En arvosta perheyrityksiä jotka eivät menesty ilman sukuoikeuksia kuten Paunu ja Savonlinja.
Arvostan perheyrityksiä mutta VAIN jos ne menestyvät ilman sukuoikeuksia kuten Valkeakosken Liikenne
6
210
Vastaukset
- Anonyymi
No, paljon paremmin tuo Valkeakosken liikennekin menestyi ja vaurastui, ennen sukuoikeuksien pois ottamista. Aika räpiköimistä on ollut sukuoikeuksien poisoton jälkeen.
- Anonyymi
Perheyrittäjyys on kannatettava asia, mutta jostakin syystä Valkeakosken Liikenne ei ole erityisemmin menestynyt. Siellä on ehkä luotettu liikaa vääriin henkilöihin ja katteettomiin lupauksiin.
- Anonyymi
Ikävä kyllä VL ei ole oikein menestynyt viime vuosina menetettyään "omat liikenteensä".
Toivotaan pienen perheyrityksen kuitenkin ponnistavan pinnalle. - Anonyymi
Niin, ja siellä ei ole vielä oikein sopeuduttu sukuoikeuksien loppumiseen.
- Anonyymi
Ikävä kyllä meno alalla on sellaista, että valtaosa pienistä perheyrityksistä tulee katoamaan. Liikenne keskittyy pääomasijoittajien yrityksille (KA, Vekka Group), veronmaksajien rahoilla leikkiville (VR/PL) ja ulkomaisille pörssiyhtiöille (Nobina). Kilpailutukset on laadittu siten, että vain ne pärjäävät joilla on enemmän rahaa käytettävissään. Liikenteen ostajaa ei kiinnosta laatu, vaan pelkästään edullinen hinta. Sopimusehdotkin "unohtuvat" heti sen jälkeen, kun on nimet papereissa, kuten muutamat esimerkkitapaukset selvästi kertovat.
- Anonyymi
VL on pieni perheyritys joka on hienosti pärjännyt kilpailutuksissa tarjoamalla korkeaa laatua edulliseen hintaan. Myös 3-tien kaukoliikenne on ilmiömäinen menestystarina joka sai alkunsa nerokkaasti ja kilpailijat ällikällä lyöden pahimpana korona-aikana, muiden vähentäessä liikennettä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549