Miksi poistettu ketju Extyökkäristä ja epäilyistä mitä porukkaa edustaa?

Anonyymi-ap

Kuka poistanut? Johtaako jäljet sinne mistä ketjussakin oli kysymys?

47

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Extyökkäri on 80+
      ei siis edusta muuta kuin omaa mieltään.

      • Anonyymi

        Mutta miksi ketju poistettu ja minkä vuoksi? Itsekin joskus sitä selailin ja kyseinen nimimerkki nolasi ja väisteli jatkuvasti itsensä nolaten.


      • Anonyymi

        Sama kirjoittaja kuin moktar gubta sakki....


    • Jotain tyhmää lienette kirjoittaneet jos kirjoituksia poistetaan. Yleensä olen sen huomannut tapahtuvan aiheesta, niin kai nytkin on käynyt!

      Taisit vielä ihmetellä mihin mahdolliseen ryhmään kuulun, joten teen sen, ties kuinka monennen kerran, taas selväksi, edustan vain itseäni ja omaa maailmaani joka toimii paremmin kuin sosialistinen ajattelu vasurien löysissä päissä! Ei nääs ole edes rahapulaa vaikka eläkkeellä olenkin ja kaikki on itse ansaittua!

      • Anonyymi

        Meinaatko että ylläpito omasta aloitteestaan lopettanut pitkän ketjun. Ja miten luulosi omista rahoistasi liittyy asiaan kun puhe mielipiteistä. Veikkaan että suurimalla osalla tänne kirjoittavista menee taloudellisesti paremmin kuin sinulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että ylläpito omasta aloitteestaan lopettanut pitkän ketjun. Ja miten luulosi omista rahoistasi liittyy asiaan kun puhe mielipiteistä. Veikkaan että suurimalla osalla tänne kirjoittavista menee taloudellisesti paremmin kuin sinulla.

        Mitä arvioit? Kuinka hyvin suurimmalla osalla menee?

        Montako asuntoa he omistavat velattomina?
        Monenko sadan tuhannen sijoituksia heillä on?
        Mitä muuta omaisuutta kuten autoja tai hevosia heiltä löytyy?

        Esitä todisteet niin sanon meneekö heillä paremmin!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mitä arvioit? Kuinka hyvin suurimmalla osalla menee?

        Montako asuntoa he omistavat velattomina?
        Monenko sadan tuhannen sijoituksia heillä on?
        Mitä muuta omaisuutta kuten autoja tai hevosia heiltä löytyy?

        Esitä todisteet niin sanon meneekö heillä paremmin!

        Ehkä heillä ei ole kustakaan aivoissa kuten sinulla ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä heillä ei ole kustakaan aivoissa kuten sinulla ?

        Et sitten kyennyt vastaamaan ja selvittämään omaa väitettäsi!

        Mitä se sinusta Lyyli tekee? Täys tollon!!!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mitä arvioit? Kuinka hyvin suurimmalla osalla menee?

        Montako asuntoa he omistavat velattomina?
        Monenko sadan tuhannen sijoituksia heillä on?
        Mitä muuta omaisuutta kuten autoja tai hevosia heiltä löytyy?

        Esitä todisteet niin sanon meneekö heillä paremmin!

        Mitäs jos sinä ensin esittäisit todisteet, kun ensin väititkin? Mutta et taida pystyä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos sinä ensin esittäisit todisteet, kun ensin väititkin? Mutta et taida pystyä?

        Et näköjään Lyyli muista mitä kirjoitat! Sinä kirjoitit: "Meinaatko että ylläpito omasta aloitteestaan lopettanut pitkän ketjun. Ja miten luulosi omista rahoistasi liittyy asiaan kun puhe mielipiteistä. Veikkaan että suurimalla osalla tänne kirjoittavista menee taloudellisesti paremmin kuin sinulla."

        Minä seuraavassa vain halusin sinun osoittavan miten hyvin niillä suurimmalla osalla joilla minua paremmin menee siten oikeasti menee!

        On sinun tehtäväsi vastata niihin esittämiini kysymyksiin jonka jälkeen voin sanoa meneekö niillä paremmin vaiko huonommin! Kysymyksiä ei taritse perustella mutta esittämääsi väitettä kylläkin jos sitä kysytään!

        Kai nyt Lyyli ymmärrät mistä on kyse?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Et näköjään Lyyli muista mitä kirjoitat! Sinä kirjoitit: "Meinaatko että ylläpito omasta aloitteestaan lopettanut pitkän ketjun. Ja miten luulosi omista rahoistasi liittyy asiaan kun puhe mielipiteistä. Veikkaan että suurimalla osalla tänne kirjoittavista menee taloudellisesti paremmin kuin sinulla."

        Minä seuraavassa vain halusin sinun osoittavan miten hyvin niillä suurimmalla osalla joilla minua paremmin menee siten oikeasti menee!

        On sinun tehtäväsi vastata niihin esittämiini kysymyksiin jonka jälkeen voin sanoa meneekö niillä paremmin vaiko huonommin! Kysymyksiä ei taritse perustella mutta esittämääsi väitettä kylläkin jos sitä kysytään!

        Kai nyt Lyyli ymmärrät mistä on kyse?

        Hänhän veikkasi, sinä pullistelet mutta et pysty osoittamaan. Etkös sinä olekin kuuluisa täällä paskan jauhamisesta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hänhän veikkasi, sinä pullistelet mutta et pysty osoittamaan. Etkös sinä olekin kuuluisa täällä paskan jauhamisesta?

        Kirjoittamani fakta on niin faktaa, jottei Lyyli kykene sitä muuksi osoittamaan ja siksi se/ne kiukuttelevat eivätkä ymmärrä mitään mitä kirjoitetaan! Vaikka mitä kirjoittavat, niin eivät kykene muuksi kuin faktaksi kirjoittamiani asioita osoittamaan, muutoin kuin yhden vuosiluvun kerran, kun lipsahti viereiseen näppylään kirjoittaessani enkä huomannut.

        Se on sitä Lyyli tyyliä, pitää olla tyhmä ja ymmärtämätön! Kai sen nyt olet huomannut?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kirjoittamani fakta on niin faktaa, jottei Lyyli kykene sitä muuksi osoittamaan ja siksi se/ne kiukuttelevat eivätkä ymmärrä mitään mitä kirjoitetaan! Vaikka mitä kirjoittavat, niin eivät kykene muuksi kuin faktaksi kirjoittamiani asioita osoittamaan, muutoin kuin yhden vuosiluvun kerran, kun lipsahti viereiseen näppylään kirjoittaessani enkä huomannut.

        Se on sitä Lyyli tyyliä, pitää olla tyhmä ja ymmärtämätön! Kai sen nyt olet huomannut?

        No saisiko sitten faktat kaikesta mitä kehut omistavasi? Muita tarinoitasi et ole pystynyt todistamaan, esimerkiksi luulemaasi Kokoomuksen historiaa. Mutta aloitetaan nyt sinusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No saisiko sitten faktat kaikesta mitä kehut omistavasi? Muita tarinoitasi et ole pystynyt todistamaan, esimerkiksi luulemaasi Kokoomuksen historiaa. Mutta aloitetaan nyt sinusta.

        Vastaa kysymyksiin ja sen jälkeen kerron miten asia on eli onko teidän joukkonne talouden tila parempi vai huonompi kuin omani! Noin se menee ja itse otit asian esiin joten todistustaakka on sinulla Lyyli!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mitä arvioit? Kuinka hyvin suurimmalla osalla menee?

        Montako asuntoa he omistavat velattomina?
        Monenko sadan tuhannen sijoituksia heillä on?
        Mitä muuta omaisuutta kuten autoja tai hevosia heiltä löytyy?

        Esitä todisteet niin sanon meneekö heillä paremmin!

        Noilla arvoilla ei ole tekemistä sillä, meneekö hyvin. Vain sairas materialisti kuten sinä, ajattelee noin. Hyvin voi mennä ilman suuria velattomia omaisuuksiakin


      • Anonyymi

        Röh röh KRUIIIK !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noilla arvoilla ei ole tekemistä sillä, meneekö hyvin. Vain sairas materialisti kuten sinä, ajattelee noin. Hyvin voi mennä ilman suuria velattomia omaisuuksiakin

        Minähän vain vastasin sinun Lyyli kommenttiisi: "Meinaatko että ylläpito omasta aloitteestaan lopettanut pitkän ketjun. Ja miten luulosi omista rahoistasi liittyy asiaan kun puhe mielipiteistä. Veikkaan että suurimalla osalla tänne kirjoittavista menee taloudellisesti paremmin kuin sinulla."

        Tuon viimeisen lauseen vain pyysin osoittamaan todeksi. Miksi laitat väitteitä joita et kykene osoittamaan todeksi?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Suomi24 ps


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 ps

        Ylläpito ei omasta aloitteestaan tuota pitkää ketjua poistanut, vaan sen pyynnöstä joka siinäkin ketjussa itsensä (Extyökkäri) nolasi.


      • Minä en, siinä oli niin lystiä luettavaa, joka oikeasti osoitti koko Lyyli parven tollouden!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Minä en, siinä oli niin lystiä luettavaa, joka oikeasti osoitti koko Lyyli parven tollouden!

        Siinä poistetussa ketjussa sinä sait aikaan lystiä muille kun et vastannut oikeasti mihinkään vaan kiertelit ja käänsit kaiken tunnetun tapasi mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä poistetussa ketjussa sinä sait aikaan lystiä muille kun et vastannut oikeasti mihinkään vaan kiertelit ja käänsit kaiken tunnetun tapasi mukaan.

        Vastoin kuin teidän kuvitelmanne niin vastaan asiallisesti, jos yleensä ollenkaan, kun juttunne ovat liian kaukana todellisuudesta!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Vastoin kuin teidän kuvitelmanne niin vastaan asiallisesti, jos yleensä ollenkaan, kun juttunne ovat liian kaukana todellisuudesta!

        No vastaahan sitten asiallisesti ilman tunnettuja kiertelyjäsi ja kaarteluja miten sinä itse ymmärrät Kokoomuksen historian, etenkin kun ollut hallituksissa.

        Yllätä kaikki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No vastaahan sitten asiallisesti ilman tunnettuja kiertelyjäsi ja kaarteluja miten sinä itse ymmärrät Kokoomuksen historian, etenkin kun ollut hallituksissa.

        Yllätä kaikki.

        En kiertele, en kaartele vaan vastaan suoraan jos kysymys siihen antaa aihetta ja nykyiseen kysymyksesi olen vastannut kymmeniä kertoja sinulle Lyyli joten pistä muistellen!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        En kiertele, en kaartele vaan vastaan suoraan jos kysymys siihen antaa aihetta ja nykyiseen kysymyksesi olen vastannut kymmeniä kertoja sinulle Lyyli joten pistä muistellen!

        Ai kymmeniä kertoja. Koska milloin ja mihin?

        Kuitenkin samaa paskaa jauhat aamusta iltaan kymmeniä kertoja mutta jos asiaa pitäisi puhua niin et viitsikään kun ole siihen tarinasi mukaan vastannut oman muistisi mukaan kymmenisen vuotta sitten. Oikeasti ihan oman uskottavuutesi vuoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kymmeniä kertoja. Koska milloin ja mihin?

        Kuitenkin samaa paskaa jauhat aamusta iltaan kymmeniä kertoja mutta jos asiaa pitäisi puhua niin et viitsikään kun ole siihen tarinasi mukaan vastannut oman muistisi mukaan kymmenisen vuotta sitten. Oikeasti ihan oman uskottavuutesi vuoksi.

        Lue vanhoja niin sieltä löytyy!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Lue vanhoja niin sieltä löytyy!

        Kun kuitenkin muuten näyt päivästä toiseen ja aamusta iltaan toistavan tuota samaa soopaasi niin olisi sinun uskottavuuden kannalta hyvä jos oikeasti vastaisit joskus niihin mitä kysytään. Kyllä selailin taaksepäin mutta sinun osalta löytyi vaan sitä samaa toistoa kirjoituksesta toiseen. Mutta se sai kuitenkin ymmärtämään miksi et halua vastata asiallisiin kysymyksiin ja kiertelet kaiken asiallisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun kuitenkin muuten näyt päivästä toiseen ja aamusta iltaan toistavan tuota samaa soopaasi niin olisi sinun uskottavuuden kannalta hyvä jos oikeasti vastaisit joskus niihin mitä kysytään. Kyllä selailin taaksepäin mutta sinun osalta löytyi vaan sitä samaa toistoa kirjoituksesta toiseen. Mutta se sai kuitenkin ymmärtämään miksi et halua vastata asiallisiin kysymyksiin ja kiertelet kaiken asiallisen.

        Kun Lyylien ongelmat ovat samoja niin ratkaisutkin ovat. Kun saatte jotain uutta aikaan niin selvitetään sitten niitä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kun Lyylien ongelmat ovat samoja niin ratkaisutkin ovat. Kun saatte jotain uutta aikaan niin selvitetään sitten niitä!

        No ainakin myönsit että olet paskan jauhaja etkä pysty kertomaan mitään hyvää Kokoomuksesta sen historiasta etkä nykyisestä. Pelkkiä luulojasi ja uskomuksiasi, kuten muutenkin on koko elämäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin myönsit että olet paskan jauhaja etkä pysty kertomaan mitään hyvää Kokoomuksesta sen historiasta etkä nykyisestä. Pelkkiä luulojasi ja uskomuksiasi, kuten muutenkin on koko elämäsi.

        Ja taas pakoon aidan alta, et kyennyt vastaamaan kommenttiini!

        Kokoomuksen historiassahan ei ole kuin hyvää! Ainahan Kokoomus pyrkii parhaaseen eli reaalitalouteen, jossa vain ansaittua käytetään kun talous ensin on saatu korjattua sosialistien jäljiltä!

        Minulla ei juuri ole uskomuksia vaan elän reaaliajassa vastoin kuin sosialistit, enkä oikein mitään luulekaan. Kun kuitenkin moista väitit niin kerro ihmeessä mitä minä luulen ja esitä jotain faktoja todisteeksi!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ja taas pakoon aidan alta, et kyennyt vastaamaan kommenttiini!

        Kokoomuksen historiassahan ei ole kuin hyvää! Ainahan Kokoomus pyrkii parhaaseen eli reaalitalouteen, jossa vain ansaittua käytetään kun talous ensin on saatu korjattua sosialistien jäljiltä!

        Minulla ei juuri ole uskomuksia vaan elän reaaliajassa vastoin kuin sosialistit, enkä oikein mitään luulekaan. Kun kuitenkin moista väitit niin kerro ihmeessä mitä minä luulen ja esitä jotain faktoja todisteeksi!

        "ja taas pakoon aidan alta, et kyennyt vastaamaan kommenttiini!"

        Siis mihin?

        "Kokoomuksen historiassahan ei ole kuin hyvää!"

        Nyt menee jo huumorin puolelle. Mutta kai kerrot mitä tarkoitat?

        " Ainahan Kokoomus pyrkii"

        Tuotahan mainostat jatkuvasti. Mutta miksei Kokoomus koskaan toimi niin kuten mielestäsi ja luuloissasi pyrkii?

        "Kun kuitenkin moista väitit niin kerro ihmeessä mitä minä luulen ja esitä jotain faktoja todisteeksi!"

        Niin sitä vaan edelleen tunnut luulevan että Kokoomus olisi saanut jotain hyvää aikaan Suomen politiikassa kun ollut hallituksissa. Mutta et kuitenkaan osaa kertoa mitä? Hyvinvoinnin perusta onnistui juuri siksi ettei Kokoomusta päästetty pahemmin päättämään asioista. Vai miten sinä, ymmärrätkö sinä toisin kuten muut?

        Eihän tässä olisi mitään ongelmaa jos kertoisit sen mitä kysyttiin ja perusteet siihen mitä väität? Mikä nyt on se ongelma sinulle? Sinä nyt olet se joka pakoilee aidan alta.

        No viikonloppu ja sinun kustannuksella hauskaa pidetään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "ja taas pakoon aidan alta, et kyennyt vastaamaan kommenttiini!"

        Siis mihin?

        "Kokoomuksen historiassahan ei ole kuin hyvää!"

        Nyt menee jo huumorin puolelle. Mutta kai kerrot mitä tarkoitat?

        " Ainahan Kokoomus pyrkii"

        Tuotahan mainostat jatkuvasti. Mutta miksei Kokoomus koskaan toimi niin kuten mielestäsi ja luuloissasi pyrkii?

        "Kun kuitenkin moista väitit niin kerro ihmeessä mitä minä luulen ja esitä jotain faktoja todisteeksi!"

        Niin sitä vaan edelleen tunnut luulevan että Kokoomus olisi saanut jotain hyvää aikaan Suomen politiikassa kun ollut hallituksissa. Mutta et kuitenkaan osaa kertoa mitä? Hyvinvoinnin perusta onnistui juuri siksi ettei Kokoomusta päästetty pahemmin päättämään asioista. Vai miten sinä, ymmärrätkö sinä toisin kuten muut?

        Eihän tässä olisi mitään ongelmaa jos kertoisit sen mitä kysyttiin ja perusteet siihen mitä väität? Mikä nyt on se ongelma sinulle? Sinä nyt olet se joka pakoilee aidan alta.

        No viikonloppu ja sinun kustannuksella hauskaa pidetään.

        Parastahan on kun saadaan talouis reaalitasolle ja eletään sillä mitä ansaitaan!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Parastahan on kun saadaan talouis reaalitasolle ja eletään sillä mitä ansaitaan!

        Mutta miksi Kokoomus aina tuhoaa kaiken hyvän?

        "Parastahan on kun saadaan talouis reaalitasolle ja eletään sillä mitä ansaitaan!"

        Ja kuten historia osoittaa niin tuohon ei ainakaan Kokoomuksen toimin päästä, kuten sinäkin näyt lopulta ymmärtävän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi Kokoomus aina tuhoaa kaiken hyvän?

        "Parastahan on kun saadaan talouis reaalitasolle ja eletään sillä mitä ansaitaan!"

        Ja kuten historia osoittaa niin tuohon ei ainakaan Kokoomuksen toimin päästä, kuten sinäkin näyt lopulta ymmärtävän.

        Talouden kuntoon saattaminen ei ole päivien homma vaan vuosien. Pitää jopa sosialistitkin saada uskomaan jotta työllä ainoastaan on mahdollista päästä hyvinvointiin. Siihen ei voi päästä avustuksilla!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Talouden kuntoon saattaminen ei ole päivien homma vaan vuosien. Pitää jopa sosialistitkin saada uskomaan jotta työllä ainoastaan on mahdollista päästä hyvinvointiin. Siihen ei voi päästä avustuksilla!

        Miksi kierrät aina sen mistä oli kyse? Vai meneekö tämänkin että kiertelet aikasi itse asiaa ja sitten et taas sitä muista kuten et Kokoomuksen historiaa?

        No sirkushuvejahan tuottavanahan sinut tunnetaankin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kierrät aina sen mistä oli kyse? Vai meneekö tämänkin että kiertelet aikasi itse asiaa ja sitten et taas sitä muista kuten et Kokoomuksen historiaa?

        No sirkushuvejahan tuottavanahan sinut tunnetaankin.

        Kirjoitin faktaa, en kiertänyt mitään!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kirjoitin faktaa, en kiertänyt mitään!

        Mutta miksi se ei täällä näy?

        Oli siis kysymys Kokoomuksen tuhoista jotka sinä lasket kaikkiaan hyviksi teoiksi. Mutta et kuitenkaan osaa kertoa sitä mitä kukaan muukaan ei tiedä. Vain luulet ja uskot.

        Ymmärrätkö yleensä mitään mistään? Et ainakaan tuo julki että ymmärtäisit!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi se ei täällä näy?

        Oli siis kysymys Kokoomuksen tuhoista jotka sinä lasket kaikkiaan hyviksi teoiksi. Mutta et kuitenkaan osaa kertoa sitä mitä kukaan muukaan ei tiedä. Vain luulet ja uskot.

        Ymmärrätkö yleensä mitään mistään? Et ainakaan tuo julki että ymmärtäisit!

        Kokoomus korjaa, ei tuhoa!

        Vasemmisto ay mafioineen tuhoaa! Ette edes itsenäisesti tuota kuin hankaluuksia, jos rahaa pitäisi tuottaa te tarvitsette oikeistolaista yritysmaailmaa!

        Minä ymmärrän, sin' et!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kokoomus korjaa, ei tuhoa!

        Vasemmisto ay mafioineen tuhoaa! Ette edes itsenäisesti tuota kuin hankaluuksia, jos rahaa pitäisi tuottaa te tarvitsette oikeistolaista yritysmaailmaa!

        Minä ymmärrän, sin' et!

        "Kokoomus korjaa, ei tuhoa!"

        Koska ja milloin noin käynyt? Siitä ollut kysymys.

        "Minä ymmärrän, sin' et!"

        Siis mitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kokoomus korjaa, ei tuhoa!"

        Koska ja milloin noin käynyt? Siitä ollut kysymys.

        "Minä ymmärrän, sin' et!"

        Siis mitä?

        Nythän koko ajan korjataan SDP:n SS:n ja viitosten sotkuja!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Nythän koko ajan korjataan SDP:n SS:n ja viitosten sotkuja!

        Mitä sotkuja? Jos väität, niin perustelet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sotkuja? Jos väität, niin perustelet?

        Jätti velat, sotku sote, yritysmaailman toimintaympäristön siivoamatta jättäminen, uskoen ay mafian toimiin, joilla ei ole vuosikymmeniin saatu mitään tuottavaa aikaan!

        Aletaan noista ja kun nuo on saatu kuntoon niin etsitään lisää!


    • Anonyymi

      Asialliset kommentit poistetaan aina, mutta valitettavasti valehtelu, herjaaminen ja panettelu ovat sallittuja.

      Näinhän se menee.

      • Anonyymi

        googlaa= moktar gubta suomi24

        tuhansia trollauksia eri nim...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Googlella vielä löytyi:

        "sitä kun myy niin pysyy hengissä" - perceleiden idoli extyökkäri jo tiesi tulevan
        Totta kai. Monet miehet haluavat ostaa seksiä miehiltä. Naiset eivät niin aktiivisia seksin ostajia ole, mutta onhan niitäkin kuitenkin jonkin verran. Äänestä.

        Suomi24 Keskustelut
        https://keskustelu.suomi24.fi › ...
        Ettei historia unohdu - "Persut eivät myy persettään"
        Ex työkkärihän houkuttelikin yritysten perustamiseen, kun alapää tuli puheeksi: "...monelle tullut yrityksen alku, sitä kun myy niin pysyy hengissä...".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe