Hei! Kaipaillaan kokemuksia Lieksasta.
Lieksa kokemuksia
37
409
Vastaukset
- Anonyymi
Rasismi kukoistaa.
- Anonyymi
Mitätön paikka. 80-90-luvun virkamiesten kanssa oli vaikea asioida. Nykyisten kanssa sujui jo paremmin, mutta edelleen on muutama, joille pitäisi "näyttää ovea".
Lieksan viihtyisyys ja vetovoima on surkea. Muutama paikkakunnalle muualta muuttava ei todista yhtään mitään positiivista kaupungin vetovoimasta, kun kuukausittain on moninkertainen määrä poismuuttajia. Viimeiset vuodet on asuttu vuokralla, ja ennen joulua on muutto Liperiin.
Lieksa - ei jatkoon.
- Anonyymi
Pomoja on enempi kuin esim. kaupunki- ja asuinalueiden kunnossapitoon työntekijöitä.
- Anonyymi
Kaikki meni retuperälle kun Kyllönen lähti. Hänen aikana oli siisti yleisnäkymä ja hyvin hoidettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki meni retuperälle kun Kyllönen lähti. Hänen aikana oli siisti yleisnäkymä ja hyvin hoidettu.
Taajamissa omakotialueet huonosti hoidettuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taajamissa omakotialueet huonosti hoidettuja.
Muuttasihan sitä pois jos sais tään asunnon myytyä. Nytte on vaan niin jotta kukaan ei taija ottaa sitä ilimatteeksikaa. Kyllä on ollu katkera pala tämän osto. 48000 maksettiin aikonaan ja nyt ei ou minkkäänmoista arvoo kun kukaa ei tätä osta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuttasihan sitä pois jos sais tään asunnon myytyä. Nytte on vaan niin jotta kukaan ei taija ottaa sitä ilimatteeksikaa. Kyllä on ollu katkera pala tämän osto. 48000 maksettiin aikonaan ja nyt ei ou minkkäänmoista arvoo kun kukaa ei tätä osta.
Ilmaiseksi kun annat niin kyllä ottajia löytyy. Ei asunnot ole muutenkaan sijoituskohteita muualla kuin Helsinki, Turku, Tampere ja Oulu.
- Anonyymi
Lieksa pride ja Lieksa kirkko pride ovat elämän parhaita kokemuksia
- Anonyymi
Bemariparkin kokemukset ovat rinnastettavissa pride kokemuksiin. Tunnelma on iloinen.
- Anonyymi
Ensimmäinen päivä hirressäkin on vaikein, sitten siihen tottuu
- Anonyymi
Vähän kuin elämä Lieksassa?
- Anonyymi
Ensimmäinen päivä Lieksassa... ja samalla myös viimeinen.
- Anonyymi
Varmasti vilpittömällä mielellä tehty, aito ja oikea viestiketjiun aloitus!😆
Vastaavanlaisia ei vielä kovin monia kymmeniä olekaan. - Anonyymi
Olen muuttamassa anoppini kanssa Lieksaan siksi haluan kuulla kokemuksia Lieksasta 🤔
- Anonyymi
Takapuoli on hyvä olla rasvattuna valmiiksi ettei bemmipoika huuda kuiviltaan tuskasta kirskuen ja herätä anoppiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takapuoli on hyvä olla rasvattuna valmiiksi ettei bemmipoika huuda kuiviltaan tuskasta kirskuen ja herätä anoppiasi.
Heräsinkin viime yönä kirskuntaan. Luulin ensiksi tavarajunaksi mutta se olikin siis bemmipoika ilman tummelia 🤔
- Anonyymi
Olen muuttamassa Yamalin saunamaailmaan. Onko Jatkis todella niin räyhäkkä pomo kuin sanotaan? Olen alistuvaa sorttia niin saunaklonkum pelaaminen bemupoikien kanssa kyllä onnistuu.
- Anonyymi
Kannattaa hankkia asunto Yamalin BMW kerrostalosta kaikilla mukavuuksilla ☝🏻
- Anonyymi
Ahdasmielinen. Kyräillään toisia. Toisten asiat kiinnostaa omat ei. Sairautta.
- Anonyymi
Minua kiinnostaa kyllä naapurin asiat olen hankkinut Carl Zeiss kiikarit pysyäkseni ajan tasalla
- Anonyymi
Olen tehnyt pitkän ja mittavan uran lieksalaisena kokijana. Nyt olen työtön, enkä enää koe mitään 😟
- Anonyymi
Minä koen keväisin katiskat. Myös naapurin, koska olen luonteeltani avulias. Kaikki muut ovat vätkylöitä.
- Anonyymi
Lieskassa pääsee painaa paljaalla.
- Anonyymi
sitähän sinä pääset tekemään isäsi kanssa ihan missä vain
- Anonyymi
Negatiivisten uutisten Lieksa.
- Anonyymi
Lieksassa voi osallistua joka vuosi järjestettäviin Pride ja Kirkko Pride tapahtumiin tai mennä pitämään hauskaa bemaripoikien kanssa.
- Anonyymi
Lieksasta en tiedä, mutta aina yamalin saunakylässä käytyäni ahnus on viikon kipeänä. Jatkis on kovin vieraanvarainen isäntä, eikä säästele itseään kun kyse on vieraan viihtymisestä...
- Anonyymi
Lieksa on kunnon pride kaupunki jossa ajellaan bemareilla.
- Anonyymi
Bemariparkki rules!
- Anonyymi
Ihmiset ovat ystävällisiä.
- Anonyymi
Ne fiksummat ovat ystävällisiä ja positiivisia, mikä on hyvää mainosta Lieksalle. He eivät valita ja marmata maahanmuuttajista, sateenkaari-ihmisistä, susista ja karhuista keskusteluissa, ei myös lehtien palstoilla tai facebookissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne fiksummat ovat ystävällisiä ja positiivisia, mikä on hyvää mainosta Lieksalle. He eivät valita ja marmata maahanmuuttajista, sateenkaari-ihmisistä, susista ja karhuista keskusteluissa, ei myös lehtien palstoilla tai facebookissa.
eikä kateellisena bemaripojista 😂
- Anonyymi
Olen tehnyt pitkän ja mittavan uran ystävällisenä lieksalaisena. Nyt olen tympeä työtön 🙋
- Anonyymi
Valonamme on vain älyn himmeä kajastus.
- Anonyymi
Vanhempasi kuitenkin yrittävät parhaansa.
- Anonyymi
Lieksalaiset ovat älykkäitä. Suurella osalla on mm. korkeakoulututkinto.
- Anonyymi
isäsi ei osaa lukea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418