Nyt on helle, mutta tulee ne pakkaset vielä . Olis aika täyttää liiteri polttopuulla. Kenellä on hinta ja laatu kohillaan? Onko hyviä vinkkejä antaa?
Keneltä tai mistä ostatte klapeja talveksi?
16
757
Vastaukset
- Anonyymi
KALLEN PILKE TUTJUNNIEMI LIPERI PINOKUUTIO VARMAAN 80 - 110 E HEITTOKUUTIO HALVEMPI.
- Anonyymi
JAA
- Anonyymi
Henri pesonen
- Anonyymi
Tosissaan olis hyvä kuulla hintoja. Jotku pitää semmosia että ei mitään järkeä.
- Anonyymi
No kelpaako giljotiinilla tehty vai pitääkö olla sahattua?
- Anonyymi
Jos löpö kohta 2 e litra,niin ei niitä pysty ilman myymään,työhön nähen 500 e/ pinomotti ois sopiva,aatteleppa ite
Sahaat moottorisahalla pölleiksi,esim.3m
Ajat/ ajatat tienvarteen
Ajat/ ajatat rantteelle
Pilkot ja vielä ehkä pinoat
Kauanko on menny aikaa kun puut myntikunnossa
Sitte kitistään kun on kallista😁- Anonyymi
Metrinen halko on paras myyntituote. Helppo mitata ja jokainen saa suorittaa lopullisen pilkkomisen itse.
- Anonyymi
Ei kiinnosta toisten puut.
Mennee tekemään niin näkee mikä se on. - Anonyymi
Naapurilta ostin 10 kuutiota 500e kotiin tuotuna..koivua 50cm.
- Anonyymi
Tuossa on hinta kohdallaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on hinta kohdallaan
Niin minäki ajattelin.
- Anonyymi
Voiko terijoen salaviaa polttaa saunan kiukaassa tai takassa, nokeennuttaako pahasti?
- Anonyymi
Polttele rauhassa nuita epäpuitas mut älä ihmettele persuöykkämöykkää
- Anonyymi
Voi. Saunan pesässä varsinkin kun suora putki
- Anonyymi
Jos teet niin laita hyvä ilmoitus niin ostan sinulta.
- Anonyymi
Puut kyllä kelpaa vaan kun maksun aika niin kyllä yskityttää ja on rahat vähissä.viinakauppaan kyllä löytyy aina massia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1273461- 841805
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151581Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681059
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887