Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

Anonyymi-ap

Sapettanu koko helvetin päivän.

98

4723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi?

• Anonyymi

Juo nyt vaan lisää sitä viinaa. juoppo. lapsesikin lähti sen takia kun olet hullu. juoppo. toinen on viisas. kun on nähnyt juopon.

• Anonyymi

Tästäkö pitäisi joku tunnistaa?

• Anonyymi

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 siinä sulle tunnistetta

• Anonyymi

No jos nyt välttämättä haluat pohtia mikä palstamiestä kiukuttaa🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sano kyl mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sano kyl mitään

Muista nyt nostella kuitenkin teatraalisesti tätä palstamiehen öyhötystä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii voi että, kiukuttaako 7v , kun ei saanut tikkaria?

• Anonyymi

Minäkin rakastan sinua♥️

• Anonyymi

🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿 siinä sulle rakkautta.

-Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿 siinä sulle rakkautta.

-Ap

Todella vakavasti otettavia mies emojien kuvakertomuksesi, oletko ajatellut alkaa esim vartiotornia kuvittamaan?

• Anonyymi

Iopetappa sitte

• Anonyymi

Lopeta itse tämä lannistunut trollimiehelle urputus vaikutat vaan pakkomielteiseltä

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

🤬🤬🤬🤬 hymyä pyllyyn.

• Anonyymi

Ni niin prinsessakin pyörähti paikalle kertomaan kuinka Huonosti taas menee. Sivusta tämä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ni niin prinsessakin pyörähti paikalle kertomaan kuinka Huonosti taas menee. Sivusta tämä

Mikä niistä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä trubaduuri, siellä varjo ja niin laskeutui aurinko vaikka länteen

• Anonyymi

Mielenkiintoista, mulla ollut kaikki hyvin tänään.

• Anonyymi

Outoa kun olen itsekseni ollut koko päivän?

• Anonyymi

Onks tää vaalealta mieheltä?

• Anonyymi

Onko tämä siltä pitkältä pitkätukkaiselta strutsilta vai siltä lyhyttukkaiselta J hottikselta? 😘

• Anonyymi

Oo sä keppikotka hiljaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oo sä keppikotka hiljaa

Kenelle mielestäsi kirjoitat tai vastaat/kommentoit? Voimia sulle jokatapauksessa

• Anonyymi

Jesh. Mulla hieman helpottaa nyt. 😂😂

• Anonyymi

No mikäs nyt on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikäs nyt on.

Ihan vaan perus päivä ihmiset v* tuttaa.

• Anonyymi

Ei se vielä helpotA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se vielä helpotA.

Ai huomasit. Kun vastasit minun puolestani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se vielä helpotA.

Onko tämä joku teinitytön draama taas ja yrität kiusata jotain naista vai miestenavan mieheen päin viittaus? Voi katsoa sillä tavalla sukupuolittuneesti

• Anonyymi

Muakin vituttaa
      Jos se tieto yhtää helpottaa
      Sokeutuminen ei kuulunu elämän suuriin haaveisiin.
      Sä ja jaetut ajatukset kuuluivat
      Naiselta Miehelle.

• Anonyymi

Onko lasi tyhjä vai vajaa? Mä tiedän, mitä tähän kuuluisi vastata, mutta mulla päinvastoin. Syystä, että ne haaveet ja toiveet oli valtavia ja tietysti menettäminen sattuu. Paljon!

• Anonyymi

Ai onneks mä poikkeuksetta hyväntuulinen ja koen vahvaa kiitollisuuden tunnetta. Tuli nautittua rauhallisesta aamusta ja saatoin pysähtyä välillä puhtaaseen onnellisuuden tunteeseen.

• Anonyymi

Ole hyvä vain

• Anonyymi

Onko tämäkinnyt sinun ansiotasi, että palstamies ihan suuttui? Olet kyllä todella vaikutusvaltainen selainpoika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämäkinnyt sinun ansiotasi, että palstamies ihan suuttui? Olet kyllä todella vaikutusvaltainen selainpoika

Kuulostaa naisen purkaukselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä kuulosta, ja toisekseen mikä kumma saisi sinun etusojon pystyyn, että tämä olettu naisen purkaus olisi sinun ansiota? Joku kirjoitti hyvin, että luulen aivan liikaa itsestäsi, ehkä sinun roikkuminen on vain pieni haitta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä kuulosta, ja toisekseen mikä kumma saisi sinun etusojon pystyyn, että tämä olettu naisen purkaus olisi sinun ansiota? Joku kirjoitti hyvin, että luulen aivan liikaa itsestäsi, ehkä sinun roikkuminen on vain pieni haitta

Nakke osaa, nakke nakuttaa selaimessa kellon ympäri, nakke etsii makupalaa. Lisäys edelliseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkö sinä olet pärjännyt elämässä tähän asti, että jankutat ihmisille samaa niin alat uskoa siihen sekä itse että saat muut uskomaan? Ei ihme että tämä henkinen romahdus alkaa olla jo aikq heviä tasoa. N*ssi valeilla korvaan kuka antaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko tämä nk purkaus joku virallinen asia vai mistä syystä jankutat? Jos ed kommentista puhumme, emme tästä miehen aloituksesta missä jodlaa joutavia ei ole mikään skouderuutua leikivän asia sekään

• Anonyymi

Se on parasta maaperää kiitollisuudelle ja ilolle. Jos olisi olemassa emotionaalinen ruokaympyrä negatiivisuus olisi omalla kohdalla vain pieni siivu. ( voit ja margariinit, suola ).

• Anonyymi

Kerrankin kelkka toisinpäin.

• Anonyymi

Arvaas mitä, mä oon rakentanut itselleni henkiset vastamelukuullokkeet, niillä kerää itseensä rauhaa. Ikä ja kokemus auttaneet energiatasojen säätelyssä. Jos joku hoputtaa nyt enää viisi minuuttia aikaa, voin juoda vielä kupin kahvia, tiedän kyllä ehtivän.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Voisitko mies JA aloittaja kirjoittaa tähän kerrontaan sen KYTÄT-hihkaisun niin joku balleriina voisi ottaa herneet nenään

• Anonyymi

Vajukki Tuomo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko mies JA aloittaja kirjoittaa tähän kerrontaan sen KYTÄT-hihkaisun niin joku balleriina voisi ottaa herneet nenään

Vapaa lilluminen on aika usein tarpeellista se on se hetki jolloin mieli on luovimmillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaitsu laita sitä ace of spadesia ätmille linkkinä

• Anonyymi

Eikö oleellisinta on kysyä iteltä pimeimpinä hetkinä mistä huonot fibat johtuu.

• Anonyymi

Mikähän pimeys sinua vaivaa kun jaksat visatekka miehen trollauksiin? Taidat kuvitella kaikkia kirjoittajia sanaksi hlöksi, mikä on tällä palstamiehen hiekkalaatikolla tavallaan totta, mutta saattaa aivon ylirasittua kun orientoituu kuvittelemaan kaikki kirjottajat joksikin naiseksi esimerkiksi ja sitten päästä kuuluu ping

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän pimeys sinua vaivaa kun jaksat visatekka miehen trollauksiin? Taidat kuvitella kaikkia kirjoittajia sanaksi hlöksi, mikä on tällä palstamiehen hiekkalaatikolla tavallaan totta, mutta saattaa aivon ylirasittua kun orientoituu kuvittelemaan kaikki kirjottajat joksikin naiseksi esimerkiksi ja sitten päästä kuuluu ping

Viidastella^

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viidastella^

Eri asia kuin viisastelu kun asettuu niin nolosti muiden yläpuolelle joka asiassa

• Anonyymi

ur welcome

• Anonyymi

Oh boi, you must not be that important -sivusta

• Anonyymi

Semmosen kuvan sainkin ☹️

• Anonyymi

Päivä pelastettu kiitos tiedosta nauti huomisesta toivotaan et vituttaa vie hieman enemmän tuuthan huomennakin ilmottaan et edes sut sain vittuuntuun päivä kun on kuulemma pilal jos ei ole edes yhtä ihmistä päivässä saanu suuttuun

• Anonyymi

En voi mitään ihmiset itse pilaavat oman päivänsä

• Anonyymi

Juu en minäkään siitä ainakaan vastuuta ota, kelaa miten itsekästä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu en minäkään siitä ainakaan vastuuta ota, kelaa miten itsekästä!

Miks ei kiinnosta mihen urat

• Anonyymi

Kyllä se ummetus jossain vaiheessa loppuu. Käytä luumuja ja manteleita mutta mieluummin suun kautta.👍

• Anonyymi

Ehkä sinä et ole ihmisenä niin tärkeä, että saat ees palstasetää eli aapeeta suuttumaan😉

• Anonyymi

Käytä microlaxii ensi hätään loput ota suolihuuhtelulla pois.

• Anonyymi

Eilinen meni oikein hyvässä seurassa. Harmi, etten häntä nähnyt.
      Tämäkin päivä jatkuu erittäin hyvässä seurassa. Ja edistää asioita oikeaan suuntaan.

• Anonyymi

Sinä et tuolla hänen esiintyvä saa loppumaan naisten rakastamista mieheen.

• Anonyymi

No eipä se ole minun vikani itseppä sä möhlit asiasi mun suhteen olisit ollu nätisti etkä olis raivonnu niin oltaisiin yhteydessä mutta eipäs enään olla

• Anonyymi

Kuin se nyt niin meni? Luulin että me tykätään toisistamme.

• Anonyymi

välillä niin, pahoittelut siitä

• Anonyymi

Elä valehtele ihan ite sait ihtes vittuuntumaan.

• Anonyymi

No miten se sinua voi niin kiinnostaa tämä tuntemattoman vtutus?

• Anonyymi

Hyi sie hävitöine, mitä tekstii lasetat julkiselle näyttiruudulle.

Epäkelvon psyyken sisällön voi putsaa helpohkosti. Sun pitää opetella henkittään nenäis kautta.

Valitte sellain asento, jossa neesan kautt henkitys kulkee. Ittellä oikealla kyljellä makaamiin. Jopa selälläänkin.
      Kun henkität 600 kertaa nokkais kautta, olois on jo parempa.

Yks kuru sen mull opetti vuosia sitten. Tuhannesta nokkais kaut henkittämisestä jo rallattelet.
      kuuskutoin äij

• Anonyymi

Kääks sano öhnö kääkkää

• Anonyymi

Cotton eye Joe? Sopisi hyvin tunnariksi junttiloihin t erilainen juntti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Cotton eye Joe? Sopisi hyvin tunnariksi junttiloihin t erilainen juntti

Rivitanssia sitten ja

• Anonyymi

Se on vaan hyväksi että tunteet välillä kuohuu. Syytä en tiedä enkä haluakkaan mutta eikös se silloin ole itsetutkiskelun paikka kun noin tapahtuu. Aiheutitko itse ?Hermostuitko ihan tyhjästä tai ihan aiheesta? Kaikkea ei tarvitsekaan sietää mutta harva asia sapettaa koko päivän. Toki onhan niitäkin jotka kaivavat läpi elämän. Toivon että pääset yli pahimmasta ja katsot sapetuksen aihetta uusin silmin. Olisiko voinut käydä vielä pahemmin?

• Anonyymi

No. Nyt ei taida olla kysymys pelkästään sinusta. En aliarvioi tunteitasi, mutta miten lapset? Hae apua, sillä se voi auttaa ennenkaikkea lapsiasi 🤔👍

• Anonyymi

Skideissä on tulevaisuus tai sitten ei kaikissa aikakaan

• Anonyymi

Ottiko joku sun kädestä tikkarin, vai mikä nyt suututtaa?

• Anonyymi

Onkohan tuossa järkeä tulla kehräämään rukilla näitä miehen aloituksia päiväkaupalla, kun on itsellä joku tilanne päällä ns

• Anonyymi

Aamusta jo alkaa tinasitotilaalla viestin paukutus trollimiehelle ettei sulta ois viety tikkaria kädestä eemeli?

• Anonyymi

Toivon, että saat apua.
      Toivottavasti politikkomme antavat enemmän määrärahoja psykiatriselle puolelle, että ei ihmisten tarvitsisi kärsiä tahattomasti.
      Nyt lähes kaikki menee ❤️ ja syöpätauteihin. Päättäjien oma ikä ilmeisesti ratkaisee.
      On muuten älytön rako "janalla" muut ja psykiatria. Vain rippeitä ja helvetin huonosti voivia ihmisiä.... myös nuoria ja lapsia.

• Anonyymi

No voi hellantuuteli, ota mamman titti suuhun jos helpottas?

• Anonyymi

Hyi, ajatuksena jo alkaa ahdistaa!

• Anonyymi

This one want’s to crawl back to mommy’s uterus i guess, you may know maletype

• Anonyymi

Ota rennie😆

• Anonyymi

Olet käynyt monta päivää putkeen tuulettelemassa kainaloita tämän miehen avauksessa eikö jo raikastu?

• Anonyymi

Tunnistitko uhrin ?

• Anonyymi

Oma halu tai huono piirre jota ei hyväksy omassa kehossa/ mielessä ulkoistetaan helposti muihin. Se lievittää heti ahdistusta on sikäli mielekäs reaktio. Järjetön viha on sitkeää. Sureminen on tärkeää tai muuten on vaarassa lamaantua tai kosto on suloinen.

• Anonyymi

Miltä näyttää kun munahaukkaa vituttaa? Näkyykö se päällepäin, hymöilyttääkö?

• Anonyymi

Muutuit kyyniseksi valittajaksi joka syyttää huonoista olosuhteista toista sen sijaan että itse katsoisi peiliin. " teollani ei ollut mitään vikaa "

• Anonyymi

Kyseessä ilmeisesti se tapaus kun vanhemman henkilön elämää seurattiin ilman lupaa kauan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseessä ilmeisesti se tapaus kun vanhemman henkilön elämää seurattiin ilman lupaa kauan.

Kerro mies tästä lisää, kuinka monessa eri naapurustossa koit sinua seurattavan? Nykyinen lasketaan lukuun myös😉

• Anonyymi

Toivottavasti saat edes työrauhan!

• Anonyymi

Miten sun työrauhan/nauhan laita kun sun jobi tuntuu perustuvan palstamiehelle tulkutukseen palstamiehen eri tulkutuksista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sun työrauhan/nauhan laita kun sun jobi tuntuu perustuvan palstamiehelle tulkutukseen palstamiehen eri tulkutuksista?

Myönnän!Ja nyt menee tai syteen tai saveen.Venttaa vaan! 😊

• Anonyymi

Amatööri

• Anonyymi

Np milloin tulet takaisin sieltä😂

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe