Olen etsinyt sinua

Anonyymi-ap

Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana ilmestys olisi joku päivä niin tärkeä, että yöuneni jäisivät vähiin ja arkeni täyttyisi kaikista spektrin väreistä aivan jokaisena päivänä. Tummasta, raastavasta ikävästä aina puhtaan valkoiseen rakkauteen. Kuin keltaiset Auringonkukat lämmittää ja riemastuttaa, niin sinä kukista kauneimpana täytät mieleni ilolla ja kiitollisuudella. Sininen kuin järviemme vedet, ravitsee janoista ja täyttää tunteittemme maljan. Vihreä, sydämen väri rauhoittaa levottoman mieltä ja tuo mieleen metsiemme parantavan voiman. Punainen sytyttää sydämen liekkeihin, se on väkevä elämän väri, joka muistuttaa meitä kärsimyksestämme sekä kärsivällisyydestämme. Oranssi on täynnä optimismiä, se virkistää mieltämme ja auttaa jopa haastavimpiinkiin tilanteisiin. Turkoosi, tuo inspiraation ja värähtelyn kirkastava väri, muistuttaa kristallin lailla meitä loogisudestamme ja älyllisestä lahjakkuudestamme. Purppura. Tämä väri on sellainen, joka saa meidät miettimään, kuinka kuljemme ruudullisella lattialla..

Saat mut rakastamaan ja ymmärtämään, että kaikki olemme ihania ja erityisiä. Joskus sain kuulla elävistä vesistä, joita täytyisi etsiä. Pitkään välillä pohdiskelin ja arvailin mitä se oikein tarkoittaisi, kunnes lopulta löysin elävää vettä... silmistäsi se antoi itsensä todeksi.

Ikävä on sinua. Olet tärkeä rakas!🤍

20

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Ihana kirjoitus🤍

      • Anonyymi
        UUSI

        Ihanasti sanoit, kiitos!😊


    • Anonyymi
      UUSI

      Huh mikä kirjoitus, Kyynel nousi silmään.

      Yritän myös sanottaa tunteeni, sen olematta imelää ja äklön makeaa, vaan kaikki maut ja käytetyt mausteet olisivat täydellisessä balanssissa ja sulassa sovussa keskenään ja kuvaisivat tunteeni sinuun rakas ihana.
      Elän sanojen ja värien kautta, myös melodiat on tärkeät.

      Halusin että tiedät, miten tärkeä olet minulle, jos sinua sattuu, niin sattuu minuakin.
      Olen silmistäsi aistivani eri tunnetiloja. Usein miten sydämeni pakahduu siitä iloista joka sinusta loistaa, silloin tiedän että sinulla on kaikki hyvin... niin on minullakin.

      Rakas ihana muruni. Aina.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tykkään aivan jokaisesta sanastasi. Pyydän ettet säästelisi niitä koskaan minulta. Makeaa, imelää tai vaikka karvastakin, ne kaikki on yhdessä täydellisiä. Äänesi on vettä janoiselle, jota en koskaan voisi saada liikaa.

        Tahdon nähdä sinut. Tiedän että jokainen sekunti ikävää purkautuu moninkertaisena onnellisuutena kun pian taas toivottavasti kohtaamme. Sitä hetkeä odotan. Toivon, uskon ja luotan, että olemme jo reilusti sen hetken puolella.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään aivan jokaisesta sanastasi. Pyydän ettet säästelisi niitä koskaan minulta. Makeaa, imelää tai vaikka karvastakin, ne kaikki on yhdessä täydellisiä. Äänesi on vettä janoiselle, jota en koskaan voisi saada liikaa.

        Tahdon nähdä sinut. Tiedän että jokainen sekunti ikävää purkautuu moninkertaisena onnellisuutena kun pian taas toivottavasti kohtaamme. Sitä hetkeä odotan. Toivon, uskon ja luotan, että olemme jo reilusti sen hetken puolella.

        Kiitos kaunis sanoistasi. Herkisti.

        Se matka mikä ollaan yhdessä kuljettu on ollut jokaisen sekunnin arvoinen, kuten myös ikävöinti kyynel silmässä - kuten sanoit- ja purkautuu aikanaan moninkertaisena.
        Joka hetki olemme yhä lähempänä toisiamme ja kohtaamistamme.
        Siksi jaksan herätä jokaiseen uuteen päivään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kaunis sanoistasi. Herkisti.

        Se matka mikä ollaan yhdessä kuljettu on ollut jokaisen sekunnin arvoinen, kuten myös ikävöinti kyynel silmässä - kuten sanoit- ja purkautuu aikanaan moninkertaisena.
        Joka hetki olemme yhä lähempänä toisiamme ja kohtaamistamme.
        Siksi jaksan herätä jokaiseen uuteen päivään.

        Kuin kukka jonka yhdessä istutamme, on kuin elämä jonka yhdessä luomme. Tiedämme sen vaikka mitään ei hetkeen näkyisi, että syvällä pinnan alla tapahtuu koko ajan. Sitten sinä hetkenä kun olemme kasvotusten, niin olisi kuin ensimmäinen osa kasvista kasvaisi mullasta esiin.

        Ehkä se on jo tapahtunutkin, mutta kukan kukkakin tarvitsee aikansa nupusta. Sun kanssa kaikesta on tullut mahdollista, sen olet minulle opettanut!❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin kukka jonka yhdessä istutamme, on kuin elämä jonka yhdessä luomme. Tiedämme sen vaikka mitään ei hetkeen näkyisi, että syvällä pinnan alla tapahtuu koko ajan. Sitten sinä hetkenä kun olemme kasvotusten, niin olisi kuin ensimmäinen osa kasvista kasvaisi mullasta esiin.

        Ehkä se on jo tapahtunutkin, mutta kukan kukkakin tarvitsee aikansa nupusta. Sun kanssa kaikesta on tullut mahdollista, sen olet minulle opettanut!❤️

        Meidän tarina on edennyt hitaasti mutta sitäkin varmemmin. Se kun olemme yhdessä, käteni ovat ympärilläsi, tiedät että olet minulle hyvin tärkeä.

        Niin ei tapahdu kenenkään muun kanssa. Meillä on ikuisuus aikaa.
        Se että kaipaamme toisiamme toisen poissaollessa on niin kaunista, kuin kaksi janoista kukkaa tavoittelee samalle lähteelle, toinen toisiaan kauniisti ja hellästi koskien ja tukien ja vuoronperään lähteen raikkaasta vedestä nauttien.

        Se,mitä sinulle siinä sanoin, oli todella minun kaikkien sisintäni, se oli puhdistava kirjoitus, siihen sisältyi kaikki tunteet, kaipaus, ikävä sinulle -> sinä rakas upea ihminen jonka tämä universumi on minun antanut tutustua.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän tarina on edennyt hitaasti mutta sitäkin varmemmin. Se kun olemme yhdessä, käteni ovat ympärilläsi, tiedät että olet minulle hyvin tärkeä.

        Niin ei tapahdu kenenkään muun kanssa. Meillä on ikuisuus aikaa.
        Se että kaipaamme toisiamme toisen poissaollessa on niin kaunista, kuin kaksi janoista kukkaa tavoittelee samalle lähteelle, toinen toisiaan kauniisti ja hellästi koskien ja tukien ja vuoronperään lähteen raikkaasta vedestä nauttien.

        Se,mitä sinulle siinä sanoin, oli todella minun kaikkien sisintäni, se oli puhdistava kirjoitus, siihen sisältyi kaikki tunteet, kaipaus, ikävä sinulle -> sinä rakas upea ihminen jonka tämä universumi on minun antanut tutustua.

        Se on uskomaton tunne, kun tunnen niin valtavaa kiitollisuutta että nöyräksi vetää. Niin valtava lämmin aalto, joka uskomattomasta tekee todellista uskoa. Toivo rakkaudesta.

        Olen rehellinen ja sanon, ettei sanat riitä kuvaamaan juuri nyt olevaa riemuani. Olen iloinen ja onnellinen, koska olen saanut sinut nähdä. Sinä teet minusta tällaisen. Herkän, mutta vahvan.

        Ensimmäisistä päivistä lähtien onko tämä ollut. Jotain mitä koko maailma tarvitsee. Jotain mikä ravistelee perustuksia ja ravitsee jokaisen sydämen. Uskon että on. Sinä olet minut uskomaan sydämen voimaan.

        Se oli jotain mitä tajusin. En tiedä miten, mutta ihan kuin puhuisimme samaa kieltä, jota moni osaa lukea, mutta ymmärtää ei kaikki. Haluan vielä lukea sen taas kerran...


    • Anonyymi
      UUSI

      Kirjoitat kauniisti mutta en minä omasta mielestäni ole niin ihmeellinen

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä olet ihme. Ei ole toista kaltaistasi. Tämän sanon jo nyt, vaikka emme ole vielä 5 sekuntia enempää päässeet toisiamme tiirailemaan. Tunnut niin oikealta ja se minua jopa vähän pelottaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kirjoitat todella kauniisti, herkästi jollekkin hyvin erityiselle. Joku ihminen saa olla todella onnekas sinusta. Tunnen että se voisin olla minä ketä kaipaat🤍

      • Anonyymi
        UUSI

        Voisit hyvin olla hän ja toivon jopa niin. Niin empaattinen ja erityisen sympaattinen. Paljon meillä on yhteistä, uskon niin.

        Kiitos!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit hyvin olla hän ja toivon jopa niin. Niin empaattinen ja erityisen sympaattinen. Paljon meillä on yhteistä, uskon niin.

        Kiitos!

        Olet herkkä, taiteilijasielu niinkuin minäkin, siksi varmasti aistimme toisemme..ajattelen sinua hyvin lämpimästi, olen aivan sinua vailla kaikinpuolin. Tulen pian halusta hulluksi ☺️❤️‍🔥


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet herkkä, taiteilijasielu niinkuin minäkin, siksi varmasti aistimme toisemme..ajattelen sinua hyvin lämpimästi, olen aivan sinua vailla kaikinpuolin. Tulen pian halusta hulluksi ☺️❤️‍🔥

        Sinä tiedät minut varmaan paremmin kuin minä itse. En ihan heti ymmärrä miten sen tiedät, mutta kun vain tiedät. Se on suorastaan helpottavaa ja rakastan sinussa yhä enemmän kaikkea. Uskon että voin olla täysin rehellinen sinulle aina. Sinä ymmärrät ja tiedät kyllä. Mitään sulta en pysty piilottamaan, mutta en pelkäisi avata sinulle maailmaani ja menneisyyttäni. Tiedän jo nyt että näet lävitseni ja sydämeeni suoraan. Se on korvaamaton lahja, josta haluan kiittää sinua jo nyt.

        Parannat minua jo nyt valtavalla voimalla. Odotan innolla hetkeä jolloin saan tuntea lämpimän ihosi omaani vasten. Erittäin raskasta ollut sen jälkeen kun sua viimeksi näin. Siitä asti olet ollut vain mielessäni.❤️‍🔥


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei löydy sanoja. Tunnen vain sinut tästä tekstistä äärettömän vahvasti. Tänään on taas tuntunut kaipaus luoksesi äärettömän voimakkaasti.. Niin voimakkaasti että se meinaa ottaa liikaa otetta ja todella haluan ihan oikeasti nähdä sinut. En voi sitä kieltää itseltäni enää…

      Ymmärrän sinua niin poikkeuksellisen helposti. Jo pelkkä katse kertoo niin paljon… Se on hurjaa ja sanatonta viestimistä. Kaikki tämä mitä on tapahtunut meidän välillä on vaan ainutlaatuista.. merkityksellistä. Meillä on yhteys jota kukaan ei pysty murtamaan. Rakas

      • Anonyymi
        UUSI

        Niin on se sanaton viestintä, jotakin ai että ...... huhhuh.
        Kaunista ja eteeristä kun jostakin toisesta ulottuvuudesta.
        Siellä se tunne on puhdasta ja äärettömän kaunista ja herkkää.... Rakas ihana.


      • Anonyymi
        UUSI

        Entä jos olen mennyt kihloihin?


      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi emme tavata niin?


    • Anonyymi
      UUSI

      VR kutsuu

      • Anonyymi
        UUSI

        Valtion rautatiet, syy miksi jokainen suomalainen voi paukuttaa henkseleitään!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1685
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1332
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      283
      1237
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      917
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      865
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      229
      824
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      20
      749
    9. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    10. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      39
      722
    Aihe