Sapettanu koko helvetin päivän.
Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan
98
4723
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi?
- Anonyymi
Juo nyt vaan lisää sitä viinaa. juoppo. lapsesikin lähti sen takia kun olet hullu. juoppo. toinen on viisas. kun on nähnyt juopon.
- Anonyymi
Tästäkö pitäisi joku tunnistaa?
- Anonyymi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 siinä sulle tunnistetta
- Anonyymi
No jos nyt välttämättä haluat pohtia mikä palstamiestä kiukuttaa🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sano kyl mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sano kyl mitään
Muista nyt nostella kuitenkin teatraalisesti tätä palstamiehen öyhötystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii voi että, kiukuttaako 7v , kun ei saanut tikkaria?
- Anonyymi
Minäkin rakastan sinua♥️
- Anonyymi
🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿 siinä sulle rakkautta.
-Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿 siinä sulle rakkautta.
-ApTodella vakavasti otettavia mies emojien kuvakertomuksesi, oletko ajatellut alkaa esim vartiotornia kuvittamaan?
- Anonyymi
Iopetappa sitte
- Anonyymi
Lopeta itse tämä lannistunut trollimiehelle urputus vaikutat vaan pakkomielteiseltä
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
🤬🤬🤬🤬 hymyä pyllyyn.
- Anonyymi
Ni niin prinsessakin pyörähti paikalle kertomaan kuinka Huonosti taas menee. Sivusta tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ni niin prinsessakin pyörähti paikalle kertomaan kuinka Huonosti taas menee. Sivusta tämä
Mikä niistä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä trubaduuri, siellä varjo ja niin laskeutui aurinko vaikka länteen
- Anonyymi
Mielenkiintoista, mulla ollut kaikki hyvin tänään.
- Anonyymi
Outoa kun olen itsekseni ollut koko päivän?
- Anonyymi
Onks tää vaalealta mieheltä?
- Anonyymi
Onko tämä siltä pitkältä pitkätukkaiselta strutsilta vai siltä lyhyttukkaiselta J hottikselta? 😘
- Anonyymi
Oo sä keppikotka hiljaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oo sä keppikotka hiljaa
Kenelle mielestäsi kirjoitat tai vastaat/kommentoit? Voimia sulle jokatapauksessa
- Anonyymi
Jesh. Mulla hieman helpottaa nyt. 😂😂
- Anonyymi
No mikäs nyt on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs nyt on.
Ihan vaan perus päivä ihmiset v* tuttaa.
- Anonyymi
Ei se vielä helpotA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se vielä helpotA.
Ai huomasit. Kun vastasit minun puolestani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se vielä helpotA.
Onko tämä joku teinitytön draama taas ja yrität kiusata jotain naista vai miestenavan mieheen päin viittaus? Voi katsoa sillä tavalla sukupuolittuneesti
- Anonyymi
Muakin vituttaa
Jos se tieto yhtää helpottaa
Sokeutuminen ei kuulunu elämän suuriin haaveisiin.
Sä ja jaetut ajatukset kuuluivat
Naiselta Miehelle.- Anonyymi
Onko lasi tyhjä vai vajaa? Mä tiedän, mitä tähän kuuluisi vastata, mutta mulla päinvastoin. Syystä, että ne haaveet ja toiveet oli valtavia ja tietysti menettäminen sattuu. Paljon!
- Anonyymi
Ai onneks mä poikkeuksetta hyväntuulinen ja koen vahvaa kiitollisuuden tunnetta. Tuli nautittua rauhallisesta aamusta ja saatoin pysähtyä välillä puhtaaseen onnellisuuden tunteeseen.
- Anonyymi
Ole hyvä vain
- Anonyymi
Onko tämäkinnyt sinun ansiotasi, että palstamies ihan suuttui? Olet kyllä todella vaikutusvaltainen selainpoika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämäkinnyt sinun ansiotasi, että palstamies ihan suuttui? Olet kyllä todella vaikutusvaltainen selainpoika
Kuulostaa naisen purkaukselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kuulosta, ja toisekseen mikä kumma saisi sinun etusojon pystyyn, että tämä olettu naisen purkaus olisi sinun ansiota? Joku kirjoitti hyvin, että luulen aivan liikaa itsestäsi, ehkä sinun roikkuminen on vain pieni haitta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kuulosta, ja toisekseen mikä kumma saisi sinun etusojon pystyyn, että tämä olettu naisen purkaus olisi sinun ansiota? Joku kirjoitti hyvin, että luulen aivan liikaa itsestäsi, ehkä sinun roikkuminen on vain pieni haitta
Nakke osaa, nakke nakuttaa selaimessa kellon ympäri, nakke etsii makupalaa. Lisäys edelliseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö sinä olet pärjännyt elämässä tähän asti, että jankutat ihmisille samaa niin alat uskoa siihen sekä itse että saat muut uskomaan? Ei ihme että tämä henkinen romahdus alkaa olla jo aikq heviä tasoa. N*ssi valeilla korvaan kuka antaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko tämä nk purkaus joku virallinen asia vai mistä syystä jankutat? Jos ed kommentista puhumme, emme tästä miehen aloituksesta missä jodlaa joutavia ei ole mikään skouderuutua leikivän asia sekään
- Anonyymi
Se on parasta maaperää kiitollisuudelle ja ilolle. Jos olisi olemassa emotionaalinen ruokaympyrä negatiivisuus olisi omalla kohdalla vain pieni siivu. ( voit ja margariinit, suola ).
- Anonyymi
Kerrankin kelkka toisinpäin.
- Anonyymi
Arvaas mitä, mä oon rakentanut itselleni henkiset vastamelukuullokkeet, niillä kerää itseensä rauhaa. Ikä ja kokemus auttaneet energiatasojen säätelyssä. Jos joku hoputtaa nyt enää viisi minuuttia aikaa, voin juoda vielä kupin kahvia, tiedän kyllä ehtivän.
- Anonyymi
Hei, olut ei ole viinaa, vain olut, miten oluen myötä morot.
T.ei susta mulle ole, eikä tule, hyvästi
Heihei.fi
Hyvästi, ikuisesti
https://m.youtube.com/watch?v=NsKB-y8V-NY- Anonyymi
Voisitko mies JA aloittaja kirjoittaa tähän kerrontaan sen KYTÄT-hihkaisun niin joku balleriina voisi ottaa herneet nenään
- Anonyymi
Vajukki Tuomo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko mies JA aloittaja kirjoittaa tähän kerrontaan sen KYTÄT-hihkaisun niin joku balleriina voisi ottaa herneet nenään
Vapaa lilluminen on aika usein tarpeellista se on se hetki jolloin mieli on luovimmillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaitsu laita sitä ace of spadesia ätmille linkkinä
- Anonyymi
Eikö oleellisinta on kysyä iteltä pimeimpinä hetkinä mistä huonot fibat johtuu.
- Anonyymi
Mikähän pimeys sinua vaivaa kun jaksat visatekka miehen trollauksiin? Taidat kuvitella kaikkia kirjoittajia sanaksi hlöksi, mikä on tällä palstamiehen hiekkalaatikolla tavallaan totta, mutta saattaa aivon ylirasittua kun orientoituu kuvittelemaan kaikki kirjottajat joksikin naiseksi esimerkiksi ja sitten päästä kuuluu ping
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän pimeys sinua vaivaa kun jaksat visatekka miehen trollauksiin? Taidat kuvitella kaikkia kirjoittajia sanaksi hlöksi, mikä on tällä palstamiehen hiekkalaatikolla tavallaan totta, mutta saattaa aivon ylirasittua kun orientoituu kuvittelemaan kaikki kirjottajat joksikin naiseksi esimerkiksi ja sitten päästä kuuluu ping
Viidastella^
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viidastella^
Eri asia kuin viisastelu kun asettuu niin nolosti muiden yläpuolelle joka asiassa
- Anonyymi
ur welcome
- Anonyymi
Oh boi, you must not be that important -sivusta
- Anonyymi
Semmosen kuvan sainkin ☹️
- Anonyymi
Päivä pelastettu kiitos tiedosta nauti huomisesta toivotaan et vituttaa vie hieman enemmän tuuthan huomennakin ilmottaan et edes sut sain vittuuntuun päivä kun on kuulemma pilal jos ei ole edes yhtä ihmistä päivässä saanu suuttuun
- Anonyymi
En voi mitään ihmiset itse pilaavat oman päivänsä
- Anonyymi
Juu en minäkään siitä ainakaan vastuuta ota, kelaa miten itsekästä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu en minäkään siitä ainakaan vastuuta ota, kelaa miten itsekästä!
Miks ei kiinnosta mihen urat
- Anonyymi
Kyllä se ummetus jossain vaiheessa loppuu. Käytä luumuja ja manteleita mutta mieluummin suun kautta.👍
- Anonyymi
Ehkä sinä et ole ihmisenä niin tärkeä, että saat ees palstasetää eli aapeeta suuttumaan😉
- Anonyymi
Käytä microlaxii ensi hätään loput ota suolihuuhtelulla pois.
- Anonyymi
Eilinen meni oikein hyvässä seurassa. Harmi, etten häntä nähnyt.
Tämäkin päivä jatkuu erittäin hyvässä seurassa. Ja edistää asioita oikeaan suuntaan.- Anonyymi
Sinä et tuolla hänen esiintyvä saa loppumaan naisten rakastamista mieheen.
- Anonyymi
No eipä se ole minun vikani itseppä sä möhlit asiasi mun suhteen olisit ollu nätisti etkä olis raivonnu niin oltaisiin yhteydessä mutta eipäs enään olla
- Anonyymi
Kuin se nyt niin meni? Luulin että me tykätään toisistamme.
- Anonyymi
välillä niin, pahoittelut siitä
- Anonyymi
Elä valehtele ihan ite sait ihtes vittuuntumaan.
- Anonyymi
No miten se sinua voi niin kiinnostaa tämä tuntemattoman vtutus?
- Anonyymi
Hyi sie hävitöine, mitä tekstii lasetat julkiselle näyttiruudulle.
Epäkelvon psyyken sisällön voi putsaa helpohkosti. Sun pitää opetella henkittään nenäis kautta.
Valitte sellain asento, jossa neesan kautt henkitys kulkee. Ittellä oikealla kyljellä makaamiin. Jopa selälläänkin.
Kun henkität 600 kertaa nokkais kautta, olois on jo parempa.
Yks kuru sen mull opetti vuosia sitten. Tuhannesta nokkais kaut henkittämisestä jo rallattelet.
kuuskutoin äij - Anonyymi
Kääks sano öhnö kääkkää
- Anonyymi
Cotton eye Joe? Sopisi hyvin tunnariksi junttiloihin t erilainen juntti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cotton eye Joe? Sopisi hyvin tunnariksi junttiloihin t erilainen juntti
Rivitanssia sitten ja
- Anonyymi
Se on vaan hyväksi että tunteet välillä kuohuu. Syytä en tiedä enkä haluakkaan mutta eikös se silloin ole itsetutkiskelun paikka kun noin tapahtuu. Aiheutitko itse ?Hermostuitko ihan tyhjästä tai ihan aiheesta? Kaikkea ei tarvitsekaan sietää mutta harva asia sapettaa koko päivän. Toki onhan niitäkin jotka kaivavat läpi elämän. Toivon että pääset yli pahimmasta ja katsot sapetuksen aihetta uusin silmin. Olisiko voinut käydä vielä pahemmin?
- Anonyymi
No. Nyt ei taida olla kysymys pelkästään sinusta. En aliarvioi tunteitasi, mutta miten lapset? Hae apua, sillä se voi auttaa ennenkaikkea lapsiasi 🤔👍
- Anonyymi
Skideissä on tulevaisuus tai sitten ei kaikissa aikakaan
- Anonyymi
Ottiko joku sun kädestä tikkarin, vai mikä nyt suututtaa?
- Anonyymi
Onkohan tuossa järkeä tulla kehräämään rukilla näitä miehen aloituksia päiväkaupalla, kun on itsellä joku tilanne päällä ns
- Anonyymi
Aamusta jo alkaa tinasitotilaalla viestin paukutus trollimiehelle ettei sulta ois viety tikkaria kädestä eemeli?
- Anonyymi
Toivon, että saat apua.
Toivottavasti politikkomme antavat enemmän määrärahoja psykiatriselle puolelle, että ei ihmisten tarvitsisi kärsiä tahattomasti.
Nyt lähes kaikki menee ❤️ ja syöpätauteihin. Päättäjien oma ikä ilmeisesti ratkaisee.
On muuten älytön rako "janalla" muut ja psykiatria. Vain rippeitä ja helvetin huonosti voivia ihmisiä.... myös nuoria ja lapsia. - Anonyymi
No voi hellantuuteli, ota mamman titti suuhun jos helpottas?
- Anonyymi
Hyi, ajatuksena jo alkaa ahdistaa!
- Anonyymi
This one want’s to crawl back to mommy’s uterus i guess, you may know maletype
- Anonyymi
Ota rennie😆
- Anonyymi
Olet käynyt monta päivää putkeen tuulettelemassa kainaloita tämän miehen avauksessa eikö jo raikastu?
- Anonyymi
Tunnistitko uhrin ?
- Anonyymi
Oma halu tai huono piirre jota ei hyväksy omassa kehossa/ mielessä ulkoistetaan helposti muihin. Se lievittää heti ahdistusta on sikäli mielekäs reaktio. Järjetön viha on sitkeää. Sureminen on tärkeää tai muuten on vaarassa lamaantua tai kosto on suloinen.
- Anonyymi
Miltä näyttää kun munahaukkaa vituttaa? Näkyykö se päällepäin, hymöilyttääkö?
- Anonyymi
Muutuit kyyniseksi valittajaksi joka syyttää huonoista olosuhteista toista sen sijaan että itse katsoisi peiliin. " teollani ei ollut mitään vikaa "
- Anonyymi
Kyseessä ilmeisesti se tapaus kun vanhemman henkilön elämää seurattiin ilman lupaa kauan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä ilmeisesti se tapaus kun vanhemman henkilön elämää seurattiin ilman lupaa kauan.
Kerro mies tästä lisää, kuinka monessa eri naapurustossa koit sinua seurattavan? Nykyinen lasketaan lukuun myös😉
- Anonyymi
Toivottavasti saat edes työrauhan!
- Anonyymi
Miten sun työrauhan/nauhan laita kun sun jobi tuntuu perustuvan palstamiehelle tulkutukseen palstamiehen eri tulkutuksista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sun työrauhan/nauhan laita kun sun jobi tuntuu perustuvan palstamiehelle tulkutukseen palstamiehen eri tulkutuksista?
Myönnän!Ja nyt menee tai syteen tai saveen.Venttaa vaan! 😊
- Anonyymi
Amatööri
- Anonyymi
Np milloin tulet takaisin sieltä😂
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990