Nämä huvikäyttöön, siis täysin turhanpäiväiseen rälläykseen, hankitut veneet ja vesijetit ym juppikootterit tulee saattaa vuotuisen verotuksen piiriin ja sehän on helppoa koska ne on jo rekisteröintipakon alaisia niin ei muuta kuin esim 500€ vero jokaiselle.
Ja kanaviin sulutusmaksu.
Ihan pelkästään siksi että tieliikennetäkin verotetaan rankasti vaikka auto on välttämätön hyvin monelle mutta nämä vesilelut on täysin huvittelukäytössä.
Moottoriveneet ja vesijetit verotuksen piiriin pikaisesti
21
330
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla vene tai vesijetti?
- Anonyymi
Asiaa!!!!Todella pelkkää asiaa!!!! Kaikkea muutakin verotetaan tolkuttomasti niin miksi nämä pitäisi olla erityisasemassa?????
- Anonyymi
Tämähän on asia josta on laitettava postia eduskuntaan heti huomenna ja kun sen lähettää Kokoomuspuolueen jäsenelle niinse tullaan runnomaan vauhdilla läpi.
- Anonyymi
Alkoholin hintaan tuplavero myös heti, ihan samantien. Sitä ei kukaan hengissä pysyäkseen tarvitse, mutta juopoojen mulkkuilut maksavat miljardeja yhteiskunnalle.
- Anonyymi
Siinähän on jo triplavero tuplana. Ja juuri siksi sitä onkin haettu autolasteittain Balttiasta ja myyty hurjalla voitolla --juopoomulkuilee VENEILIJÖILLE😄😄😄😄😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän on jo triplavero tuplana. Ja juuri siksi sitä onkin haettu autolasteittain Balttiasta ja myyty hurjalla voitolla --juopoomulkuilee VENEILIJÖILLE😄😄😄😄😄
Balttttiasta asti? Onko postimyynti sinulle ollenkaan tuttu asia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Balttttiasta asti? Onko postimyynti sinulle ollenkaan tuttu asia?
Tyhmäkin vielä olet.
- Anonyymi
Kaikki veneet verolle. Kunnon verolle.
- Anonyymi
Mistä saa Suomessa ostaa uuden veneen jonka hinnassa ei ole veroja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä saa Suomessa ostaa uuden veneen jonka hinnassa ei ole veroja?
Vaikka minulta. Hinnassa vain euroja, ei veroja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka minulta. Hinnassa vain euroja, ei veroja.
Laita linkki mistä saa uusia veneitä sinulta ilman mitään veroja hinnassa? Oletko sanojesi mittainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita linkki mistä saa uusia veneitä sinulta ilman mitään veroja hinnassa? Oletko sanojesi mittainen?
Siinähän lukee että häneltä. Oletko tyhmä vai umpityhmä?
- Anonyymi
Kaikkea mitä minulla ei ole pitää verottaa ja jos verotetaan jo pitää verot tuplata.
- Anonyymi
Koiravero pitäisi olla. Minulla on kissa
-Ossi- - Anonyymi
Veneily ei ole jokamiehen oikeus. Verolle vaan!
- Anonyymi
Ole hyvä, ja tarkista jokaisenoikeuksien sisältö ennen ölinäsi ulos mölisemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä, ja tarkista jokaisenoikeuksien sisältö ennen ölinäsi ulos mölisemistä.
Veneilijällä ei ole oikeuksia vaan velvollisuuksia.
- Anonyymi
Valittaminen pitäisi saada verolle.
- Anonyymi
Erittäin hyvä aloitus ja siksi tästä onkin laitettu aloite itselleen Valtiovarainministeri Purralle: Kaikki rekisteröintivelvolliset polttomoottoriveneet vuotuisen verotuksen piiriin. Mikä etuoikeus näillä veneillä ja vesijeteillä on saastuttaa ilmaiseksi ?
- Anonyymi
Ei se taida mennä tuohon ansaan! Soini jo yritti saada juppikuunarit verolle, mutta sitten paljastui, ettei niitä ollut kuin Iivisniemessä, ja veron tuotto olisi jäänyt olemattomaksi.
- Anonyymi
Kouvololaiset keskustelee veneilystä tai jotain, hauska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569