🙂🫒☕ ennen pensaaseen sukeltamista ajattelin toivottaa hyvää yötä. On näet arvoitus kuinka kauan siellä piikkipensaassa viihdyn. Voi mennä auringonlaskuun. Se onkin täällä maalla aivan upea🌄 Tai siten sade keskeyttää taas marjankeruun.
Sunrise sunset/Viulunsoittaja katolla
https://youtu.be/nLLEBAQLZ3Q
Nyt on vuorossa karviaiset
12
448
Vastaukset
- Anonyymi
Mun karvaiset on vielä keräämättä. Inhon niitä piikkipensaita.
Hieno biisi kiitos siitäJoo ne piikit ei oo kivoja. Keräsin ämpärillisen ja kädet on kuin katutappelun jäljiltä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Joo ne piikit ei oo kivoja. Keräsin ämpärillisen ja kädet on kuin katutappelun jäljiltä.
Joo sama viime kesänä. Kamalat raapimisjäljet
- Anonyymi
Ne karviaiset muuten kelpaa koirillekin.
- Anonyymi
Pitääpä kokeilla jos tuo koiruli tykkäisi
Naapuri kertoi, että ketut syövät karviaiset jos niitä ei ajoissa poimi. Mulla jäi nyt ketuillekin ruokaa kun marjoja tuli niin pajon.
Mun koirat ei ole syöneet vihanneksia eikä marjoja. Kai se on vähän koirakohtaista.- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Naapuri kertoi, että ketut syövät karviaiset jos niitä ei ajoissa poimi. Mulla jäi nyt ketuillekin ruokaa kun marjoja tuli niin pajon.
Mun koirat ei ole syöneet vihanneksia eikä marjoja. Kai se on vähän koirakohtaista.Mun marjapensaat on pienellä aidatulla alueella, sinne ei ketut pääse.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mun koirat ei ole syöneet vihanneksia eikä marjoja. Kai se on vähän koirakohtaista.Meidän koira sen oppi kun seurasi lasten tekemisiä. Näytti hitaalta ja varovaiselta näykkimiseltä. Varmaan oli piikki osunut joskus kuonoon.
Anonyymi kirjoitti:
Mun marjapensaat on pienellä aidatulla alueella, sinne ei ketut pääse.
Mulla on neljä karviaispensasta. Punaiset karviaiset joutaa ketulle tänä vuonna, kun ne on niin pieniä kuivuuden takia.
- Anonyymi
Minäkin sulattelen pensasta. Ihan jäässä.
- Anonyymi
tai sukeltelen. Ihan sama.
- Anonyymi
Menee muuten viulunsoittaja Helsingin Kivinokassa tänä kesänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395228- 853732
- 483135
- 623035
- 113015
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451818Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91810- 181741