Yhtye on kuulemma maailman paras.Mutta en ole yhtään yhtyeen kappaletta ikinä kuullut
soivan missään tuutissa.Ainoastaan jossain
mainoksessa muutaman sekunnin.Kuinka
yhtye voi olla samaan aikaan maailman paras
ja sitten sen kappaleita ei soiteta esim radiossa?
Ihmetys Coldplaysta?
28
437
Vastaukset
- Anonyymi
Nevö hööd!
- Anonyymi
Se on semmoista kaupallista hömppä musaa.
- Anonyymi
Ei missään ole sanottu sen olevan maailman paras, vaan että se kuuluu maailman parhaisiin yhtyeisiin.
Siinä on pieni ero.- Anonyymi
Tuskin mikään muu bändi täyttäis 4 stadikkaa.
Kyllä sitä suosituimmaksi bändiksi on tituleerattu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin mikään muu bändi täyttäis 4 stadikkaa.
Kyllä sitä suosituimmaksi bändiksi on tituleerattu?Mut ei se ole hyvä sill perusteella että jotku diggaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin mikään muu bändi täyttäis 4 stadikkaa.
Kyllä sitä suosituimmaksi bändiksi on tituleerattu?Väitätkö että esim. Metallica tai Madonna eivät täyttäisi useampaa stadikkaa, jos lippuja olisi laitettu enemmän myyntiin? Madonnan 80 000 paikkaa myytiin muutamassa minuutissa lipunmyynnin alettua loppuun, kun oli tulossa Helsinkiin esiintymään, sekä Metallican 50 000 paikkaa.
- Anonyymi
Pakko sen on hyvä olla,kun saivat Alman lämppärikseen.
- Anonyymi
Tuntemattomia kuuluisuuksia.
- Anonyymi
Pelastaa Helsigin talouden.Kuulemma kävijät
Tuovat 60 milj euroa? - Anonyymi
Mene johonkin kauppakeskukseen, niin taustamusiikki on sitä.
- Anonyymi
Itsellenikin on tuttu ainoastaan brittiläinen Coldcut, jota 90-luvun alkupuolella soitettiin paljon radiossa, mutta Coldplay:sta en ole ikinä kuullutkaan.
- Anonyymi
Yhtye on liki 30 vuotta keikkaillut ja tehnyt musiikkia etkä ole mukamas koskaan kuullut heidän yhtäkään biisiä? Tynnyrissäkö olet kasvanut? Olen varma että olet vahingossa heidän lurituksensa jossakin kuullut. Ne ovat kaikki suht samanlaisia nykyään, eivätkö kovin mielenkiintoisia. Mutta ne bändin vanhimmat kappaleet 2000-luvun alusta ovat ihan OK.
- Anonyymi
On ehkä joskus jonkun ko. bändin kappaleen kuullut, mutta siitä ole varma että yksikään radiojuontaja ei ole maininnut nimeä "Coldplay". Radiojuontajat itsekin ovat sitä mieltä, että se on pelkkää anonyymia geneeristä taustamusiikkia jonka esittäjää ei ole tarpeen tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ehkä joskus jonkun ko. bändin kappaleen kuullut, mutta siitä ole varma että yksikään radiojuontaja ei ole maininnut nimeä "Coldplay". Radiojuontajat itsekin ovat sitä mieltä, että se on pelkkää anonyymia geneeristä taustamusiikkia jonka esittäjää ei ole tarpeen tietää.
Jos tekoäly tekisi suht miellyttävää perustaustamusiikkia niin se kuuloista nykyiseltä coldplaylta. En sano että se on huono juttu, mutta sellaista se isoja massoja ja "kaikkia" miellyttävä musa vain nykyisin on.
Anonyymi kirjoitti:
On ehkä joskus jonkun ko. bändin kappaleen kuullut, mutta siitä ole varma että yksikään radiojuontaja ei ole maininnut nimeä "Coldplay". Radiojuontajat itsekin ovat sitä mieltä, että se on pelkkää anonyymia geneeristä taustamusiikkia jonka esittäjää ei ole tarpeen tietää.
Olihan ruotsalainen Avicii kai maailmankuulu, mutta ainakin itselle tutuksi vasta itsemurhauutisen kuultua.
En muista kuulleeni Tim Bergling- nimeä... ennen kuolemaansa.
Vakooja Stig Berglingin muistan kyllä.- Anonyymi
ILMA-JOE kirjoitti:
Olihan ruotsalainen Avicii kai maailmankuulu, mutta ainakin itselle tutuksi vasta itsemurhauutisen kuultua.
En muista kuulleeni Tim Bergling- nimeä... ennen kuolemaansa.
Vakooja Stig Berglingin muistan kyllä.Aviciilla kuitenkin on hittibiisejä esim. hey brother, jonka kaikki tunnistavat vaikka eivät tietäisi artistista mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aviciilla kuitenkin on hittibiisejä esim. hey brother, jonka kaikki tunnistavat vaikka eivät tietäisi artistista mitään.
En muista tuota jumputusta kuulleeni...hukkuu muuhun keskinkertaisuuteen,
https://www.youtube.com/watch?v=6Cp6mKbRTQY - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ehkä joskus jonkun ko. bändin kappaleen kuullut, mutta siitä ole varma että yksikään radiojuontaja ei ole maininnut nimeä "Coldplay". Radiojuontajat itsekin ovat sitä mieltä, että se on pelkkää anonyymia geneeristä taustamusiikkia jonka esittäjää ei ole tarpeen tietää.
Sama täällä, varmaan olen kappaleita kyseiseltä bändiltä kuullut, mutta en olisi osannut alkaa nimeämään yhtyeen kappaleita, tai yhdistää jotain tiettyä kappaletta yhtyeeseen.
Niin on ihmisillä erilaiset musiikkimaut, ettei kaikki voi tietää kaikkea.
- Anonyymi
Onko esim. tissiposki hyvä kun saa stadikan täyteen tyttöjä.
- Anonyymi
Älä ole kateellinen, se on ihan turhaa.
- Anonyymi
Pakko sen olla hyvä
https://fi.wikipedia.org/wiki/Coldplayn_diskografia - Anonyymi
Yleinen vitsihän tuo on muusikkopiireissä ja muutenkin, mutta uppoaa tiettyyn kansanosaan.
- Anonyymi
Aina olen ihmetellyt, miksi Bruce Springsteen on "kova sälli" mutta ei sillä ole yhtäkään omaa biisiä, joita jaksaisi yhtä kertaa useammin kuunnella.
No ehkä cest ala vie tai joku sellainen kopio muilta, mikä tuubissa pyörii, siinä kaikki.
Mutta suuri raha ja sen koneisto TAKOO sopulille päähän: tää on hyvä.
se siittä ,t. haans- Anonyymi
Puhumattakaan jostain Taylor Swiftistä....miljardibisnes luotu "ilmiöllä"......huoh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhumattakaan jostain Taylor Swiftistä....miljardibisnes luotu "ilmiöllä"......huoh
Taylor Swift ei olekaan tehnyt lipunmyyntiennätystä.
Coldplay sen sijaan teki lipunmyyntiennätyksen Helsingissä (120 000 paikkaa). Edellinen ennätys oli hallussa Ed Sheeranilla (105 000).
Ed Sheeran on kyllä toinen sellainen artisti, jonka ensimmäistäkään biisiä en osaa nimetä enkä tunnistaisi, vaikka joskus on saattanut radiossa kuulla. Täysin tuntematon artisti.
- Anonyymi
Coldplay konsertti oli hieno show vaikka musiikki keskinkertaista. Uppoaa helsingin vihervasemmistoon kuin tofu suuhun. Vihervasemmiston propagandaahan tuo konsertti oli täynnä ja kuulijakunta kulki puoluekirja taskussa.
- Anonyymi
90 luvun musiikilta puutui tyyli suunta,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602