Ihmetys Coldplaysta?

Anonyymi-ap

Yhtye on kuulemma maailman paras.Mutta en ole yhtään yhtyeen kappaletta ikinä kuullut
soivan missään tuutissa.Ainoastaan jossain
mainoksessa muutaman sekunnin.Kuinka
yhtye voi olla samaan aikaan maailman paras
ja sitten sen kappaleita ei soiteta esim radiossa?

28

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nevö hööd!

      • Anonyymi

        Se on semmoista kaupallista hömppä musaa.


    • Anonyymi

      Ei missään ole sanottu sen olevan maailman paras, vaan että se kuuluu maailman parhaisiin yhtyeisiin.
      Siinä on pieni ero.

      • Anonyymi

        Tuskin mikään muu bändi täyttäis 4 stadikkaa.
        Kyllä sitä suosituimmaksi bändiksi on tituleerattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin mikään muu bändi täyttäis 4 stadikkaa.
        Kyllä sitä suosituimmaksi bändiksi on tituleerattu?

        Mut ei se ole hyvä sill perusteella että jotku diggaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin mikään muu bändi täyttäis 4 stadikkaa.
        Kyllä sitä suosituimmaksi bändiksi on tituleerattu?

        Väitätkö että esim. Metallica tai Madonna eivät täyttäisi useampaa stadikkaa, jos lippuja olisi laitettu enemmän myyntiin? Madonnan 80 000 paikkaa myytiin muutamassa minuutissa lipunmyynnin alettua loppuun, kun oli tulossa Helsinkiin esiintymään, sekä Metallican 50 000 paikkaa.


    • Anonyymi

      Pakko sen on hyvä olla,kun saivat Alman lämppärikseen.

      • Anonyymi

        Tuntemattomia kuuluisuuksia.


    • Anonyymi

      Pelastaa Helsigin talouden.Kuulemma kävijät
      Tuovat 60 milj euroa?

    • Anonyymi

      Mene johonkin kauppakeskukseen, niin taustamusiikki on sitä.

    • Anonyymi

      Itsellenikin on tuttu ainoastaan brittiläinen Coldcut, jota 90-luvun alkupuolella soitettiin paljon radiossa, mutta Coldplay:sta en ole ikinä kuullutkaan.

    • Anonyymi

      Yhtye on liki 30 vuotta keikkaillut ja tehnyt musiikkia etkä ole mukamas koskaan kuullut heidän yhtäkään biisiä? Tynnyrissäkö olet kasvanut? Olen varma että olet vahingossa heidän lurituksensa jossakin kuullut. Ne ovat kaikki suht samanlaisia nykyään, eivätkö kovin mielenkiintoisia. Mutta ne bändin vanhimmat kappaleet 2000-luvun alusta ovat ihan OK.

      • Anonyymi

        On ehkä joskus jonkun ko. bändin kappaleen kuullut, mutta siitä ole varma että yksikään radiojuontaja ei ole maininnut nimeä "Coldplay". Radiojuontajat itsekin ovat sitä mieltä, että se on pelkkää anonyymia geneeristä taustamusiikkia jonka esittäjää ei ole tarpeen tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ehkä joskus jonkun ko. bändin kappaleen kuullut, mutta siitä ole varma että yksikään radiojuontaja ei ole maininnut nimeä "Coldplay". Radiojuontajat itsekin ovat sitä mieltä, että se on pelkkää anonyymia geneeristä taustamusiikkia jonka esittäjää ei ole tarpeen tietää.

        Jos tekoäly tekisi suht miellyttävää perustaustamusiikkia niin se kuuloista nykyiseltä coldplaylta. En sano että se on huono juttu, mutta sellaista se isoja massoja ja "kaikkia" miellyttävä musa vain nykyisin on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On ehkä joskus jonkun ko. bändin kappaleen kuullut, mutta siitä ole varma että yksikään radiojuontaja ei ole maininnut nimeä "Coldplay". Radiojuontajat itsekin ovat sitä mieltä, että se on pelkkää anonyymia geneeristä taustamusiikkia jonka esittäjää ei ole tarpeen tietää.

        Olihan ruotsalainen Avicii kai maailmankuulu, mutta ainakin itselle tutuksi vasta itsemurhauutisen kuultua.
        En muista kuulleeni Tim Bergling- nimeä... ennen kuolemaansa.

        Vakooja Stig Berglingin muistan kyllä.


      • Anonyymi
        ILMA-JOE kirjoitti:

        Olihan ruotsalainen Avicii kai maailmankuulu, mutta ainakin itselle tutuksi vasta itsemurhauutisen kuultua.
        En muista kuulleeni Tim Bergling- nimeä... ennen kuolemaansa.

        Vakooja Stig Berglingin muistan kyllä.

        Aviciilla kuitenkin on hittibiisejä esim. hey brother, jonka kaikki tunnistavat vaikka eivät tietäisi artistista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aviciilla kuitenkin on hittibiisejä esim. hey brother, jonka kaikki tunnistavat vaikka eivät tietäisi artistista mitään.

        En muista tuota jumputusta kuulleeni...hukkuu muuhun keskinkertaisuuteen,

        https://www.youtube.com/watch?v=6Cp6mKbRTQY


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ehkä joskus jonkun ko. bändin kappaleen kuullut, mutta siitä ole varma että yksikään radiojuontaja ei ole maininnut nimeä "Coldplay". Radiojuontajat itsekin ovat sitä mieltä, että se on pelkkää anonyymia geneeristä taustamusiikkia jonka esittäjää ei ole tarpeen tietää.

        Sama täällä, varmaan olen kappaleita kyseiseltä bändiltä kuullut, mutta en olisi osannut alkaa nimeämään yhtyeen kappaleita, tai yhdistää jotain tiettyä kappaletta yhtyeeseen.
        Niin on ihmisillä erilaiset musiikkimaut, ettei kaikki voi tietää kaikkea.


    • Anonyymi

      Onko esim. tissiposki hyvä kun saa stadikan täyteen tyttöjä.

      • Anonyymi

        Älä ole kateellinen, se on ihan turhaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yleinen vitsihän tuo on muusikkopiireissä ja muutenkin, mutta uppoaa tiettyyn kansanosaan.

    • Anonyymi

      Aina olen ihmetellyt, miksi Bruce Springsteen on "kova sälli" mutta ei sillä ole yhtäkään omaa biisiä, joita jaksaisi yhtä kertaa useammin kuunnella.

      No ehkä cest ala vie tai joku sellainen kopio muilta, mikä tuubissa pyörii, siinä kaikki.

      Mutta suuri raha ja sen koneisto TAKOO sopulille päähän: tää on hyvä.

      se siittä ,t. haans

      • Anonyymi

        Puhumattakaan jostain Taylor Swiftistä....miljardibisnes luotu "ilmiöllä"......huoh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhumattakaan jostain Taylor Swiftistä....miljardibisnes luotu "ilmiöllä"......huoh

        Taylor Swift ei olekaan tehnyt lipunmyyntiennätystä.
        Coldplay sen sijaan teki lipunmyyntiennätyksen Helsingissä (120 000 paikkaa). Edellinen ennätys oli hallussa Ed Sheeranilla (105 000).

        Ed Sheeran on kyllä toinen sellainen artisti, jonka ensimmäistäkään biisiä en osaa nimetä enkä tunnistaisi, vaikka joskus on saattanut radiossa kuulla. Täysin tuntematon artisti.


    • Anonyymi

      Coldplay konsertti oli hieno show vaikka musiikki keskinkertaista. Uppoaa helsingin vihervasemmistoon kuin tofu suuhun. Vihervasemmiston propagandaahan tuo konsertti oli täynnä ja kuulijakunta kulki puoluekirja taskussa.

    • Anonyymi

      90 luvun musiikilta puutui tyyli suunta,

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe