Ei ole Prismassakaan kassoja enää, kaikki koitetaan suunnata itsepalvelukassoille.
Aina saamme lukea jopa Salon Seudun Sanomistamme, kassoja ei ole kun 
kaksi, aivankuin ASIAKKAITA pakotetaan menemään itsepavelukasoille.
Ei Osuuskaupasta mitää uutta wittumaista olisi?
6
263
Vastaukset
- AnonyymiOsuuskaupan mahahakas vastaa: Tämä on nyt meidä trenti, pyrimme ohjaamaan tulevaisuudessa kaikki asiakkaat vain ITSPALVELUKASSOILLEMME ja säästämme näin vuositasollamme jopa 4 miljoona euroa, Kunhan saamme myöskin MUMMOT ja VAARIT käyttämäään tätä systeemiä. 
 Tulevaisuudessahan me emme tee itse mitää, asiakkamme hyllyyttää ja siivoaa tulevaisuudessa ,,,, mutta tähän on aikaa ..
 Mutta jo nyt me vain täällä Lapinhongain mökissämme vain toisten vatsoja taputtelemme, kun saatiin vihdoin päätteet että asiakas hoitaa itte maksunsa.
 Näin se homma etenee, heh heh ja te köyhät vain alistutte.
- AnonyymiIhan oikein! Prismat ja Lidlit on köyhille. - AnonyymiJaa, mitäs rikkaille? 

- AnonyymiSiellä Lapinhonkamölillännen vain saunotte, vaikka maailmassa asiat menee eteenpäin. 
 Ei se asiakas niin tyhmä koskaan ole, että hoitaisi koko saatanan kassatapahtuman itse ja vaikka nyt hoitaakin osa - ei se tae tulevaisuutta.
 Lapinhonamökillä saunassa; isoista Pomolla isoimmalla on isoin maha - vieressä istuva pienen kylän kauppias taputtaa ja hivelee Pomoa vatsaa ja pistää jopa korvansa siihen kiinni, sanoen;siellä vatsassa varmaaan muhii pieni tulevaisuuden pieni Osuuskauppalainen.
- AnonyymiSitten kun itse hoitelen kassatapahtumani itsepalvelukassalla - SIITÄ PITÄÄ MYÖS KORVAUS ASIAKAALLE - miksi ei ole jo nyt kehitetty esimerkksi, laskusta -4 rosenttia? 
 Luuletteko tosiaan, että tulevaisuudessa ihmiset menee itsepalvelukassoille - ilman korvausta, perle.
 Itsepalvelukassat on kohta menneisyyttä - jos ei saa alennusta NIIDEN KÄYTÖSTÄ.- AnonyymiNo ei sitä palkkaakaan työn teosta makseta..... 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727337
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393816
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät153106
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422760
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132101
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161826
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2431703