RAHAA PALAA , KANSA MAKSAA
Eliitti juhlii kansan tahoilla ranskassa
10
185
Vastaukset
- Anonyymi
Eliitti on myös kansaa.
- Anonyymi
Älä, kuvitteletko että olet fiksukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä, kuvitteletko että olet fiksukin.
En kuvittele, olen.
- Anonyymi
Joutavan päiväisii vouhottajia töistä tuloista puhutaan jo alkaa ulkomaille lennot lähtee tur hanpäiväisille reissulle.Veronmaksajat maksaa linnan juhlat peruttava kokonaan,koska Suomi on tarkkailun alla liiallisen tuhlauksen vuoksi
- Anonyymi
Paljonko on tullut jo maksamaan pressan matkustelu..on muijansa kanssa koko ajan jossain päin maailmaa.NIINISTÖ TAKAISIN
- Anonyymi
Toista se on nämä kotimaiset riistäjät, jotka elelevät työtätekevien rahoilla ilman mitään oman tunnon tuskia! Ja ovat lisäksi aina valittamassa kun rahaa ei tule tarpeeksi!!!
- Anonyymi
Joutava äijä toi stuubi urheilkoon tökäreilä turhaa maksaa Korpraalille 160 000€ palka
- Anonyymi
Boikotti!
- Anonyymi
Palkan maksu seis kokonaan tulee säästöö miljoonia ennen vuoden vaihdetta Olym pia urheilusta tehkää tuloksia 4 vuotta aikaa kats sitten kenellä mahd saada mitallii
- Anonyymi
Yleislakko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512