmiseltä mitään mutta ihminen tarvitsee Häneltä kaiken.

        Joka toiselle kuoppaa kaivaa se itse siihen lankeaa. Pyhä Raamattu.

        En ole kenenkään seksi orja enkä mikään muukaan orja. Vaikka kuinka ottaisivat ilmastoinnin pois talo yhtiöistä että on pakotettu avaamaan ikkunan ja parvekkeen oven että ilma virtaa .

        Niin kuvittelevat että sieltä voi virrata pilvin pimein kaiken maailman ihme sakkia ihmistä raiskaamaan omassa kodissaan.

        Ei se niin mene. Menkööt sinne minne kuuluu ja antaa ihmisten elää.

        Enkä kysele elän kuitenkin ilman heitä raiskaajia.

        Ajattelitko äänestää raiskaajia? Minä en äänestä.

        Tuntuu että on puvun pimein kaiken maailman vanhoja ukkoja ja akkoja jotka herää viime hetkillään epätoivoissaan yrittään elämäänsä vielä jotain hyvää saamaan eikä saa kun ei sitä heille ylhäältä anneta:

        Koska kuluttavat himoissaan.

        Eletään heistä välittämättä he ovat seniileitä, pystyyn kuolleita, kaikin tavoin ikäviä ja inhottavia. Jotka eivät elä eivätkä anna muiden elää.

        Mutteivat voi mitään sille että on Jumalan koston vuosi ja kostaa.

        Hän napsii nämä iki jäärät ja ällöttävät himokkaat ämmät ja kateelliset irti kaikista jotka huutavat avuksi Jumalan nimeä. Kunnia Jumalalle sillä Hän on hyvä ja ainoa viisas. Aamen.

        Hän ei ole sadisti eikä saita Hän oikeamielinen tuomari vääryyttä vastaan ja vihaa vääryyttä ja kostaa tulella ja ahdistuksella niille jotka ahdistavat Jumalan suloisia sieluja.

        Huuda Herraa avuksi vaikka hiljaakin vain niin siat lentää enään nurkkaan.

        Niinkuin edesmennyt ystäväni rukoili mielessään auta Jeesus kun ex mies kuristi äijä lensi irti.

        Näiltä pääsee parhaiten luistamalla etukäteen ei kannata ilmoittaa mitään.

        Toimii enään sanoitta niin etteivät voi kameroillaan ja laitteillaan seurata.

        Katso kuva kondolikotkasta juuri tälläisiä he ovat sairaalloinen tarve hallita ja valvoa.

        Kaikkea varsinkin nuorempia ja nuoria voidakseen himonsa näissä tyydyttää.

        Onko oikein ei ole onko normaalia ei ole.

        Minullekin tehtiin tälläistä että minun kautta alettiin muka hoitavan muka jotain eheytys hoitoja vaikka juuri itse pulitikot ne lailla kielsivät.

        Siis taas kerran lain laatija itse ensimmäisenä tekemässä pahaa ja väärin.

        En ole suostunut mihinkään perverssiin touhuun enkä sopimukseen mutta tykönään päättivät muka salaa näin tehdä kunnes taas Jumalan Henki toi esiin kaikki pimeyden kätköt ja paljasti missä mennään.

        En ole ikinä vauvaa enkä ketään muutakaan raiskannut enkä raiskaa. Niin ei minun kauttani paranneta tai normalisoida ketään uhreja jotka ovat muiden uhreja.

        Juuri näiden himokkaiden äijien ja ämmien jotka ovat pelkästään vasten mielisiä isoine perseineen ja päineen .

        Paksuinen silmälaseineen ja paksuine mahoineen.

        Kun eivät viitsi liikkua.

        Tuhoutukoot kaikilta heiltä heidän autonsa että joutuvat liikkumaan niin himot siinä sitten ehkä jää hiukan taka alalle.

        Eivätkä voi nuorempiaan ja pienempiään kiusata ,rääkätä,raiskata,riistää ja hallita.

        Yrittää hallita.

        Siitä nautin että Jumalalla on aina viimeinen Sana ja kostaa aina niin ovelasti etteivät osaa eivätkä tiedä varautua.

        He sanovat rauha ,rauha eikä hätää mitään äkisti heitä kohtaavat iskut.

        Pyhä Raamattu

        Hän itse valvoo Sanaansa toteuttaakseen sen.

        Pyhä Raamattu

        Aamen


      • Anonyymi
        UUSI

        Juuri niin . Voihan se olla ettei ole saanut varastettua kenkiä mistään. Eli sillä lailla paljas jalkainen. Toivon mukaan tulee hänelle tosi kylmä talvi ja liukas niin että äijä lentelee enään räpylöillään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä on kotoisin sillan toiselta puolelta

        Jos vaikka kieri sieltä kun ei pääse enään kävelen ihraltaan.

        Oli varmaan kypärä päässä ettei pieni tyhmä pää vahingoitu vaikka se olisi juuri hyvinkin toivottavaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Otsikosta jo tietää että olet 1500 vuotta vanha. Pysy ikäisissäs.

    • Anonyymi
      UUSI

      Sinähän voisit palstagubbe yrittää riminalisoida tämän termin perussuomalaisen totalitarismin fantasian siivittämänä

    • Anonyymi
      UUSI

      Jollain on niin köyhä sanasto etyei ne osaa kuin samaa jauhaa. Pari sivistyssanaa joilla ne pätee täällä sitten maailman tappiin 😁

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe