Jos osaat kertoa kerro toki tähän ne jutut mitkä on tärkeitä sinulle.
Mikä tekee sinusta onnellisen?
7
617
Vastaukset
- Anonyymi
Hän, lapseni, lemmikki, työ ja muut elämäni tärkeät asiat
- Anonyymi
Lämpö tekee ja iloiset ihmiset onnelliseksi.
- Anonyymi
En ole ollut vuosiin onnellinen sanan varsinaisessa merkityksessä, paitsi tietysti lapsista tunnen onnellisuutta ja iloa. Olen myös tietyllä tavalla onnellinen että minulla on rakkauden tunteita erääseen naiseen. Ne minut on varmaan pitänyt tässä pinnalla pahimpina aikoina. Hänen kanssaan uskoisin että olisin onnellinen, mutta samalla olen kiitollinen että hän on elämässäni edes vähän, koska ikinä ei tiedä kuinka kauan. Toivoisin lähentyväni hänen kanssaan tulevaisuudessa.
Olisi hienoa olla kokonaisvaltaisesti onnellinen. - Anonyymi
Pitää miettiä tällähetkellä uudestaan mitkä asiat tuo onnea sen verran on elämä muutosten pyörteessä.
- Anonyymi
Saan iloa musiikista ja kävelemisestä luonnossa. Arvostan ystävällisiä ja tavallisia ihmisiä, keskustelua ja hyväksyvää katsetta teekupposen äärellä.
- Anonyymi
Huimausaineet tuo hymtn huulille
- Anonyymi
Kissaa silitellessä on aina onnellinen olo. Sitä vain ei ole tapahtunut aikoihin, kun ei tällä hetkellä ole kissaa elämässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415948
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4272918- 1482857
- 262284
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv202161- 761441
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä131182Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101112- 531030
- 87972