Ei sun tarvi mua odottaa

Anonyymi-ap

En uskalla tehdä enempää kun olen tehnyt. En pysty parempaan.

27

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Selvä. En ole sua odottanut, vaan elänyt omaa elämääni. Jos joskus satut tielleni, katsotaan sitten mikä on tilanne.

• Anonyymi

Minulla on sitten jo ihana rakastava kumppani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on sitten jo ihana rakastava kumppani.

Se on hienoa!

• Anonyymi

Tämä on hyvä. Minäkin elän omaa elämääni ja jos hän nainen haluaa minut joskus, niin sitten toivottavasti yhteistä elämää. Ei tässä ole kuitenkaan mikään kiire ja molemmat varmaan pariutuvat omilla tahoillaan, mutta elämässä on hyvä olla unelmia ja joku joka kannustaa jaksamaan ihan vaan olemalla olemassa. - sivumies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on hyvä. Minäkin elän omaa elämääni ja jos hän nainen haluaa minut joskus, niin sitten toivottavasti yhteistä elämää. Ei tässä ole kuitenkaan mikään kiire ja molemmat varmaan pariutuvat omilla tahoillaan, mutta elämässä on hyvä olla unelmia ja joku joka kannustaa jaksamaan ihan vaan olemalla olemassa. - sivumies

Niin oliskin elämässä se joku joka kannustaa.
        No vaikkei kannustaisikaan niin kunhan ees olisi.
        - ☆-

• Anonyymi

Odotan silti

• Anonyymi

Milloin näitte viimeksi?

• Anonyymi

Ei ole kiire mihinkään, vaikka kaipuu luoksesi älytön onkin.. Odottelen sinua

• Anonyymi

Samat sanat voisin sanoa naiselle. Olen liian arka ja heikko, väsynyt, surullinen ja pelokas. Miksi odottaa tämmöistä joka ei saa aikaan mitään? Olisinhan minä onnellinen jos se nainen olisi kanssani, mutta jos olisin masentunut niin jossain vaiheessa hän varmasti kyllästyisi siihen ja se alkaisi rasittamaan häntä. Töissä käyn ja olen välillä ahkera mutta olen tosi murheellinen ja väsynyt. Mieheltä.

• Anonyymi

Masennuksen takii ei hylätä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masennuksen takii ei hylätä

Kyllä hylätään useinkin
        Samoin on monet muut sairaudet.
        Ihmiset eivät halua enää jakaa elämäänsä sairaiden kanssa kun todella harvoin..
        Ei mitää oo mitää pakkoa olla ja huolehtia.
        Semoinen rakkaus kestää kaiken hömppä on mielikuvitusta tai aikaa vuosisatojen takas muttei enää nykyaikaa ..
        Jossa kilpailun paras saa kaiken .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hylätään useinkin
        Semoinen rakkaus kestää kaiken hömppä on mielikuvitusta tai aikaa vuosisatojen takas muttei enää nykyaikaa ..

Monesti ajaudutaan erilleen siinä vaiheessa, kun ei ole toiseen enää sitä tarvittavaa luottamusta? Usko hyvään karisee, kun kokee toisessa niitä vähemmän mieluisia asioita.

• Anonyymi

Kunpa joku vaan uskoisi että en kyllästyisi. Olisin Onnellinen jos vaan uskaltautuisi sen verran että tulisi ihan pienen askeleen lähemmäs ettei kaikki olisi ollut turhaa ja jäisi vaan ikuisesti mieleen kummittelemaan sanat... mitä jos....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunpa joku vaan uskoisi että en kyllästyisi. Olisin Onnellinen jos vaan uskaltautuisi sen verran että tulisi ihan pienen askeleen lähemmäs ettei kaikki olisi ollut turhaa ja jäisi vaan ikuisesti mieleen kummittelemaan sanat... mitä jos....

Kuka joku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hylätään useinkin

Totta se on, kun ei voi enää pahemmin mokata. Katson alas ja nään keltastakin. Mahdanko mä olla sittenkin pingviini?

• Anonyymi

Molemmilla varmaan esteitä, mutta totuushan on se että meillä ois niin ihanaa ❤️

• Anonyymi

Kyllä se niin on että kun rakkautta riittää niin yhdessä toinen toista tuetaan kaikissa tilanteissa

• Anonyymi

Eipä nyt masennuta siellä!

• Anonyymi

Miehelle vai naiselle?

• Anonyymi

ikä ei tule yksin.. mutta tosiaan jos sitten kiikkustuoleissa viimistään heitetään kivet

• Anonyymi

Niinköl luulet

• Anonyymi

Tiedän. En halua silmäpeliä ja toivoa enää. Ja en halua sinut, toivon, että tunteet on todella ohi meni.

• Anonyymi

En oo ikinä odottannu ketään🤣 käyn siellä sulla kun mulle sopii😻 mut ei vaan oo sulla mieleen tullu.. Hirn! BOSSBIATCH

• Anonyymi

Kaikki parasta naurua on ollut kavereiden kaa kun sä uskot kaikki mun selitykset ja jutut🤣vttu myömon vaa naurettu väärällää uskooki vielä! Ha ha 😿🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Otahan kummitus yhteyttä ja selvitä asiat mitä sait aikaan..

• Anonyymi

En mä koskaan ketään odotakkaan nääs kun aika ei pysähdy vaikka itse jäisitkin odotteleen aika päättyy/pysähtyy vasta si kun tulee se game over ja lyödään multiin jäljelle jäävillä aika jatkaa silti kulkuaan niin se on aina tehny ja niin se tekee jatkossakin meistä ei jää jälkeläisille muistoksi muuta kuin se millaisen maailman elää heille jätämme jälkeemme

• Anonyymi

Ansaitset nainen parempaa, sydämesi on täyttä kultaa. Minä en ansaitse sinua enkä ketään muutakaan.😪

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe