koira luontokappaleista saastasin otus

Anonyymi-ap

jonka ihminen on ottanut kotieläimeksi voi vaan ihmetellä ihmiskunnan alennustilaa

25

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sikakin puhdistaa ittensä muttei koira

    • Anonyymi

      Ja se on saastasuuden esikuva

      • Anonyymi

        Ne voi laittaa paistinpannulle ja syödä niin saa synnit anteeksi lestadiolaiset ei oo tehnyt koira synnistä parannusta


    • Anonyymi

      Iso vitsi kennel liiton puheenjohtaja julistaa syntejä anteeksi ja syö sikaa ja polttaa tupakkaa

    • Anonyymi

      Syntiset ne vasta saastasia on. Onneksi usko ahdistaa.

    • Anonyymi

      Kattia kanssa.

    • Anonyymi

      Jos sie meijän Villelle ton sanoit, nii se haukku siut suohon.

      • Anonyymi

        sun villelle voi ampuu luodin päähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sun villelle voi ampuu luodin päähän

        sen jälkeen sen voi syöttää sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sen jälkeen sen voi syöttää sulle

        Koiran omistajat ovatkin kaikki mentaalisesti pöpejä ne kuuluu suljettujen ovien taakse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiran omistajat ovatkin kaikki mentaalisesti pöpejä ne kuuluu suljettujen ovien taakse

        Kuten vl ihmiset mutta niitten sairaus onkin jo niin syvä ettei sitä voi parantaa kukaan parantaa ne tarvii laittaa loppu iäksi työleirille jotta sairaus ei pahentuisi


    • Anonyymi

      Ilm. 22:15
      Mutta ulkona ovat koirat ja velhot, ja huorintekiät ja murhaajat, ja epäjumalan palveliat, ja kaikki ne, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

      • Anonyymi

        1. Kun. 21:19
        Ja puhu hänelle ja sano: näin sanoo Herra: pitikö sinun tappaman, ja vielä päälliseksi omistaman? Ja sinun pitää puhuman hänelle ja sanoman: näin sanoo Herra: siinä paikassa, jossa koirat nuoleskelivat Nabotin veren, pitää koirain sinunkin vertas nuoleskeleman.

        1. Kun. 21:23
        Ja Herra puhui myös Isebelille ja sanoi: koirain pitää syömän Isebelin Jisreelin muurin tykönä.

        2. Kun. 9:36
        Ja he tulivat jälleen ja sanoivat hänelle sen; hän sanoi: tämä on nyt se minkä Herra puhui palveliansa Elian Tisbiläisen kautta ja sanoi: Jisreelin pellolla pitää koirain syömän Isebelin lihan.

        Job 30:1
        Nyt minun nuorempani nauravat minua, joiden isiä en minä olisi pannut minun laumani koirain sekaan;


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Kun. 21:19
        Ja puhu hänelle ja sano: näin sanoo Herra: pitikö sinun tappaman, ja vielä päälliseksi omistaman? Ja sinun pitää puhuman hänelle ja sanoman: näin sanoo Herra: siinä paikassa, jossa koirat nuoleskelivat Nabotin veren, pitää koirain sinunkin vertas nuoleskeleman.

        1. Kun. 21:23
        Ja Herra puhui myös Isebelille ja sanoi: koirain pitää syömän Isebelin Jisreelin muurin tykönä.

        2. Kun. 9:36
        Ja he tulivat jälleen ja sanoivat hänelle sen; hän sanoi: tämä on nyt se minkä Herra puhui palveliansa Elian Tisbiläisen kautta ja sanoi: Jisreelin pellolla pitää koirain syömän Isebelin lihan.

        Job 30:1
        Nyt minun nuorempani nauravat minua, joiden isiä en minä olisi pannut minun laumani koirain sekaan;

        Tuom. 7:5
        Ja hän vei kansan veden tykö; ja Herra sanoi Gideonille: joka vettä latkii kielellänsä niinkuin koira latkii, aseta häntä erinänsä seisomaan, niin myös kaikki, jotka heitänsä polvillensa kumartavat juodessansa.

        1. Sam. 17:43
        Philistealainen sanoi Davidille: olenko minä koira, ettäs tulet sauvoilla minun tyköni? Ja Philistealainen kiroili Davidia jumalainsa kautta.

        2. Kun. 8:13
        Hasael sanoi: mikä on sinun palvelias tämä koira, että hän niin suuria asioita tekisi? Elisa sanoi: Herra on minulle ilmoittanut sinun tulevan Syrian kuninkaaksi.

        Ps. 59:7
        He tulkoon taas ehtoona, ja ulvokaan niinkuin koira, ja samotkaan ympäri kaupungin.

        Ps. 59:15
        He tulkoon taas ehtoona, ja ulvokaan niinkuin koira, ja samotkaan ympäri kaupungin.

        Sananl. 26:11
        Niinkuin koira syö oksennuksensa, niin on hullu joka hulluutensa kertoo.

        Saarn. 9:4
        Mitäs siis pitää jonkun valitseman? niinkauvan kuin eletään, on toivo; sillä elävä koira on parempi kuin kuollut jalopeura.

        2. Piet. 2:22
        Niille on tapahtunut se totinen sananlasku: koira syö oksennuksensa, ja pesty sika rypee rapakossa jälleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuom. 7:5
        Ja hän vei kansan veden tykö; ja Herra sanoi Gideonille: joka vettä latkii kielellänsä niinkuin koira latkii, aseta häntä erinänsä seisomaan, niin myös kaikki, jotka heitänsä polvillensa kumartavat juodessansa.

        1. Sam. 17:43
        Philistealainen sanoi Davidille: olenko minä koira, ettäs tulet sauvoilla minun tyköni? Ja Philistealainen kiroili Davidia jumalainsa kautta.

        2. Kun. 8:13
        Hasael sanoi: mikä on sinun palvelias tämä koira, että hän niin suuria asioita tekisi? Elisa sanoi: Herra on minulle ilmoittanut sinun tulevan Syrian kuninkaaksi.

        Ps. 59:7
        He tulkoon taas ehtoona, ja ulvokaan niinkuin koira, ja samotkaan ympäri kaupungin.

        Ps. 59:15
        He tulkoon taas ehtoona, ja ulvokaan niinkuin koira, ja samotkaan ympäri kaupungin.

        Sananl. 26:11
        Niinkuin koira syö oksennuksensa, niin on hullu joka hulluutensa kertoo.

        Saarn. 9:4
        Mitäs siis pitää jonkun valitseman? niinkauvan kuin eletään, on toivo; sillä elävä koira on parempi kuin kuollut jalopeura.

        2. Piet. 2:22
        Niille on tapahtunut se totinen sananlasku: koira syö oksennuksensa, ja pesty sika rypee rapakossa jälleen.

        1. Kun. 21:19
        Ja puhu hänelle ja sano: näin sanoo Herra: pitikö sinun tappaman, ja vielä päälliseksi omistaman? Ja sinun pitää puhuman hänelle ja sanoman: näin sanoo Herra: siinä paikassa, jossa koirat nuoleskelivat Nabotin veren, pitää koirain sinunkin vertas nuoleskeleman.

        1. Kun. 22:38
        Mutta kuin vaunut virutettiin Samarian kalalammikossa, nuolivat koirat hänen vertansa, ja portot pesivät, Herran sanan jälkeen, jonka hän puhui.

        2. Kun. 9:10
        Ja koirat pitää syömän Isebelin Jisreelin pellolla, ja ei yksikään pidä häntä hautaaman. Ja hän avasi oven ja pakeni.

        Ps. 22:17
        Sillä koirat ovat minun piirittäneet: julmain parvi saartain lävistänyt kuin jalopeura käteni ja jalkani.

        Jes. 56:10
        Kaikki heidän vartiansa ovat sokiat, eikä tiedä mitään, he ovat kaikki mykät koirat, jotka ei voi haukkua; he ovat laiskat, he makaavat ja unta rakastavat.

        Jes. 56:11
        Mutta he ovat häpeemättömät väkevät koirat, jotka ei ikänä taida tulla ravituiksi. Ei paimenet itsekään tiedä mitään eli ymmärrä; jokainen ottaa vaarin omasta tiestänsä, kukin noudattaa ahneuttansa hänen tilassansa.

        Jer. 15:3
        Sillä minä tahdon määrätä heille neljä kuritusta, sanoo Herra: miekan tappamaan, koirat repimään, taivaan linnut ja pedot syömään ja hukuttamaan.

        Luuk. 16:21
        Ja pyysi ravittaa niistä muruista, jotka rikkaan pöydältä putosivat; mutta koirat myös tulivat ja nuolivat hänen paisumansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Kun. 21:19
        Ja puhu hänelle ja sano: näin sanoo Herra: pitikö sinun tappaman, ja vielä päälliseksi omistaman? Ja sinun pitää puhuman hänelle ja sanoman: näin sanoo Herra: siinä paikassa, jossa koirat nuoleskelivat Nabotin veren, pitää koirain sinunkin vertas nuoleskeleman.

        1. Kun. 22:38
        Mutta kuin vaunut virutettiin Samarian kalalammikossa, nuolivat koirat hänen vertansa, ja portot pesivät, Herran sanan jälkeen, jonka hän puhui.

        2. Kun. 9:10
        Ja koirat pitää syömän Isebelin Jisreelin pellolla, ja ei yksikään pidä häntä hautaaman. Ja hän avasi oven ja pakeni.

        Ps. 22:17
        Sillä koirat ovat minun piirittäneet: julmain parvi saartain lävistänyt kuin jalopeura käteni ja jalkani.

        Jes. 56:10
        Kaikki heidän vartiansa ovat sokiat, eikä tiedä mitään, he ovat kaikki mykät koirat, jotka ei voi haukkua; he ovat laiskat, he makaavat ja unta rakastavat.

        Jes. 56:11
        Mutta he ovat häpeemättömät väkevät koirat, jotka ei ikänä taida tulla ravituiksi. Ei paimenet itsekään tiedä mitään eli ymmärrä; jokainen ottaa vaarin omasta tiestänsä, kukin noudattaa ahneuttansa hänen tilassansa.

        Jer. 15:3
        Sillä minä tahdon määrätä heille neljä kuritusta, sanoo Herra: miekan tappamaan, koirat repimään, taivaan linnut ja pedot syömään ja hukuttamaan.

        Luuk. 16:21
        Ja pyysi ravittaa niistä muruista, jotka rikkaan pöydältä putosivat; mutta koirat myös tulivat ja nuolivat hänen paisumansa.

        5. Moos. 23:19
        Älä kanna porton palkkaa eikä koiran hintaa Herran sinun Jumalas huoneesen, jonkun lupauksen edestä; sillä ne molemmat ovat Herralle sinun Jumalalles kauhistus.

        2. Sam. 3:8
        Niin Abner vihastui suuresti Isbosetin sanoista ja sanoi: olenko minä koiran pää, joka Juudaa vastaan tein tänäpänä laupiuden sinun isäs Saulin huoneelle, ja hänen veljillensä ja ystävillensä, ja en ole antanut sinua Davidin käsiin! ja sinä soimaat minua tänäpänä vaimon tähden pahantekiäksi?

        2. Sam. 9:8
        Hän kumarsi ja sanoi: kuka olen minä sinun palvelias, ettäs käänsit sinus kuolleen koiran puoleen, niinkuin minä olen?

        2. Sam. 16:9
        Silloin Abisai ZeruJan poika sanoi kuninkaalle: pitääkö tämän kuolleen koiran kiroileman herraani kuningasta? Minä menen ja lyön häneltä pään pois.

        Jes. 66:3
        Sillä joka härjän teurastaa, on niinkuin hän miehenkin tappais; joka lampaan uhraa, on niinkuin hän koiran niskat taittais; joka ruokauhria tuo, on niinkuin hän sian verta uhrais; joka pyhää savua muistelee, on niinkuin hän vääryyttä kiittäis: näitä he valitsevat teissänsä, ja heidän sielunsa mielistyy heidän kauhistuksiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5. Moos. 23:19
        Älä kanna porton palkkaa eikä koiran hintaa Herran sinun Jumalas huoneesen, jonkun lupauksen edestä; sillä ne molemmat ovat Herralle sinun Jumalalles kauhistus.

        2. Sam. 3:8
        Niin Abner vihastui suuresti Isbosetin sanoista ja sanoi: olenko minä koiran pää, joka Juudaa vastaan tein tänäpänä laupiuden sinun isäs Saulin huoneelle, ja hänen veljillensä ja ystävillensä, ja en ole antanut sinua Davidin käsiin! ja sinä soimaat minua tänäpänä vaimon tähden pahantekiäksi?

        2. Sam. 9:8
        Hän kumarsi ja sanoi: kuka olen minä sinun palvelias, ettäs käänsit sinus kuolleen koiran puoleen, niinkuin minä olen?

        2. Sam. 16:9
        Silloin Abisai ZeruJan poika sanoi kuninkaalle: pitääkö tämän kuolleen koiran kiroileman herraani kuningasta? Minä menen ja lyön häneltä pään pois.

        Jes. 66:3
        Sillä joka härjän teurastaa, on niinkuin hän miehenkin tappais; joka lampaan uhraa, on niinkuin hän koiran niskat taittais; joka ruokauhria tuo, on niinkuin hän sian verta uhrais; joka pyhää savua muistelee, on niinkuin hän vääryyttä kiittäis: näitä he valitsevat teissänsä, ja heidän sielunsa mielistyy heidän kauhistuksiinsa.

        1. Sam. 24:15
        Kenenkä jälkeen Israelin kuningas on lähtenyt? ketäs ajat takaa? Kuollutta koiraa ja kirppua.

        Sananl. 26:17
        Joka käy ohitse ja sekoittaa itsensä muiden riitoihin, hän on senkaltainen, joka koiraa korvista vetää.


    • Anonyymi

      Ensin nuolee puonsa puhtaaksi ja sitten ryntää nuolemaan emäntänsä/isäntänsä naamaa.

      • Anonyymi

        Joo ihmiset hankkii koiran seksin himosta en halua nähdä yhtään koirasta elävänä niitten tappaminen on suotavaa koirat yrittää varsinkin paritella ihmisten kanssa sen verran pimeitä haisevia rottia ne on ne kuluu viemäriin ja niitten päälle kuuluu paskoa ja vetää vessan pöntöstä alas ja pudottaa helvettiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ihmiset hankkii koiran seksin himosta en halua nähdä yhtään koirasta elävänä niitten tappaminen on suotavaa koirat yrittää varsinkin paritella ihmisten kanssa sen verran pimeitä haisevia rottia ne on ne kuluu viemäriin ja niitten päälle kuuluu paskoa ja vetää vessan pöntöstä alas ja pudottaa helvettiin

        Aviosuhde koiran kanssa on suomessa yleinen tapa


    • Anonyymi

      Lestaliike kantavine voimineen on saastaisin. Aiheuttavat ihmisille paljon mielipahaa. Tietävät sen mutta raha ja maanpäällinen rikkaus ohjaa heitä.

      • Anonyymi

        Olen alottaja enkä kuulu lestaliikkeeseen mulla on niitten oppi eikä sillä ole mitään tekemistä heidän kanssa koska en kuulu heihin mun moraalikäsitykseni on erilainen heissä on saatana ja minä olen jumalan lapsi saatana tekee koko ajan virheitä se erottaa meidät toisistaan ja ne vihaa ihmisiä jotka ei tee syntiä kasaa niitten päälle tulisia hiiliä ja lopulta ne syttyy tuleen ja palaa elävänä koska heidän elimistönsä ei kestä synnin määrää se alkaa kiehumaan ja kun ne ei hammasta purren anna periksi ne poksahtaa tuleen koska eivät luovu synnistä vaan aiheuttavat itsesyttymisen tällä hetkellä niitten puhujat ovat jo niin lähellä kriittistä rajaa et niitten pitäminen sisällä on vaarallista esim kerrostaloasunnon ei sovi niille kun siellä on muita


    • Anonyymi

      Lestadiolaisuus on sairaus, sisäsiittoista porukkaa jossa ns."päälliköt" käyttävät nuoria naisia hyväkseen ja keräävät seurakuntalaisilta kymmenykset, eli rikastuvat kokoajan ja pitävät väkeä pelossa ja nöyränä mitä mielikuvituksellisimmilla jutuilla uskon kautta jne....

      • Anonyymi

        Oikeesti te epäuskoset saatanat saatte vetää käteenne teidät pitää tappaa kaikki ja poliisi saa kattoo vierestä kun teidät tapetaan ne ovat suurimmat viholliset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti te epäuskoset saatanat saatte vetää käteenne teidät pitää tappaa kaikki ja poliisi saa kattoo vierestä kun teidät tapetaan ne ovat suurimmat viholliset

        Suomesta tapetssn kaikki eikä jäljelle kää kuin kourallinen lridtittykä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe