Ei ole Prismassakaan kassoja enää, kaikki koitetaan suunnata itsepalvelukassoille.
Aina saamme lukea jopa Salon Seudun Sanomistamme, kassoja ei ole kun
kaksi, aivankuin ASIAKKAITA pakotetaan menemään itsepavelukasoille.
Ei Osuuskaupasta mitää uutta wittumaista olisi?
6
235
Vastaukset
- Anonyymi
Osuuskaupan mahahakas vastaa: Tämä on nyt meidä trenti, pyrimme ohjaamaan tulevaisuudessa kaikki asiakkaat vain ITSPALVELUKASSOILLEMME ja säästämme näin vuositasollamme jopa 4 miljoona euroa, Kunhan saamme myöskin MUMMOT ja VAARIT käyttämäään tätä systeemiä.
Tulevaisuudessahan me emme tee itse mitää, asiakkamme hyllyyttää ja siivoaa tulevaisuudessa ,,,, mutta tähän on aikaa ..
Mutta jo nyt me vain täällä Lapinhongain mökissämme vain toisten vatsoja taputtelemme, kun saatiin vihdoin päätteet että asiakas hoitaa itte maksunsa.
Näin se homma etenee, heh heh ja te köyhät vain alistutte. - Anonyymi
Ihan oikein! Prismat ja Lidlit on köyhille.
- Anonyymi
Jaa, mitäs rikkaille?
- Anonyymi
Siellä Lapinhonkamölillännen vain saunotte, vaikka maailmassa asiat menee eteenpäin.
Ei se asiakas niin tyhmä koskaan ole, että hoitaisi koko saatanan kassatapahtuman itse ja vaikka nyt hoitaakin osa - ei se tae tulevaisuutta.
Lapinhonamökillä saunassa; isoista Pomolla isoimmalla on isoin maha - vieressä istuva pienen kylän kauppias taputtaa ja hivelee Pomoa vatsaa ja pistää jopa korvansa siihen kiinni, sanoen;siellä vatsassa varmaaan muhii pieni tulevaisuuden pieni Osuuskauppalainen. - Anonyymi
Sitten kun itse hoitelen kassatapahtumani itsepalvelukassalla - SIITÄ PITÄÄ MYÖS KORVAUS ASIAKAALLE - miksi ei ole jo nyt kehitetty esimerkksi, laskusta -4 rosenttia?
Luuletteko tosiaan, että tulevaisuudessa ihmiset menee itsepalvelukassoille - ilman korvausta, perle.
Itsepalvelukassat on kohta menneisyyttä - jos ei saa alennusta NIIDEN KÄYTÖSTÄ.- Anonyymi
No ei sitä palkkaakaan työn teosta makseta.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990